חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

גלי בת-חורין: "אם לא אלי ציפורי ואבי וייס – הייתם היום הקורבנות של משפחת ברק"

אבינועם ברוג, אחיו של אהוד ברק, קרא לשמאל להפיץ פייק ניוז לגבי הימין ללא בושה, בעוד אלה שנאבקו להוציא את האמת לאור - נרדפים על ידי הפרקליטות

שתפו :

אביי וייס, Photo by Erik Marmor/Flash90     

בימים אלה מופץ סרטון של אהוד ברק משנת 2020, בו הוא נראה בשיחת זום, מתכנן את ההפיכה הצבאית והאזרחית. התירוץ אז היה שלא יתכן שיכהן ראש ממשלה הנאשם בפלילים.

גלי בת חורין, יו"ר "פורום קפה שפירא", טוענת שבמצב שנוצר בישראל בשנים האחרונות "צריך לפחד יותר מאלה שמבצעים פשעים פליליים ולא עומדים לדין".

ב-2010 כיהן אהוד ברק כשר ביטחון, ובאותו הזמן היה שם "ברדק שלא יאמן", כך אומרת גלי בת חורין – כל הקצינים הבכירים והמועמדים לרמטכ"לות, נלחמו ביניהם ופרסמו מסמכים אחד נגד השני. בני גנץ זכה מן ההפקר, ואנחנו קיבלנו יועמ"ש – אביחי מנדלבליט – שהוחזק בגרון.

אחיו של אהוד ברק, אבינועם ברוג, פרסם לאחרונה פוסט בו תמך בין היתר בהפצת ידיעות שקריות על הימין, וטען שמותר לשמאל "כי הם מהטובים". בת חורין פונה לתומכיו ומבהירה: "אם אתם עם האדם הזה, סימן שאתם הקורבנות הראשונים של הפייק ניוז הקודם והגדול שלו – האשמות נתניהו".

עוד בשלבים מוקדמים במשפט כל אדם בר-דעת היה יכול לשמוע את הטענות של אלי ציפורי ושל אבי וייס שחשפו את האמת. "אילולא הם, אתם הייתם הקורבנות המטומטמים של משפחת ברוג-ברק שהיו מפגינים היום", אומרת בת-חורין.

על התביעה שהוגשה נגד אלי ציפורי ואבי וייס היא מבהירה כי "הם נרדפים על ידי הפרקליטות בדיוק על אותו כתב אישום מגוחך שהוגש נגד נתניהו – ברור מראש שזה פייק".

העיתונאי עמית סגל בירך את הכתב אבישי גרינצייג לאחר שזה זכה בתביעה שהגיש נגד אלי ציפורי,

מהי תגובתה החריפה של בת-חורין?

צפו בראיון המלא

Emuna Frid
Author: Emuna Frid

כותבת

ערוץ ToV אקטואליה יהודית ברשתות החברתיות   🇮🇱

עוד באותו נושא
רוצים להתעדכן מיד כשיש חדש?
הצטרפו לניוזלטר:
הרשמה
עדכן אותי
guest
1 תגובה
הישן ביותר
החדש ביותר המדורג ביותר
Inline Feedbacks
צפה בכל התגובות
גיל ט
גיל ט
6 חודשים לפני

כדי להכריח אנשים להעיד נגד ביבי, הפרקליטות חוקקה נגד זנות והפעילה בעצמה מכוני ליווי. בין האנשים היה מנדבליט. הועסקו במכונים פושעים ופושעות שהמשטרה תפסה. בין העובדות היתה אחות שלי, חולת נפש, שהמשטרה תפסה אותה שהיא זרקה אנשים מחדרי מדרגות גבוהים.היא רוצחת סדרתית, ורצחה 5 אנשים, בבניין אחד בירושלים, שבו דירה אחת היתה שייכת לתמר ויהודה כדורי.כדי שהפשע שלהם לא יתגלה, השב"כ והפרקליטות לקחו אסיר בטחוני והם משקרים שהוא הרוצח ובית המשפט לא נותן לי להציג במשפט את הראיות. הם עושים משפט דרייפוס זה.

docdro.id /smwbqzr

כתבות נוספות

נא בדוק את החיבור שלך לאינטרנט

1
0
מה אתם חושבים? נשמח שתגיבו.x

תחזית מזג האוויר

אפשר לבחור ערים מסוימות בלחיצה על המיקום

זמני היום