Search
Close this search box.

ההיסטוריונית על אהוד ברק: "לכל משיח שקר יש סוד אפל בלב שמביא לחורבנו"

ד"ר מור אלטשולר מסבירה כיצד מתכנן אהוד ברק, צעד אחר צעד, לחולל מהפכה בולשביקית בישראל שתביא לאובדן החברה

תגיות

שתפו :

Photo by Miriam Alster/Flash90     

"אהוד ברק, בקולו שלו, ערך שיחת זום עם 'חברי הקומנדו' שלו עוד בשנת 2020, ותיאר כיצד הוא הולך להפיל את ממשלת הימין ולבצע הפיכה".

את ההפיכה הזו מכנה ד"ר אלטשולר "בולשביקית", ומסבירה כי ברק מתכנן להפיל את מוסדות השלטון בישראל וליצור כאוס שמתוכו הוא יקום כדמות משיחית של "מושיע החברה". ד"ר אלטשולר מוסיפה כי המהפכה עלולה להביא לאובדן החברה והיא תחסל קודם כל את בניה.

הבולשביקים, כידוע, השתלטו על רוסיה בתקופת משבר ויצרו את ברית המועצות. המהפכה התבצעה על ידי כח קטן ומאומן שידע לסחוף אחריו את ההמון הגדול באמצעות מניפולציות והבטחות לגן עדן. בפועל התקבל גהינום. "בהפעלת כח קטן ומאומן – אהוד ברק הוא הראשון, לא בישראל, אלא בעולם כולו", מבהירה ד"ר אלטשולר.

היא מדגישה כי מובילי המהפכה מחפשים "קדושים מעונים". באותה שיחת זום אהוד ברק דיבר על יצירת כאוס שבו דם יזרום ברחובות ויהודים יהרגו יהודים. לכן, אומרת ד"ר אלטושלר, על המשטרה לא להיגרר לאלימות, אלא לנהוג בנחישות ובזהירות.

השלב הבא של המהפכנים הוא ניסיון לעורר מרד בצבא: "ברק בחר בקבוצות האליטה של הצבא שמשקלן גבוה בהרבה ממספרן הכמותי – הכול חלק מיצירת מצג שווא שצה"ל קורס".

בהמשך ינסו המהפכנים להביא לקריסה כלכלית, לתמיכה בינלאומית נגד ישראל, ולמשבר חוקתי.

עוד התייחסה ד"ר אלטושלר לשר יריב לוין: "הוא בדיוק ההיפך מאהוד ברק – תוכו כברו. לוין ישר ומצהיר על כל כוונותיו, וזו טעות בפוליטיקה. הוא חכם ומשכיל, אך יש בו גם תמימות".

מה עושים מכאן?

ד"ר אלטשולר משבחת את מפקד חיל האוויר, תומר בר, שלדבריה הוריד את הלהבות בצורה אינטליגנטית. היא פונה אליו בקריאה להחזיר את האמון לילדי שדרות שפוחדים כי הטייסים לא יגנו עליהם יותר.

למה קל יותר לבצע מניפולציות על אינטליגנטים מאשר על בורים?

צפו בראיון המרתק

ערוץ ToV אקטואליה יהודית ברשתות החברתיות   🇮🇱

עוד באותו נושא
רוצים להתעדכן מיד כשיש חדש?
הצטרפו לניוזלטר:
הרשמה
עדכן אותי
guest
4 תגובות
הישן ביותר
החדש ביותר המדורג ביותר
Inline Feedbacks
צפה בכל התגובות
רודף צדק חברתי.
רודף צדק חברתי.
11 חודשים לפני

אהוד ברק חולה סוטה מטונף. צריך לעמוד למשפט על הסתה ובגידה ואם יצא אשם אז לתלות אותו בככר עם הרגליים למעלה והראש למטה שקודם יתפוצץ לו המוח מנוול מסית.

יוסי
יוסי
11 חודשים לפני

אים האויב (גם האיחוד הארופאי)מעורב בזה אז הוא הצליח בגדול

יוסף
יוסף
11 חודשים לפני

חולה נפש שגעון גדלות אמת לא ראשון ולא אחרון אבל האם הוא לא מבין שבעלי ההון שמממנים אותו יזרקו אותו בגמר השימוש כמו כל השאר משמע שהוא באמת טפש כל כך היו לפניו וכנראה גם אחריו עד בוא משיח צדקינו

שמעון
שמעון
11 חודשים לפני

מסכן הבנאדם ירד מהפסים לדעתי הוא צריך אשפוז דחוף
מדבר לאחד שתמך בו בעבר
אני מתבייש בו

כתבות נוספות

נא בדוק את החיבור שלך לאינטרנט

4
0
מה אתם חושבים? נשמח שתגיבו.x

תחזית מזג האוויר

אפשר לבחור ערים מסוימות בלחיצה על המיקום

זמני היום