חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

ויכוח סוער באולפן! ד"ר משה ברנט תומך במדינת כל אזרחיה

רופאים ואנשי שמאל מאיימים שיעזבו את ישראל. ד"ר משה ברנט אינו מתרגש ומבהיר כי על כל אחד שעוזב - 100 אחרים ישמחו להגיע במקומו. אך מה יְהֵא עם זהותה היהודית של המדינה?

שתפו :

צילום: אבשלום ששוני, פלאש 90

במסגרת המחאה נגד הממשלה, הרופאים מאיימים לקום וללכת. מה שמעניין זה שהמדינות אליהן הם חושבים להגר דווקא אינן מצטיינות בדמוקרטיה דגולה – איחוד האמירויות ובחריין.

 

ד"ר משה ברנט, חוקר לאומיות ותולדות הציונות, מציע פתרון אחר וטוען כי ישראל זקוקה לחוקי הגירה שיקבעו מהם התנאים לקבלת אזרחות אצלה – מה שלדבריו, יחדש את האומה הישראלית ויביא אליה ממיטב המדענים, הטייסים והרופאים בעולם.

על הרופאים המאיימים הוא אומר: "מי שרוצה לעזוב, שיעזוב – אך על כל אחד כזה יש 100 אנשים בעולם שישמחו להגר למדינה משגשגת כשלנו".

ד"ר ברנט תומך ב"מדינת כל אזרחיה", וסבור כי המהגרים הלא יהודים שיגיעו לישראל על פי תוכניתו ישתלבו בתרבות הישראלית ולא ישנו אותה.

מה ימנע הצפה של המדינה במוסלמים?

צפו בראיון המלא

ערוץ ToV אקטואליה יהודית ברשתות החברתיות   🇮🇱

עוד באותו נושא
רוצים להתעדכן מיד כשיש חדש?
הצטרפו לניוזלטר:
הרשמה
עדכן אותי
guest
6 תגובות
הישן ביותר
החדש ביותר המדורג ביותר
Inline Feedbacks
צפה בכל התגובות
מושחתי המשפט
מושחתי המשפט
9 חודשים לפני

שיברחו ממדינות האהובה מדינת היהודים באם בבחירות האחרונות התוצאה היתה 64 לעומת 46 לשמאל בפעם הבאה יהיה לפחות 70 לעומת 40 תחי מדינת ישראל היא מדינת היהודים

אורח
אורח
9 חודשים לפני

אורנה.את לא מאפשרת לו לדבר. חבל

דבורה
דבורה
9 חודשים לפני

כבר היינו במצב שעם ישראל רצו להיות ככל הגויים. זה לא הולך. יהודי הוא רק מי שאמא שלו יהודיה, או שעבר תהליך גיור. עם ישראל בארץ ישראל זה לא אוסף של אזרחים כשרוניים ככל שיהיו . עם ישראל זה עם עם קשר פנימי ומהותי של אחד עם השני. כמו שלאדם יש נשמה ואי אפשר להחליף את אבריו עם אברים אחרים, אפילו אם הם טובים יותר מהאבר שלו. כי לעם ישראל יש נשמה כללית. ואי אפשר להחליף אבר באבר מבחוץ.

נילי
נילי
9 חודשים לפני

משה מבקש לחסל המדינה כיהודית והפיכתה למדינת כל אזרחיה…איך הוא ימנע הגירה מוסלמית "איכותית" או נוצרים שילדיהם ישרתו למען המדינה, וימנע מה שקורה באירופה?

א מתל אביב
א מתל אביב
9 חודשים לפני

היה מאד משעשע. נהניתי מהאתגור של ברנט לרעיונות המושרשים והמקובעים של הימין, למרות שהרעיונות היפים שלו תלושים מהמציאות ההיסטורית, עם אפס סיכוי להפוך למציאות.

ארווין
ארווין
9 חודשים לפני

למרות שברור שהרפורמה תחשוף את כל קציני צה"ל והטייסים לתביעות קשות ברחבי העולם, הציונות הדתית ממשיכה ברפורמה בכל הכוח.

זה הזמן שהצבא צריך להפסק להגן על ההתנחלויות של הציונות הדתית, ולתת להם להרגיש מה שהם רוצים שאחרים ירגישו…

כתבות נוספות

נא בדוק את החיבור שלך לאינטרנט

6
0
מה אתם חושבים? נשמח שתגיבו.x

תחזית מזג האוויר

אפשר לבחור ערים מסוימות בלחיצה על המיקום

זמני היום