חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

הבעלים של חברת קלין ביט: "מאמינים שהטכנולוגיה שלנו תעבוד על כל וירוס"

טכנולוגיה חדשה דוחקת את השימוש הלא בריא באקונומיקה וכלור, ומציעה פתרונות ירוקים ובריאים לסביבה

שתפו :

 

לפני שנתיים פרץ בישראל משבר הקורונה. לעולמנו נכנסו בפתאומיות מסכות וחומרי ניקוי למיניהם. כמו תמיד, מי שהוביל את הפתרונות למשבר היו היזמים הפרטיים. אחד מהם הוא יקי אגם: יזם ובעלים של חברת "קלין ביט"  – חברה ישראלית ששמה לה למטרה למצוא פתרונות יעלים לטיפול בזיהומים.

'"בתחילת הקורונה מדינת ישראל לא ידעה איך להתמודד. התחלנו לחטא בטכנולוגיה של מי חמצן, טכנולוגיה בשיטה של יינון בינארי ביעילות של 99.9%. טכנולוגיה שהתמודדה עם כל החיידקים העמידים: אבולה, סארס ועכשיו גם עם הקורונה בהצלחה גדולה. לפני כן מה שהשתמשו במדינת ישראל זה כלור-אקונומיקה. הטכנולוגיה שלנו נכנסה ב-40 בתי חולים ברחבי מדינת ישראל. והסטטיסטיקה כבר מראות על ירידה מאוד גבוה מהדבקות ממשטחים ומאזור סביבה בבתי חולים".

הטכנולוגיה של החברה היא ירוקה ובטוחה. יקי מספר: "כל הטכנולוגיות שלנו אחרי השימוש בהם נשאר בהם רק מים וחמצן. לא נשאר שום שארית. טכנולוגיה בטוחה ובריאה לסביבה. לא מזהמת. לוקחים דברים מהטבע ומשתמשים בהם. שהקמתי את החברה החלטתי שנעבוד רק עם טכנולוגיות ירוקות. יותר טוב לסביבה, יותר טוב לכדור הארץ, פחות מסוכן לאדם".

בנוגע לשימוש ביתי בטכנולוגיות החדישות שמציעה החברה הוא מספר: "החלטנו לפתח טכנולוגיה של מי אוזון. מכשיר שיודע לפתח מי אוזון ממים רגילים מהברז. אנחנו מתיזים אותו על המשטח ותוך 30 שניות הוא הורג כל וירוס, כל חיידק. עד היום חיטאו בגז אוזון- אחד הבעיות שלו שהוא מאוד מסוכן לבני אדם. עם מי אוזון הדבר לא ככה-הגז מומס בתוך המים ואז המים הפכים להיות מחטאים. אחרי שהם עשו את הפעולה והרגו את החיידקים- הם חזרו להיות מים רגילים".

גם בנוגע למתקפה ביולוגית אפשרית של רוסיה על אוקראינה, בחברה מאמינים שלטכנולוגיות שלהם יש מה להציע: "לאור ההצלחות בשלושה המגיפות הגדולות שהיו: סארס, אבולה וקורונה, אני מאמין שהטכנולוגיה שלנו תעבוד על כל חיידק ווירוס שיומצא. העיקרון עבודה של הטכנולוגיות שלנו זה שמשמידים את החיידקים מבחינה ביולוגית ולא מבחינה כימית כמו שהשתמשו עד היום עם כלור".

אב לא רק לשימוש חיטוי משטחים הטכנולוגיות של קלין ביט יכולים לעזור: "התחלנו לקבל עדויות מלקוחות שהיה להם פריחה בעור, וריסוס אחד או שתיים העלים את הפריחה או הקל בצורה משמעותית. מישהי שסבלה שנים מאסטמה של העור, כלום לא עזר. ברגע שהיא התחילה להשפריץ את המי אוזון על הידיים היה לה הקלה משמעותית".

ערוץ ToV אקטואליה יהודית ברשתות החברתיות   🇮🇱

עוד באותו נושא
רוצים להתעדכן מיד כשיש חדש?
הצטרפו לניוזלטר:
הרשמה
עדכן אותי
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
צפה בכל התגובות

כתבות נוספות

נא בדוק את החיבור שלך לאינטרנט

0
מה אתם חושבים? נשמח שתגיבו.x

תחזית מזג האוויר

אפשר לבחור ערים מסוימות בלחיצה על המיקום

זמני היום