חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

מזעזע! קורס מג"דים בצה"ל: "מה משותף לחמאס ולציונות הדתית?"

ארגון "תורת לחימה" חשף כי בקורס לתואר שני, המכשיר מפקדי גדודים, לומדים הקצינים הבכירים לעתיד, שהציונות הדתית דומה לארגון הטרור חמאס

שתפו :

ארגון ״תורת לחימה פרסם שקופית שהודלפה לו מתוך הרצאה שהתקיימה באוניברסיטת חיפה. השיעור הוא חובה לבאי קורס פו"מ (פיקוד ומטה) המכשיר את הקצונה הבכירה בצה"ל.

וכך נכתב בשקופית:

"מראשית שנות ה-90 של המאה הקודמת ועד לימינו אנו, נעה הלאומיות הדתית מן השוליים אל המרכז והפכה להגמוניה החברתית, התרבותית והפוליטית החדשה. אמירה זו נכונה לגבי הציונות הדתית בישראל וכן לגבי הלאומיות האסלאמית הפלסטינית, אשר באה לידי ביטוי מוסדי בעיקר בתנועת חמאס (ובמידה פחותה מכך דרך התנועה האסלאמית בישראל).                                                              

שתי התנועות הדתיות לאומיות הישראלית-יהודית והמוסלמית-פלסטינית ראו בתהליך השלום איום, נאבקו בו בשילוב של כח פוליטי וחברתי באלימות. לא רק שהן הצליחו לעצור את תהליך השלום, אלא שמתוך מאבקן, הן הפכו להגמוניה הפוליטית-חברתית".

בשקופית נערכת השוואה בין התנועה הדתית לאומית לחמאס באמצעות התיחסות למטרות, למחאה. 

הרב אהרון אגל טל בתגובה על הידיעה: "בערך כמו לדון ברצינות בהשוואה בין מג"דים בצה"ל למג"דים בחמאס. "אלו ואלו עסוקים בתכניות להרוג אנשים". איזה ביזיון. אפסיות מוסרית".

ח"כית טלי גוטליב צייצה: "דיפ סטייט שחדר לקצונה הבכירה בצה"ל, זוכרים? דובר צה"ל שנרעש נגדי, זוכרים? אז קבלו במלוא הגועל תוכן אקדמי שהועבר היום באוני' חיפה לקורס מג"דים, שם מלמדים השוואה בין החמאס לציונות הדתית! שטיפות המוח לקצינים הבכירים מבהילות ומקוממות".

העיתונאית קרולין גליק הגיבה על החשיפה בטוויטר: "כעת אפשר להבין מדוע דובר צה"ל מבסס את הודעותיו על תעמולת הרש"פ. זאת המדיניות של צה"ל לראות בטובי בנינו אויב. 30 שנים לאחר שאוסלו השחית את המטכ"ל מוסרית, ובמקרים רבים גם כספית. חייבים רפורמה בצמרת הביטחונית".

אלחנן גרונר מאתר "הקול היהודי" צייץ: "תראו תראו – ואחר כך מתפלאים למה קציני צה"ל מתנהגים וחושבים דברים כאלה".

ארז תדמור המשדר בגלי ישראל הזכיר נשכחות: "שנות אוסלו לוו בהסתה של השמאל על "אויבי השלום משני הצדדים".

אוסלו קרס, הציבור התפכח, אבל בקורס מג"דים ממשיכים עם ההסתה: הימין והציונות הדתית שהזהירו שאוסלו יוביל לאוטובוסים מתפוצצים ולטילים, מקבילים לחמאס שניצל את ההסכם כדי לרצוח 1,500 ישראלים. מי האוויל שהכניס את הזבל הזה לצה"ל?"

מדובר צה"ל נמסר:

"מדובר בקורס לתואר שני באוניברסיטת חיפה, בו לומדים גם חניכי קורס פו"ם. בוצעה פניה לאוניברסיטה בעקבות השקופית, אשר מציגה תוכן שאינו עולה בקנה אחד עם ערכי צה"ל, וייערך בירור בנושא".

ערוץ ToV אקטואליה יהודית ברשתות החברתיות   🇮🇱

עוד באותו נושא
רוצים להתעדכן מיד כשיש חדש?
הצטרפו לניוזלטר:
הרשמה
עדכן אותי
guest
3 תגובות
הישן ביותר
החדש ביותר המדורג ביותר
Inline Feedbacks
צפה בכל התגובות
אורח
אורח
9 חודשים לפני

שניהם תומכי טרור. זה המשותף. על ההבדלים, יש המון.

חייל אלמוני
חייל אלמוני
9 חודשים לפני
הגב ל  אורח

אידיוט

אזרח
אזרח
9 חודשים לפני

אגב ,אהוד ברק לא היה בפו"ם, ולא במכללה לביטחון לאומי

כתבות נוספות

נא בדוק את החיבור שלך לאינטרנט

3
0
מה אתם חושבים? נשמח שתגיבו.x

תחזית מזג האוויר

אפשר לבחור ערים מסוימות בלחיצה על המיקום

זמני היום