חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

השערורייה נמשכת: השופטת מונעת פעם נוספת החזרת מהגרת מאוקראינה

בעתירה שהגיע לפתחה השופטת אגמון-גונן מוציאה צו ארעי נוסף שמונע מהמדינה להחזיר מהגרת מאוקראינה

שתפו :

השופטת מיכל אגמון-גונן שוב מתערבת בענייני מדיניות הגירה, ומכריעה בעתירה לטובת המהגרת. את העתירה הגיש בא כוחה של המערערת, עו"ד אלעד לוי. מפרטי העתירה עולה  שהאזרחית האוקראינית נמצאת כרגע במשמורת במלון דן פנורמה. בעברה, עבדה המהגרת בארץ כדין. לטענת משרד הפנים, היות והמערערת שהתה בעברה בארץ, יש חשש סביר שהיא תרצה להשתקע בישראל. בנוסף, טוענים במשרד הפנים שהמערערת לא הסדירה את כניסתה מראש לישראל כנדרש בחוק ועל כן צריך להרחיקה מישראל.

בהחלטתה אומרת השופטת: "לאור זוועות המלחמה והתלאות שעברה המבקשת ושכמותה עד שהגיעה לישראל, אין מקום להחזיר אותה כעת, גם אם למדינה שלישית". אגמון-גונן מסיימת ומכריעה: "ניתן בזאת סעד ארעי בערעור המונע צעדי אכיפה נגד המבקשת לרבות השארתה במשמורת. המבקשת תשוחרר לאלתר, לאחר שתמסור את כתובתם של קרוביה שם היא מתכוונת להתגורר".

https://tovnews.co.il/%d7%a9%d7%a7%d7%93-%d7%94%d7%aa%d7%a7%d7%a4%d7%9c%d7%94-%d7%a9%d7%99%d7%a0%d7%95%d7%99-%d7%a0%d7%a8%d7%97%d7%91-%d7%91%d7%9e%d7%aa%d7%95%d7%95%d7%94-%d7%9b%d7%a0%d7%99%d7%a1%d7%aa-%d7%94%d7%9e%d7%94/

ההחלטה הנוכחית של השופטת אגמון-גונן מגיעה על רקע החלטתה השנויה במחלוקת אתמול לתת צו עראי נוסף לאזרחית אוקראינית שמונע את גירושה מישראל. כזכור, בהחלטתה קבעה השופטת כי: "אין לשלוח מכאן להרגע להרגע את אלו שנמלטו מהתופת. מי שברחו מאימת המלחמה".

החלטתה של השופטת אתמול גררה זעם רב במערכת הפוליטית. יו"ר מפלגת הציונות הדתית ח"כ בצלאל סמוטריץ כתב בעמוד הטוויטר שלו: "שלום  לשר המשפטים גדעון סער. האם יש איזה שהוא פסק דין של גונן שבגינו תחליט לשים סוף לקרקס הזה, תכנס את הוועדה למינוי שופטים ותדרוש את הדחתה, או שלשיטתך טור הדעה הפרוגרסיבי הזה שלה דווקא הופך אותה למועמדת לעליון?". חבר הכנסת איתמר בן גביר (הציונות הדתית) התייחס גם הוא: "אפשר לקפל. למה צריך ממשלה אם יש שופטים".

ערוץ ToV אקטואליה יהודית ברשתות החברתיות   🇮🇱

עוד באותו נושא
רוצים להתעדכן מיד כשיש חדש?
הצטרפו לניוזלטר:
הרשמה
עדכן אותי
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
צפה בכל התגובות

כתבות נוספות

נא בדוק את החיבור שלך לאינטרנט

0
מה אתם חושבים? נשמח שתגיבו.x

תחזית מזג האוויר

אפשר לבחור ערים מסוימות בלחיצה על המיקום

זמני היום