חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

שערוריה: קריאות להדחתו של אליעד שרגא מהתנועה לאיכות השלטון

היום (שני) נחשף בחדשות 12 שעו"ד אליעד שרגא, יו"ר התנועה לאיכות השלטון, התנהל באופן שאינו ראוי לכאורה מול לקוחה שלו וכי זה אינו המקרה היחיד

שתפו :

יונתן זינדל, פלאש 90

 על פי הפרסום בערוץ 12, עו"ד אליעד שרגא תבע מלקוחה שלו 1.5 מיליון שקל לאחר שייצג אותה בסכסוך ירושה נגד אחייניה לגבי נכס שהייתה זכאית למחציתו. בשל העובדה שהיא טיפלה באחיה הנכה במסירות – הוא רצה שהיא תירש את כולו.

בפסק הבוררות תקפה עו"ד לונדנר את עו"ד שרגא בחריפות גם על שכר הטרחה הגבוה שדרש וגם על העובדה שאילץ את לקוחתו לשכור את שירותיו. היא קבעה כי צעדים שנקט עו"ד שרגא נועדו להגדיל את שכר טרחתו ולא להשיג עבור לקוחתו תשואה גבוהה יותר.

בתאגיד השידור הציבורי כאן 11 נחשפה היום התנהלות שערורייתית נוספת של עו"ד שרגא. מסתבר כי הוא מחתים את לקוחותיו על חוזי טרחה יקרים מאוד.

 עו"ד שרגא מקפיד להוסיף סעיף לכל החוזים הקובע כי "כל חילוקי הדעות שיתגלעו בין הלקוח לבין משרדנו בקשר להסכם שכר טרחה זה (…) יימסרו אך ורק לבוררות (…) על הבוררות יחול צו איסור פרסום והיא תתקיים בדלתיים סגורות". כך דאג עו"ד שרגא שהציבור לא ייחשף להתנהלותו ולמחלוקות מול הלקוחות שלו. 

מכיוון שההליך הגיע לבית המשפט, ביקש עו"ד שרגא כי גם הליך זה יתנהל תחת צו איסור פרסום ובדלתיים סגורות. רק לאחר שהשופטת נאוה ברוורמן דחתה את הבקשה, "נזכר" עו"ד שרגא לבקש לפסול אותה בטענה של ניגוד עניינים בין תפקידו כיו"ר התנועה לאיכות השלטון המגיש עתירות נגד ראש הממשלה נתניהו, לבין השופטת שנשואה לראש הסגל של נתניהו, צחי ברוורמן. 

עו"ד ‏אליעד שרגא בתגובה: "תזמון הדיווח אינו מקרי ונובע מהקרבה לאירוע התקדימי בדיון בבג"ץ".

 

ועדת האתיקה של לשכת עו"ד הודיעה היום (שני) שתפתח בבדיקה נגד עו"ד אליעד שרגא.

 

בין הדיווחים נחשף עוד רגע של חוסר אתיקה בתקשורת הישראלית.

 

 

ערוץ ToV אקטואליה יהודית ברשתות החברתיות   🇮🇱

עוד באותו נושא
רוצים להתעדכן מיד כשיש חדש?
הצטרפו לניוזלטר:
הרשמה
עדכן אותי
guest
2 תגובות
הישן ביותר
החדש ביותר המדורג ביותר
Inline Feedbacks
צפה בכל התגובות
יהודי
יהודי
8 חודשים לפני

טייבה מנוול צבוע יושק אזרחים

גיל
גיל
8 חודשים לפני

חיות מיארה וארגמן מגינים על רוצחת סדרתית. להסתיר את זה שרוני אלשיך העסיק אותה בשב"כ. היא רצחה את הזוג כדורי ולא דעאש. השב"כ מסתיר וידאו עם הפנים שלה הולכת לדירה של כדורי. השב"כ עינה את הבנים, הנשים שלהם והרעיב את התינוקות שלהם כדי שיודו ברצח שהיא עשתה. בינואר 2022 חוקרים מחו"ל קבעו שהרוצח הוא חולה נפש יהודי שהכיר טוב את בני הזוג כדורי. באפריל 2022 שלחתי ליועשמית ראיות מחוקר פרטי שהיא הרוצחת והיא עובדת שב"כ. מיד השב"כ לקח אסיר שלו והוא משקר שהוא הודה ברצח. השב"כ לא נותן לאיתמר בן גביר לטפל בנושא. לכן המאפיונרית אסתר חיות ביטלה את ועדת החקירה למח"ש. המשפט בדלתיים סגורות ובית המשפט לא נותן לי להציג את הראיות. השופט הוא עודד שחם מתיק 4000. ראש הממשלה האחראי על השב"כ לא מסכים לטפל כדי שלא ירצחו אותו. זה לינק לראיות docdroid.net/arh542g

כתבות נוספות

נא בדוק את החיבור שלך לאינטרנט

2
0
מה אתם חושבים? נשמח שתגיבו.x

תחזית מזג האוויר

אפשר לבחור ערים מסוימות בלחיצה על המיקום

זמני היום