Search
Close this search box.

תתעוררו רבותיי, אנחנו בהפיכה!

הגיע הזמן להפסיק להתלונן על הממשלה מהבית ולהתחיל לצאת לרחובות

תגיות

שתפו :

במשמעות הרגילה, הפיכה מתבצעת כאשר קבוצה של גנרלים תופסים את מוסדות השלטון והמשפט, את תחנות השידור ומַגלים את ראש הממשלה למקום בלתי ידוע. במקרה שלנו, נראה שההפיכה נעשית בקלות רבה יותר. גונבים קולות מהימין, מהרוב, מעבירים אותם לשמאל, חוברים למפלגות השמאל ולערבים ומקימים ממשלה דחוקה וחוקית הפועלת ברמאות, דורסנות וכוחנות, נגד הרוב היהודי, ובמיוחד נגד יהדותה של המדינה והרבנות הראשית לישראל. בשאר מוסדות השלטון, המשפט והתקשורת אין צורך לטפל שהרי כולם מגויסים לטובת הממשלה שחיכו לה זמן רב. מערכת המשפט והייעוץ המשפטי מגבים כמעט כל מה שעושה הקואליציה והממשלה, התקשורת משמשת כשופר תעמולה כמו בארץ קומוניסטית ומשדרת ומראה רק מה שטוב לממשלה. מי שלא חושב כממשלה נחסם, מודח או נלעג, ו"הכול בא על מקומו בשלום". אם זה לא היה מפחיד, זה היה מצער או מצחיק, אך ההזיה עולה על כל דמיון. מתגלה שיש מיעוט בעם המוכן לשנות את ערכי העם, המדינה והארץ, בכל דרך אלימה, לא מוסרית ולא דמוקרטית.

https://tovnews.co.il/%d7%94%d7%90%d7%9d-%d7%91%d7%99%d7%aa-%d7%94%d7%9e%d7%a9%d7%a4%d7%98-%d7%9b%d7%91%d7%a8-%d7%a9%d7%97%d7%a8%d7%a8-%d7%90%d7%aa-%d7%94%d7%9e%d7%97%d7%91%d7%9c-%d7%94%d7%91%d7%90-%d7%a1%d7%a7%d7%99/

מחוללי המהפכה רוצים להפוך אותנו מעם ישראל, עם יהודי, לבליל עמים, להפוך את המדינה ממדינה יהודית מסורתית למדינה אזרחית שאין לה ולדת שום דבר. מנהיגי הקואליציה והממשלה הנוכחית הם הערבים והרפורמים, ואנו אמורים לשתוק. הם ,הנאורים, יסבירו לנו, האספסוף, מה נכון לנו. לדבריהם, עם ישראל זה דבר מיושן, יהדות ותורה הן דבר עתיק שאבד עליו הכלח. ישו נהפך למנהיג נערץ על שר החוץ שלנו. ח"כ בדואי שמת מדום לב מוגדר כ"חייל שנפל בקרב". את הערכים הקודמים אפסן ראש הממשלה על המדף ההיסטורי והוא עושה עלינו אקזיט בדרכו לעצב עם חדש, יהדות חדשה ומודרנית של עושי קידוש, הנוסעים אח"כ ברכבים לבתי כנסת רפורמיים. והכול נעשה ביודעין, ברמאות וגניבה נגד הרוב הלאומי והמסורתי. חברי הממשלה דומים לשודדים הממלאים במהירות את שקיהם בכל טוב. כדרכם של שודדים הם ממהרים לפעול בחקיקת חוקים והעברת תקנות, להספיק כמה שיותר, וכדרכם של שודדים הם עושים זאת באלימות, תוקפנות ובוז לשלטון הקודם.

אנו בתקופת חושך שהמדינה לא ידעה שנים רבות. ועדות חקירה מוקמות רק על מה שקשור לראש הממשלה הקודם, לא על "המימד החמישי" של מר בני גנץ או על מהלכיו של מר מנדלבליט, היועץ המשפטי הקודם לממשלה או מפכ"ל המשטרה מר רוני אלשיך.

ממשלת החורבן הרעה הזו פוגעת בכל דבר שהיה ושיש במדינתנו האהובה. אי אפשר יותר לשתוק, לשבת בבית ולקטר. צריך למחות בכל דרך חוקית ויעילה, צריך להתאגד ולצאת לרחובות, להפוך את כיכר רבין ל"כיכר תחריר" של היהודים עד שנצליח להשתחרר מהעול, עד שנצליח להפיל ולגרש את הממשלה הרעה הזו.

העם, הארץ, התורה והמדינה יקרים וחשובים יותר מאסופת אנשים שהשתלטו על מדינת הרוב היהודי ופועלים נגד ערכיה.

ברגישות ובנחישות, בשקט ובנחת, ללא אלימות, נפיל אותם בקרוב בע"ה.

חזק ונתחזק בעד עמנו וערי אלוקינו. בידינו הדבר, זה אפשרי.

 

הרב יעקב דביר חבר בתנועת "קוראים לדגל" .

ערוץ ToV אקטואליה יהודית ברשתות החברתיות   🇮🇱

עוד באותו נושא
רוצים להתעדכן מיד כשיש חדש?
הצטרפו לניוזלטר:
הרשמה
עדכן אותי
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
צפה בכל התגובות

כתבות נוספות

נא בדוק את החיבור שלך לאינטרנט

0
מה אתם חושבים? נשמח שתגיבו.x

תחזית מזג האוויר

אפשר לבחור ערים מסוימות בלחיצה על המיקום

זמני היום