חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

בשמאל – קומיקאי, בימין – תועמלן

בשנת 1997, נצפה רה"מ נתניהו אומר לרב יצחק כדורי זצ"ל, "השמאל שכח מה זה להיות יהודים". חלפו 26 שנה והפעם השמאל שכח מה זאת סאטירה

שתפו :

שרון רביבו, מתוך חשבון רה"מ נתניהו

הקומיקאי גיא הוכמן ערך מופע סטנדאפ בערב גיבוש של הקואליציה.

השמאל לא אהב שהוכמן "משתף פעולה" והחל לתקוף אותו ברשתות החברתיות.
"מאז ומתמיד, זה מקומו הטבעי – עם הגזענים, המושחתים, והפאשיסטים. לא קומיקאי – תועמלן", כך כתב בעודו משתף קטע סטנדאפ של הוכמן מחשבונו של רה"מ נתניהו, יריב אופנהיימר. "וכשאדיר מילר הופיע בפני הקואליציה שנה שעברה, איך הגבת?" שאל הוכמן.

הוכמן תרם את כספי המופע לעמותת חולי סרטן אבל השמאל המשיך לתקוף.

 

להלן חלק מהתגובות:

 

ד"ר מאיר פרייס, מביה"ח כרמל, בחר לחזק את הוכמן. "כמה מילים על גיא הוכמן באומץ לב בלתי רגיל הוא שיתף את הציבור במחלתו ובשלבי הטיפול בה. הראה שזו מחלה לא קללה. הראה שאפשר להחלים ולהמשיך לעשות את מה שאתה רוצה. גיא תרם למטופלי הסרטן ובמיוחד הצעירים שבהם תרומה אדירה שלא ניתן אפילו למדוד אותה. גיא, אני מעריץ שלך, שנה טובה שתהיה לך".

ערוץ ToV אקטואליה יהודית ברשתות החברתיות   🇮🇱

עוד באותו נושא
רוצים להתעדכן מיד כשיש חדש?
הצטרפו לניוזלטר:
הרשמה
עדכן אותי
guest
2 תגובות
הישן ביותר
החדש ביותר המדורג ביותר
Inline Feedbacks
צפה בכל התגובות
Subs
Subs
8 חודשים לפני

את מי זה מפתיע? תמיד אמרו שהשמאלנים הם ממורמרים וחמוצים. מעניין איפה אלה שמגדירים את עצמם דמוקרטים, אוהבי אדם, ששמים את זכויות האדם והאזרח בראש סדר מעייניהם, שיצאו נגד חבורת הרשע הזאת שמשמיצה אדם יקר וקומיקאי מצוין – שעושה שירות אדיר בימים אלה להעלאת המודעות לסרטן האשכים – שתרם את הכסף שקיבל לחולי סרטן. סליחה, ככל שזה נוגע למטרות של השמאל להפיכת מדינת ישראל למדינת כל אזרחיה, פליטיה, מסתנניה, מהגריה ומחבליה פרוגרסיבית וטוטליטרית – אפילו חולי סרטן ותרומת סכום כסף משמעותי להם לא תפריע להם להציף את המדינה בצונאמי התרעלה והשנאה שלהם.

חנן
חנן
8 חודשים לפני

מה הפלא כך מתנהל השמאל האנרכיסטי אם אתה לא שפוט שלכם אתה בבון. עדיף להתרחק מיצורים מנוולים ושפלים של השמאל הרקוב, האלים, השקרן, הבואש והצבוע. חבורת זבל שמסיתים להרס המדינה והעם, צמאים לדם, חולים אנוש.
הוכמן אל תנסה לרצות אותם שים עליהם פס שחור, הם לא שווים אפילו התייחסות.

כתבות נוספות

נא בדוק את החיבור שלך לאינטרנט

2
0
מה אתם חושבים? נשמח שתגיבו.x

תחזית מזג האוויר

אפשר לבחור ערים מסוימות בלחיצה על המיקום

זמני היום