חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

"הבית הכי יפה באלון מורה" – בית לנערות בסיכוי

מתוך האובדן של אימם הם בחרו להקים עמותה שמטרתה לתת סיכוי לנערות בסיכון; עכשיו הם מוציאים הגדה מיוחדת לפסח

[vplayer id='11483']

 

דוידי ואיילת בן-ציון הם זוג עם חמישה ילדים מהיישוב אלון מורה. דוידי הוא גם סגן ראש המועצה האיזורית שומרון. לאחר מות אימו של דוידי, הם רצו להמשיך את האור שהייתה מפזרת בעולם. כך הם הקימו את עמותת "שפרה – פשוט לאהוב". שפרה, אימו של דוידי, הייתה אישה גדולה ואשת חסד. היא התאלמנה כחודש לאחר חתונתה עם מות בעלה הראשון במלחמת לבנון הראשונה. לאחר מכן היא נישאה לנכה צה"ל שנפצע אף הוא באותה מלחמה, זהו אביו של דוידי. לפני שש וחצי שנים היא נפטרה מסרטן לאחר מלחמה ארוכה במשך עשר שנים במלחמה.

העמותה שהקימו נותנת מענה מיוחד עבור נערות "בסיכוי". משפרה הם למדו לראות אדם בתור עולם ומלואו. איילת אומרת כי בעקבות הצלה של אותה נערה, וההצעה עבורה לעתיד חדש ופתח מצמיח ומעצים היא תגדל להיות אזרחית טובה ותקים משפחה. היא מוסיפה כי הם זיהו צורך לבית כזה בשומרון, על אף שמגיעות בנות מכל הארץ. איילת היא ה"אמא" של הבית, ובשבתות הבנות אוכלות אצלן סעודות שבת.

https://tovnews.co.il/%d7%97%d7%93%d7%a9-%d7%94%d7%92%d7%93%d7%94-%d7%a9%d7%9c-%d7%a4%d7%a1%d7%97-%d7%9e%d7%aa%d7%95%d7%a8%d7%aa%d7%95-%d7%a9%d7%9c-%d7%94%d7%90%d7%93%d7%9e%d7%95%d7%a8-%d7%9e%d7%a4%d7%99%d7%90%d7%a1/

דוידי מוסיף שהבית של הנערות הוא הכי יפה ומושקע ביישוב מתוך רצון ותפיסה שלהם שלבנות מגיעה הרמה הגבוהה ביותר. כדי שקודם כל לא יהיה להם רצון לחזור למקומות מהן באות, ולתת אלטרנטיבה לרחוב על כל מה שהוא מציע. איילת מוסיפה היא התפיסה שלהם היא לתת מעטפת מחבקת ועוטפת שתגרום לבת להצמיח רצונות וחלומות לעתיד. איילת אומרת שהם לא מפחדים שהנערות ישפיעו על ילדיהם כיוון שלדבריה "אני חושבת שברגע שאנחנו נותנים להם קונטרה כהורים מה הדרך הנכונה הם לגמרי לומדים את זה, וילדים מזהים את זה בקלות".

לכבוד חג הפסח הם יצרו הגדה מיוחדת. האגדה חוברה בידי חבורה מעניינת, המאגדת בתוכה אנשים מכל גווני החברה הישראלית. מרים פרץ, נעם סולברג שופט בית המשפט העליון, רביטל ויטלזון-יעקבס, משה בר סימן טוב, נתן שרנסקי ועוד רבים וטובים. מה שמיוחד בהגדה לדבריהם זה שהיא מכילה כי מיני גוונים ואנשים דבר המייצג את אמא של דוידי. אמא שלו הכילה המון אנשים וכיבדה את כל הסגונות. "זה היופי של ליל הסדר, אנחנו יושבים כל המשפחה הישראלית ונותנים לכל זרם, לכל סגנון לכל גוון את הביטוי שלו בהגדה".

את ההגדה ניתן לקנות באתר שלהם, וכל ההכנסות הן למען הבנות.

 

 

ערוץ ToV אקטואליה יהודית ברשתות החברתיות   🇮🇱

עוד באותו נושא
רוצים להתעדכן מיד כשיש חדש?
הצטרפו לניוזלטר:
הרשמה
עדכן אותי
guest
0 תגובות
הישן ביותר
החדש ביותר המדורג ביותר
Inline Feedbacks
צפה בכל התגובות

כתבות נוספות

0
מה אתם חושבים? נשמח שתגיבו.x

תחזית מזג האוויר

אפשר לבחור ערים מסוימות בלחיצה על המיקום

זמני היום