חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

איך משלבים בין טיול ג'יפים לקדושה?

נהגת הג'יפים בעלת חברת "נסיעתא דשמיא" כאן כדי להסביר

שתפו :

 

הדר ויזיגרוצקי הקימה את חברת טיולי הג'יפים לנשים שנקראית "נסיעתא דישמיא". הדר מספרת שהיא הגיעה אל הג'יפים עוד כשהייתה צעירה, לפני שחזרה בתשובה. היא הייתה נוסעת הרבה על אופנועים וג'יפים, והתחברה מאוד לחוויית האקסטרים ונהנתה ממנו. ואז היא חזרה בתשובה. במשך עשרים שנה היא הייתה בבית וגידלה את הילדים, אך התחיל לבעור מה המקום שהיא רוצה לחזור אל אהבת הנעורים שלה ולשלב את זה בקדושה.

קברי צדיקים הם חלק מהותי מחייה, היא אוהבת אותם והם אלה שליוו אותה בכל תהליך התשובה. בטיולי הג'יפים היא החליטה לשלב בין שני האהבות שלה. היא מדגישה שלא חייב לשלב קברות צדיקים כמובן, ואז פגישה עם הצדיק יכולה לפתוח בך דברים רבים. היא אומרת כי ניתן לעשות מסלולים בהם ישנה עצירה צנועה במים והנשים יכולות להיכנס.

טיול כזה יכול להימשך בין שעה לארבע-חמש שעות. היא אומרת כי ניתן לשלב התבודדות או ניגונים או אוכל ביער. בג'יפ שלה יכולות להיכנס עוד שבע נשים, ויש לה עוד צוות נהגות שאם צריך יש לה לפחות עוד 2 נהגות נוספות. אל הטיולים מגיעות נשים בכל הגילאים, יש לה אפילו שרפרף למבוגרות שאיתו הן נעזרות בעליה לג'יפ. היא מוסיפה כי הטיול הזה עבור הנשים הוא הנאה והתחדשות מדהימה בשבילן. גם מסיבות בת מצווה היא עושה. היא אומרת שכדי להזמין טיול מתקשרים אליה, יש גם אופציה ללינה, "הרעיון של "נסיעתא דישמיא" מטרתו היא שמה שאפשר לתת לאישה כדי שהיא תיהנה, כדי שהיא תתפנק, ומגיע לנשים הן עובדות קשה".

ערוץ ToV אקטואליה יהודית ברשתות החברתיות   🇮🇱

עוד באותו נושא
רוצים להתעדכן מיד כשיש חדש?
הצטרפו לניוזלטר:
הרשמה
עדכן אותי
guest
1 תגובה
הישן ביותר
החדש ביותר המדורג ביותר
Inline Feedbacks
צפה בכל התגובות
מנוחה
מנוחה
2 שנים לפני

רעיון מושלם ,טיול וקברי צדיקים עם נהגת מיוחדת כמוך …

כתבות נוספות

נא בדוק את החיבור שלך לאינטרנט

1
0
מה אתם חושבים? נשמח שתגיבו.x

תחזית מזג האוויר

אפשר לבחור ערים מסוימות בלחיצה על המיקום

זמני היום