חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

השר כ"ץ: "מנסור עבאס חושב שנקנה את תחפושת הסבתא בכיפה אדומה שלו"

יו"ר רע"מ, מנסור עבאס בראיון ל-CNN: "הארגונים הפלסטיניים צריכים להניח את נשקם. המתקפה של ה-7 באוקטובר הייתה מנוגדת לכל ערך אנושי ודתי". לאחר מכן פורסמה הבהרה מטעם המפלגה שגררה תגובות רבות

שתפו :

פלאש 90

יו"ר רע"מ, חבר הכנסת מנסור עבאס, אמר ביום חמישי בראיון לערוץ החדשות CNN כי הוא "חושב שהפלגים הפלסטינים החמושים צריכים להפסיק להשתמש בנשק ולפנות לפרויקט מדיני עם הרשות הפלסטינית כדי לחזק את ההזדמנות להקים מדינה פלסטינית, ולהכריז על הפסקת אש כוללת וקבועה כדי להביא לשלום ולסיים את הסכסוך הזה".
עוד הוסיף בראיון: "כל תקיפה נגד חיים של חפים מפשע, אזרחים, ילדים, נשים, זקנים, וחטיפתם – היא פעולה אסורה. יש לגנות את הדבר הזה ולמנוע ניסיון להצדיק את הפעולות הללו. אני הבחנתי כי במשך כל השנים, פעולות חמושות לא הביאו שום תועלת לעם הפלסטיני. בכל פעם שהיה שימוש בכוח חמוש, העם הפלסטיני הוא היה הקורבן וזה ששילם מחיר כבד מנשוא".

לגבי פגישתו עם משפחות החטופים אמר: "הפגישה שלי עם משפחות החטופים הייתה על מנת להביע את ההזדהות שלי איתם, זה מצב אנושי שעלינו להביע בו את תמיכתנו זה בזה, ובייחוד במשפחות הללו. הצעתי להם סיוע, וכל מה שהם ביקשו ממני עשיתי, בין אם לשלוח מסר בשמי ובשמם לנשיא ג'ו ביידן, לנשיא ארדואן ולאמיר קטאר, וכל הגורמים בעלי ההשפעה בסוגיה הזו", סיכם עבאס.

בעקבות הביקורת החריפה מצד פלגים פלסטינים ובעולם הערבי, ברע"מ פרסמו הבהרה: "כוונתו של ח"כ מנסור עבאס בראיון ל-CNN היא שהמדינה הפלסטינית שתקום היא זאת שתשלול את ההתחמשות של הפלגים הפלסטינים כחלק מיישום המשילות שלה".

חבר הקבינט המדיני-ביטחוני, שר התשתיות והאנרגיה, ישראל כ"ץ: "מנסור עבאס חושב שנקנה את תחפושת הסבתא בכיפה אדומה שלו. האחים המוסלמים הם תנועת אחות של החמאס בעזה. עבאס חושב שאנחנו טיפשים ויקנה אותנו בדברי חלקלקות ריקים. בבוקר דיבר על פירוק הארגונים מנשקם ובערב הסביר שבעצם רק אחרי שתקום מדינה פלסטינית. לא קונים את הבלוף".

השר לביטחון לאומי איתמר בן גביר: "מנסור עבאס שוב חושף את פרצופו האמיתי בחזרתו מאמירתו כי יש להניח את הנשק ומוכיח את מה שתמיד אמרנו, עבאס ומפלגת האחים המוסלמים הם תומכי טרור מובהקים, הקונספציה קרסה והמסקנה היא ברורה, אפס סובלנות לתומכי טרור בכנסת ישראל מדינה חפצת חיים, צריכה להוציא את מפלגת רע"מ מחוץ לכנסת ומחוץ לחוק".

Meir
Author: Meir

ערוץ ToV אקטואליה יהודית ברשתות החברתיות   🇮🇱

עוד באותו נושא
רוצים להתעדכן מיד כשיש חדש?
הצטרפו לניוזלטר:
הרשמה
עדכן אותי
guest
2 תגובות
הישן ביותר
החדש ביותר המדורג ביותר
Inline Feedbacks
צפה בכל התגובות
רחמים
רחמים
5 חודשים לפני

מנסור עבס פירותיו הבאושים של בג"ץ

נהוראי
נהוראי
5 חודשים לפני

אם היה יכול , הוא וחבריו היו שוחטים את כל היהודים זקנים נשים וילדים .
לשון החלקות שלו לא תפיל אותנו בפח החמסניקי שלו .
הוא מחבל כמו סינוואר .

כתבות נוספות

נא בדוק את החיבור שלך לאינטרנט

2
0
מה אתם חושבים? נשמח שתגיבו.x

תחזית מזג האוויר

אפשר לבחור ערים מסוימות בלחיצה על המיקום

זמני היום