חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

המזרחן יוני בן מנחם: "ההנהגה צריכה להגיד את האמת לציבור הישראלי"

לדברי המזרחן יוני בן מנחם, החמאס חוזר לחלקים מצפון רצועת עזה שמהם יצאו חיילי צה"ל, וההוכחה היא שבימים האחרונים שיגר חמאס טילים מאיזור זה

שתפו :

המזרחן יוני בן מנחם שואל, "מה הטעם להוציא את הכוחות מצפון הרצועה?", אמנם החיילים יחזרו בהמשך, אבל בינתיים, החמאס משקם את היכולות הצבאיות והאזרחיות שלו בצפון רצועת עזה!

מגורמים פלסטינים ברצועה, נמסר ליוני בן מנחם, שחמאס מעביר רקטות לצפון הרצועה דרך המנהרות. בנוסף, מדווח בן מנחם, שבטלוויזיה אפשר לראות את שוטרי החמאס המסיירים בשוק בג'בליה, ואת הפקידים של המוסדות האזרחיים ברצועת עזה שממשיכים לעבוד. במעשים אלו, מסביר בן מנחם, החמאס מנסה להוכיח לישראל, לפלסטינים ולעולם כולו, שהוא עדיין שולט ברצועת עזה ואין דבר שיוכל לגבור עליו.

יוני בן מנחם מסיק מכך, שצה"ל צריך לתגבר את הכוחות או להחזיר אותם לצפון הרצועה, וכמו כן, שלא די בהרס התשתית הצבאית של החמאס, אלא יש להרוס גם את התשתית האזרחית שלו.

יוני בן מנחם מזכיר את התמונות המפורסמות, שבהן נראה צה"ל, הורס את המבנים של הפרלמנט ושל בית המשפט העליון של החמאס ברצועת עזה.

כנראה, אומר בן מנחם, יש להרוס גם את התשתיות האזרחיות הקטנות יותר שבצפון הרצועה, ולנהוג בפקידות האזרחית ובמשטרה של החמאס, באופן שבו נוהגים באנשי הצבא שלהם, כלומר לעצור אותם או לחסלם. לכש"ייווצר וואקום", הוא מוסיף, הציבור העזתי יבין שישראל אכן מתכוונת "לחסל את שלטון החמאס ולמוטט אותו", וישראל תוכל להכניס כח מקומי שהיא חפצה בו, ושעדיין לא גובש סופית, כדי למלא את הוואקום שנוצר.

המזרחן יוני בן מנחם משיב לשאלות הבאות: האם צה"ל אינו מבין נכון את המצב? כיצד יש לנהוג באמריקנים? מי אמור לשלוט בעזה? מדוע עדיף שלטון הרש"פ בעזה, על "תוכנית האמירויות" של ד"ר קידר? ומהי האמת, שההנהגה בישראל צריכה לומר, לעם היושב בציון?

 

למענה על הסקר הגדול:
https://bit.ly/SurveyTov

dvir
Author: dvir

ערוץ ToV אקטואליה יהודית ברשתות החברתיות   🇮🇱

עוד באותו נושא
רוצים להתעדכן מיד כשיש חדש?
הצטרפו לניוזלטר:
הרשמה
עדכן אותי
guest
3 תגובות
הישן ביותר
החדש ביותר המדורג ביותר
Inline Feedbacks
צפה בכל התגובות
י. כאוס
י. כאוס
3 חודשים לפני

שוטרים שך החמאס?
מישהו כאן מתחיל לאבד את הצפון.
כל מי שקשור לחמאס גם אם הוא עובד נקיון צריך להיכלא במיידי ובהמשך להישפט כטרוריסט לכל דבר

רחל
רחל
3 חודשים לפני

אל תשתמשו במילה סיזיפי, זה לא קשור בעניין קשה אלא בעניין בלי תואלת, זה היה העונש של סיזיפוס מהמיטולוגיה יווני. תבררו.

Dan Goldstein
3 חודשים לפני

נמאס לשמוע גערות ״צריכה לעשות״

כתבות נוספות

נא בדוק את החיבור שלך לאינטרנט

3
0
מה אתם חושבים? נשמח שתגיבו.x

תחזית מזג האוויר

אפשר לבחור ערים מסוימות בלחיצה על המיקום

זמני היום