חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

שפטל נגד ברסלר: כנופיית קפלן עשתה את הכל כדי להרוס את הצבא

עו"ד יורם שפטל בראיון על האמירות של שקמה ברסלר בתקופת המחאה שלפני הטבח הנורא - האם התממשו?

שתפו :

עו"ד יורם שפטל התראיין לאלעזר שטורם והתייחס לשמועות לפיהן בעלה של שקמה ברסלר מחזיק בתפקיד בכיר בשב״כ ולכאורה משתף פעולה עם אשתו בנסיון להפיל את השלטון. האם ניתן להאשימו לכאורה בבגידה? שטורם טען בתגובה כי האיש נמצא מן הסתם רוב הזמן בעזה ואין זה הגיוני להאשימו ברצון לפרק את הצבא.

עו״ד שפטל השיב כי "אין שום קשר בין שני הדברים" והציג דוגמאות מההיסטוריה של העם היהודי: "גדולי הבוגדים בהיסטוריה לא היו בני זוג של מישהו בתפקיד ביטחוני אלא אנשים מתוך מערכת הביטחון. סמל הבגידה בעם היהודי לאורך כל הדורות הוא יוספוס פלביוס ימ"ש, ישראל בר היה סגן אלוף בצבא כשהוא היה מרגל סובייטי".

שפטל מבין את הרציונל שמציג שטורם אך מסייג כי יש עובדות שמפריכות את הטענה הזאת: "כל כנופיית קפלן עשתה הכל בעידוד האולפנים להרוס את צבא המילואים של המדינה, כלומר להרוס לחלוטין את הצבא, היא (שקמה ברסלר) בעצמה אמרה שלנתניהו לא יהיה צבא ועשתה הכל בכדי שזה יהיה, חאלד משעל שמע את הדברים ולכן בשבעה באוקטובר הדברים שלה התגשמו ואכן לא היה צבא".

 

הצטרפו למועדון ״היחידה״

ערוץ ToV אקטואליה יהודית ברשתות החברתיות   🇮🇱

עוד באותו נושא
רוצים להתעדכן מיד כשיש חדש?
הצטרפו לניוזלטר:
הרשמה
עדכן אותי
guest
2 תגובות
הישן ביותר
החדש ביותר המדורג ביותר
Inline Feedbacks
צפה בכל התגובות
המשיח
המשיח
3 חודשים לפני

אלשיך והשב"כ השתגעו מחומרים פסיכיאטרים שסייענית נתנה להם בלי שידעו. היא רצחה את בני הזוג כדורי ועוד שלושה אנשים בבניין של ההורים של תמר כדורי, והם משקרים שמחבל ערבי רצח. הם מסתירים וידאו שלה הולכת לבית באמצעות תעודת חסיון. תעודה שהוציאו על פצצות האטום של ישראל.

אתי
אתי
3 חודשים לפני

לא רק עו"ד שפטל חושב כך רבים מאוד מחברי ומסביבתי חושבים כך שלשיקמה הזו יש יד במה שקרה. כולם חושבים שיש לה קשר עם מה שקרה יחד עם בעלה כי היא אמרה את הדברים. פורסם שנפגשה עם מישהו בכיר. אנשים לא טיפשים וישר מקשרים. שום פעולה שתעשה לא תעמעם מההרגשה שמה שקרה בשמחת תורה קשור אליה ועוד יגיע היום שתשלם על כך זה דבר חמור

כתבות נוספות

נא בדוק את החיבור שלך לאינטרנט

2
0
מה אתם חושבים? נשמח שתגיבו.x

תחזית מזג האוויר

אפשר לבחור ערים מסוימות בלחיצה על המיקום

זמני היום