חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

הסופר גילי כהן שהצביע ליכוד: זה מה שנתניהו צריך לעשות ביום שאחרי המלחמה

גילי כהן, הסופר ויועץ התקשורת שתמך בנתניהו והצביע לו בבחירות, סבור שיש דבר אחד שנתניהו חייב לעשות ביום שאחרי המלחמה

שתפו :

לאחר הטבח הנורא שהתרחש ב-7 באוקטובר, בו נרצחו, נחטפו, נשרפו ונאנסו כ-1200 אזרחים, רבים קראו לנתניהו "לך הביתה". תומכי נתניהו מנגד טענו שבחירות כעת יפגעו במאמץ המלחמתי.

גילי כהן, הסופר ויועץ התקשורת, טוען כך: "אני תמכתי בנתניהו, ואני בחרתי בנתניהו, ואני בתחילת המלחמה כתבתי, שנתניהו צריך לסיים את המלחמה עד הסוף ולא לתת פרס לחמאס. אבל יום אחרי שהמלחמה הזו מסתיימת הוא צריך ללכת הביתה".

כהן מבהיר: "אני לא חושב שהוא אשם, אני חושב שהוא אחראי, בכל הנאומים שלו הוא היה אומר ״אני עשיתי, אני תיקנתי ואני טיפחתי״ וזה בסדר אני זוכר לו את כל הדברים הטובים שהוא עשה" אבל יש נקודה שצריך לקחת אחריות על האסונות שהתרחשו במשמרת שלך.

כהן מסביר ממה הוא כל כך חושש בהמשך שלטונו של נתניהו: "הנקודה החמורה בעיני, שזה הטריגר למלחמת האחים הבאה".

 

הצטרפו למועדון ״היחידה״

https://bit.ly/HayechidaWA

ערוץ ToV אקטואליה יהודית ברשתות החברתיות   🇮🇱

עוד באותו נושא
רוצים להתעדכן מיד כשיש חדש?
הצטרפו לניוזלטר:
הרשמה
עדכן אותי
guest
9 תגובות
הישן ביותר
החדש ביותר המדורג ביותר
Inline Feedbacks
צפה בכל התגובות
פנחס קרנגל
3 חודשים לפני

המטרה של השמאל הוא מדינה פלשתינית בכל מחיר. בזמנו קינסנגר לחץ על גולדה לסגת מסיני. והיא אמרה רק אחרי הבחירות, כי אחרת בגין ינצח את הבחירות. לבסוף הוחלט לא לתת מכה ראשונה ולתת למצרים ניצחון קטן וכן הייתה הטעיה ובישראל החליטו שיש אמצעים מיוחדים ולא צריך בעתיד לגייס מילואים. אפשר לחפש במרשתת מי רצח את גו אלון. גם כאן, המלחמה כי האליטה הרגישה את אבדן השלטון ושוב גייסנו מילואים הייתה הטעיה לפני פסח ואילו בשמחת התורה כל בוגרי וקסנר בצמרת אמרו מורתע והלכו לישון אם הרגשה הפעם נפיל את נתניהו, שנבחר כחוק בבחירות דמוקרטיות. ראש אמ"ן היה מוטרד רק מהתחממות גלובאלית של כדור הארץ. הם לא עדכנו את הדרג המדיני ואפילו לא העלו כוננות בגבול והתוצאות ידועות. חיילים נשחטו במיטות שלהם ואזרחים נטבחו, נאנסו, נשרפו חיים …. זה רק חלק קטן מהסיוע שהאויב קבל מבוגדים בתוך ישראל. ברקע כישלונות פאסיביים כמו פרצות בגדר שלא תוקנו, אין בלוני תצפית, שמחייב העלאת כוננות, וכמובן כלום לא נעשה וכן קיצוץ מתמשך בצבא כולל הפסקת איסוף מודיעין ע"י סוכנים והפסקת האזנה לאויב בעזה. עכשיו הם בלחץ. לא הצליחו להרוס את הכלכלה, הביאו טבח נוראי ונתניהו ב"ה ממשיך לנהל היטב. גם קריאה לכניעה מוחלטת בעניין החטופים לא עוזר ואת המכה בעזה כבר לומדים היטב בלבנון. לכן נטורי קפלן פתחו במסע הרס בעניין מדינה פלשתינית

פנחס קרנגל
3 חודשים לפני

מי סוחט את השב"כ ומה המשותף לאסור פרסום של פרשת המתחזה לכאורה מטעם השמאל עם הדודה המפורסמת, טענת טלי על פגישה לא תמימה בין ראש המוסד ושקמה, תאונה שבה נשרף התיק של רות דוד והמשך ביטול האשמות שלה. שב"כ ללא גבולות בשרות השמאל הקיצוני. רות דוד הייתה פרקליטות מחוז ת"א בזמן רצח רבין. אחרי רצח רבין, הרבה קבלו כוח ויכולים לשנות סדרי ממשל, לבטל תיקים, לתפור תיקים להקים מחלקה מיוחדת נגד מתיישבים …
 

יוסל
יוסל
3 חודשים לפני

אשם ואחראי.

Subs
Subs
3 חודשים לפני
הגב ל  יוסל

אם אתה רוצה לדבר על אשמה ואחריות, אז בו נדבר על חלקם של מתפרעי קפלן, הסרבנים, ארגוני שמאל רדיקליים דוגמת קריים מיניסטר, הדגלים השחורים, כוח קפלן, אחים לנשק ואחרים. וכמובן, כל הדמויות העומדות בראש אותם ארגונים. מצד שני, אי אפשר אף פעם להפריע לקפלסטינים רל״ביסטים עם עובדות.

Subs
Subs
3 חודשים לפני

אני יכול להסכים עם עניין אחריות נתניהו. מה שאני לא מצליח להבין, זה למה מחלוקת – חריפה ככל שתהיה – בין עם על הרפורמה במערכת המשפט ובין על על המשך שלטונו של נתניהו, צריכה להעלות בכלל את הרעיון של מלחמת אחים במדינת ישראל בין יהודים? למה אי אפשר לנהל את המחלוקת הזאת בכל צורה אחרת, הרחק מאלימות ואיומים – הלכה למעשה – ברצח של אנשים ברחובות? למה אנחנו, אנשי ימין, מתדרדרים לשיח החמור הזה על האפשרות שמעלים אנשים מסוימים במדינה – אנשים רדיקליים ומסוכנים – לכך שיהודים ״ילחמו אחד בשני״ (לא תהיה באמת מלחמה, כי הימין מהרגע הראשון הזדעזע מהרעיון והתנער ממנו)? אולי צריך לצאת מהתבנית של מלחמת אחים לפני שמתחילים לדבר על היום שאחרי בפוליטיקה ובחברה הישראלית.

Integrity
Integrity
3 חודשים לפני
הגב ל  Subs

לצערי, אנשי ימין, רבים מדי, אינם עומדים בלחץ הנפשי שמפעילים שונאי נתניהו מקצועיים. אסור לנתניהו לפרוש, אלא אם כן יפסיד בבחירות. זו הסיבה היחידה ואין מלבדה. אי זה נימוק זה: "זה יהיה[אי פרישתו] הטריגר לקרע בעם" זו הענקת פרס לטרור התקשורתי של מיעוט בעם!!! לא פחות. הוא חייב להישאר בשלטון לפחות עד זיכויו המוחלט ממשפט הרדיפה השקרי שמתנהל נגדו. שכחתם את זה. כל מי שגרם למשפח הזה חייב לעמוד לדין. ועוד דבר, כל זמן שמסית והותר נגד מדינת ישראל, ברק "אודי" לא יושב מאחורי סורג ובריח אני לא רוצה לשמוע על דרישת אחריות או צדק מנתניהו.

בת של מלך
בת של מלך
3 חודשים לפני

הטריגר להפגנות הוא שלטון ימין ולא בנימין נתניהו
הטריגר להפגנות היא העובדה שביבי היחיד שיכול להנהיג את הימין וללא נתניהו הם יעלו לשלטון
הטריגר היחיד למאות קפלן היא הקמת ממשלת 0מאל והקמת מדינת טרור פלסטינית אלו שחולמים לחריב את מדינת היהודים מהירדן לים.
כל מי שמתעלם מהמציאות וממשיך להדהד את הקונספציה הוא האחראי לטבח של ה 7.10 ודם על הידיים של אותם מופקרים כגון "הסופר" גילי כהן הבזוי והנאלח 🤮

אריאל
אריאל
3 חודשים לפני

בנימין נתניהו – היחיד שלוקח אחריות בפועל ולא רק אומר השכם והערב שהוא לוקח אחריות.
רק העם בוחר את נציגיו.

אמרתי
אמרתי
2 חודשים לפני

שהכל יגמר אני אחליט בעצמי
נכון להיום ולאור התנהלות נתניהו במערכה
אני לא רואה מישהו שקרוב לקרסוליו,
הקונבפציה הייתה שייכת לכולם , כל האופוזיציה דגלה באי לוחמה עם החמאס הצבא הפוליטיקאים כולם
השאלה היא מי החליף דיסקט ועל בהתאם ומי נשאר בתפיסה הקודמת,
אלו שממשיכים באותה תפיסה של להכיל את הטירור רוצים לזרוק את היחיד שהבין דמה שהיה לא יהיה
ולכן אצביע כמו רבים לנתניהו .

כתבות נוספות

אולי יעניין אותך...
רוצים להתעדכן מיד כשיש חדש?
הצטרפו לניוזלטר:

נא בדוק את החיבור שלך לאינטרנט

9
0
מה אתם חושבים? נשמח שתגיבו.x

תחזית מזג האוויר

אפשר לבחור ערים מסוימות בלחיצה על המיקום

זמני היום