חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

זיו מאור: החינוך הדתי-לאומי ערכי יותר מהחילוני-ממלכתי

עו"ד זיו מאור שהתחנך במערכת החינוך הדתית לאומית מתאר את היתרון הערכי שיש בה על פני זו החילונית ממלכתית

שתפו :

תופעה מוכרת בציבור המסורתי היא להעדיף את החינוך הדתי לאומי על פני החינוך החילוני ממלכתי. החינוך הדתי לאומי של בני הציונות הדתית הוא בית הגידול של עו"ד זיו מאור, שמספר: "החינוך הדתי מתאפיין במערכת חינוך נפרדת ששמה דגשים חינוכיים שונים ממערכת החינוך הממלכתי".

מאור מתעקש שלא לומר על החינוך של הממ"ד שהוא מניב אנשים ערכיים יותר אלא שהחינוך שם את "הדגש על הערכיות, ואת הדגש על הערבוב בין האינטרס הפרטי שלך לבין האינטרס הלאומי של הקבוצה שאתה חי בה".

זו הסיבה שהציונות הדתית פועלת כפי שהיא פועלת, מוכנה להקריב הכל עבור הגנה על המולדת ולקחת חלק במוקדי הכח שמניעים את החברה הישראלית.

 

הצטרפו למועדון ״היחידה״

https://bit.ly/HayechidaWA

dvir
Author: dvir

ערוץ ToV אקטואליה יהודית ברשתות החברתיות   🇮🇱

עוד באותו נושא
רוצים להתעדכן מיד כשיש חדש?
הצטרפו לניוזלטר:
הרשמה
עדכן אותי
guest
8 תגובות
הישן ביותר
החדש ביותר המדורג ביותר
Inline Feedbacks
צפה בכל התגובות
חיים ראובן
חיים ראובן
2 חודשים לפני

נו זה ברור , כשיש לאדם קבלת משמעת ועול ומחונך על אהבת הזולת , ונתינה לאחר …..

א. ה הפקות
א. ה הפקות
2 חודשים לפני

אם זה היה נכון – הציבור הדתי ציוני (הכיפות הסרוגות) היה אמור ללכת ולגדול יותר ויותר עם השנים כי הרי הציבור הדתי מביא הרבה יותר ילדים לעולם מהציבור החילוני. מבט חטוף במציאות המדכאת והעצובה של תנועת הנוער בני עקיבא שבה פעם היו פי 100 !! יותר חניכים והיא הולכת ומתרוקנת מלמד שהסיפור הזה ממש לא מדוייק. אם החינוך הציוני דתי כזה מולח ערכית, מדוע ככול שעוברות השנים אחוז האנשים שמורידים את הכיפה בציבור הסרוגים רק הולך וגדל ? 90% מהאנשים שלמדו איתי ביסודי ממלכתי דתי היום חילונים. זה לא ממש פרופיל של הצלחה. וזה רק הולך ומחמיר !
החינוך היחידי שרק מוכיח את עצמו גם במספרים לאורך כל השנים זה החינוך החסידי החרדי שאצלו ורק אצלו מספר התלמידים והחניכים רק הולך וגדל עם השנים !

יששכר
יששכר
2 חודשים לפני

קישקוש אחד גדול.
אם נקודת המוצא שלך היא שמספר חניכי בני עקיבא משקף את גודל יוצאי החינוי הדתי-ציוני, הרי שאתה בור ועם הארץ בנושא !!!

אמיר ב
אמיר ב
1 חודש לפני
הגב ל  יששכר

ממש לא בור ועם הארץ אני יוצא החינוך הממלכתי דתי. זה משקף בצורה כואבת ומדוייקת. מאלפי חכניכים לעשרות בודדים. וגם בני גילי מהדור שלי של הכיפות הסרוגות כמעט כולם היום חילונים. וגם הסטאטיסטיקה הפשוטה מראה שלמרות גידול בלתי פוסק באוכלוסיה הדתית ציונית הסרוגה המספר שלהם באוכולוסיה נשאר אותו דבר שנים על גבי שנים. זה אומר דבר אחד עצוב: שחלקם הגדול מוריד את הכיפה בשלב כזה או אחר. ורק מעט נשארים איתה. וזה אומר כישלון אחד גדול ש להדרך הזאת.

אחד שיודע
אחד שיודע
2 חודשים לפני

לפני 30 שנה בסניף בני עקיבא מלאבס בפתח תקווה היה מתמלא ב בין 3000- ל 5000 חניכים. יוצאי הכיפות הסרוגות
היום בסניף הזה שהיה הגדול ביותר בארץ בייחד יש בקושי 80 ילדים. וחלקם איך לאמר בעדינות.. נאספים מהרחוב.
90% מהאנשים שלמדו איתי ביסודי בממלכתי דתי היום חילונים. או סוג של מסורתיים לייט. הילדים שלהם כבר התרחקו עוד יותר. ואם זה יימשך ככה הילדים שלהם כבר יתחתנו עם גויות. אם החינוך הממלכתי דתי היה כזה מוצלח לא היו רוב בוגריו מורידים את הכיפה כפי שקורה בפועל. רבני הציונית הדתית ישנים בעמידה. ואלה שערים קרובים יותר בתפיסת עולמם האמיתית לחילונים מאשר לחרדים. מי שמנסה לרקוד על כל החתונות נשאר בסוף בלי כלום. בציונות הדתית הרי מביאים הרבה יותר ילדים לעולם מאשר הציבור החילוני, ובכל זאת מספרם לא גדל בכלום עם השנים בסטאטטיסטיקה הארצית. למה ? מאוד פשוט: רוב בוגרי הכיפות הסרוגות מעיפים את הכיפה בשלב כזה או אחר. והילדים שלהם מתרחקים עוד יותר. כי כל דור לוקח שלב אחד קדימה…
אם אתה רוצה שנכדך לא יתחנו עם גויות.. בוא נגיד שהציונות הדתית היא ממש לא התשובה.
ודי לחכימא ברמיזה

יששכר
יששכר
2 חודשים לפני

שקרים גסים מעורבים בעיוות המציאות !!!
תתבייש לך.
משמיים תבורך…

אמיר ב
אמיר ב
1 חודש לפני
הגב ל  יששכר

מדייק בעובדות. אני הייתי בסניף הזה והבן שלי מדריך בסניף הזה. וזה בדיוק המצב . לצערנו הרב. האוכלוסיה של הכיפות הסרוגות נכשלה לגמרי בהעברת הערכים שלה לדורות הבאים. וזה משום שהיא מנסה כל הזמן לזגזג בין דתיים לחילונים ולמצוא חן בעיני כולם. יש לסקטור הזה רגשי נחיתות קשים כלפי הציבור החילוני ולכן הם נכשלים . 90% מהילדים מהגיל של הבן שלי כשהם יוצאים לבילוי בערב הם מורידים את הכיפה בחוץ כי פאדיחה להם שיקראו להם דוסים ! על מה אתה מדבר בכלל ? הציונות הדתית נכשלה לגמרי ובעוד 2 דורות פלוס מינוס היא מתאדה מהעולם.

המשיח
המשיח
2 חודשים לפני

חיות ומיארה משאירות קניבלית חופשיה.

כתבות נוספות

נא בדוק את החיבור שלך לאינטרנט

8
0
מה אתם חושבים? נשמח שתגיבו.x

תחזית מזג האוויר

אפשר לבחור ערים מסוימות בלחיצה על המיקום

זמני היום