חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

ח"כ טלי גוטליב: למחאה יש אחריות לטבח ולהחלשת הצבא

ח"כ טלי גוטליב טוענת בראיון כי המחאות היחידות שצריכות להתקיים בעת הזו הן מחאות נגד חמאס

שתפו :

ח"כ עו"ד טלי גוטליב, הליכוד, התראיינה למיכאל וילנסקי ותקפה את אנשי המחאה שגם בזמנים של מלחמה יוצאים לרחובות ומחלישים את יסודות החברה הישראלית.

גוטליב אמרה כי ל"מחאה יש אחריות לטבח ולהחלשת הצבא, שקמה ברסלר אמרה שבספטמבר לא יהיה צבא, אני תוהה על איזה יסוד היא אמרה והאם יש לה חלק ואחריות לטבח", והוסיפה כי היא לא מבינה מדוע בזמן מלחמה יש מחאות: "על מה? צריך להיות מחאות נגד חמאס כשחיילים בחזיתות".

בהמשך דבריה ביקרה גוטליב את מדיניות הצבא בשנים האחרונות שלא היה ערוך למתקפה של חמאס: "אני לא נמצאת בשוויץ, מדינת ישראל מוקפת אויבים וחשבנו שבאמת אנחנו בשווייץ וחשבנו שאפשר צבא קטן וחכם".

הצטרפו למועדון ״היחידה״

yossi
Author: yossi

ערוץ ToV אקטואליה יהודית ברשתות החברתיות   🇮🇱

עוד באותו נושא
רוצים להתעדכן מיד כשיש חדש?
הצטרפו לניוזלטר:
הרשמה
עדכן אותי
guest
3 תגובות
הישן ביותר
החדש ביותר המדורג ביותר
Inline Feedbacks
צפה בכל התגובות
פנחס קרנגל
2 חודשים לפני

מלחמות פורצות כאשר אליטה הולכת לאבד שליטה. ביום כפור היה ברור לגולדה שהיא חייבת לסוג מסיני, דרישה מהאמריקאים, אבל אז תפסיד לבגין. הדיקטטורה השיפוטית הלכה להפסיד ולכן ארגנה לנו טבח. ישראל שואפת להקטין את כמות הכוח בגבולות מבחינה כלכלית הקטנת ההוצאות עוזרת למשק. בנוסף בג"ץ בעתירות ליש דין וכ"ד כובל את ידי כוחות הביטחון באופן מתמיד ובכוונת מכוון. מסיבות אלו הצבא הולך על פתרונות טכנולוגיים. במלחמת יום כפור קראו לזה אמצעיים מיוחדים. היה בפסח, כמו לפני מלחמת יום כפור, התראה והצבא התכונן וזה עלה הרבה כסף. מספר ימים לפני שמחת תורה הגיעה התראה נוספת. נתניהו כינס את ראשי הצבא והם אמרו בוודאות גמורה שלא יהיה כלום, כמו ביום כפור. בערב שמחת תורה הגיעה התראה ובהמשך הגיעה התראה חמה מאד. לא נעשה כלום, למעט שליחת צוות מצומצם של השב"כ. להזכיר שראש אמ"ן היה מוטרד רק מהתחממות גלובאלית של כדור הארץ. הם לא עדכנו את הדרג המדיני ואפילו לא העלו כוננות בגבול והתוצאות ידועות. חיילים נשחטו במיטות שלהם ואזרחים נטבחו, נאנסו, נשרפו חיים …. ברקע כישלונות פאסיביים כמו פרצות בגדר שלא תוקנו, אין בלוני תצפית, שמחייב העלאת כוננות, וכמובן כלום לא נעשה וכן קיצוץ מתמשך בצבא כולל הפסקת איסוף מודיעין ע"י סוכנים והפסקת האזנה לאויב בעזה (בריק מייחס את זה לכוכבי). רצף הכישלונות מראה על כוונה ומכוון ולא טעות בודדת ואקראית. על רקע זה, סגירת האמצעיים המיוחדים היא האצבע האחרונה בסכר. הסכר הוא שכל מערכת הביטחון התייצבה מאחורי המכשול העילי ובתת קרקעי שנבנה. הם הצליחו לשכנע חייל חלש אופי, לנתק את האמצעיים המיוחדים. זה מסביר למה התעלמו מהתצפיתניות (דיווח שגוי מהאמצעים המיוחדים) וכן למה חיזבאללה לא הגיע גם למלחמה (נטורי קפלן לא הודיעו לו),

נעזבנו לאנרכיזם
נעזבנו לאנרכיזם
1 חודש לפני

לא רק אחריות אלא בעיקר אשמה, ואיש אינו פוצה פה מכיוון היועצת המשטרה הפרקליטות ובתי המשפט

רוי 007
רוי 007
1 חודש לפני

ואיוואי כמה תאוריות בלוף נמשיך ללכת אחורה אולי גם הבילויים אשמים והחלוצים אנשים רפי שכל

כתבות נוספות

נא בדוק את החיבור שלך לאינטרנט

3
0
מה אתם חושבים? נשמח שתגיבו.x

תחזית מזג האוויר

אפשר לבחור ערים מסוימות בלחיצה על המיקום

זמני היום