Search
Close this search box.

ראיון נוקב עם תא"ל במיל' אביגדור קהלני: האם ישנה התרופפות במשמעת של הקצינים הבכירים?

גיבור ישראל תא"ל במיל' אביגדור קהלני בראיון לאלעזר שטורם מעביר ביקורת על הקצונה הבכירה, וגם: האם זה נכון שהרמטכ"ל מחלק נזיפות תוך כדי מלחמה?

תגיות

שתפו :

גיבור ישראל תא"ל במיל' אביגדור קהלני בראיון לאלעזר שטורם מעביר ביקורת על הקצונה הבכירה, וגם: האם זה נכון שהרמטכ"ל מחלק נזיפות תוך כדי מלחמה?

ערוץ ToV אקטואליה יהודית ברשתות החברתיות   🇮🇱

עוד באותו נושא
רוצים להתעדכן מיד כשיש חדש?
הצטרפו לניוזלטר:
הרשמה
עדכן אותי
guest
3 תגובות
הישן ביותר
החדש ביותר המדורג ביותר
Inline Feedbacks
צפה בכל התגובות
פיפוץ
פיפוץ
4 חודשים לפני

משמעת?
הצחקת אלעזר
מרד ראשי מערכת הבטחון בזמן הרפורמה ז"ל
היה קצה קרחון של חוסר משמעת,חוסר לויאליות,
התנהלות פוליטית בוטה בה הם לוקה מאז הסכמי אסלה(זו לא טעות כתיב…) רוב רובה של הצמרת הבטחונית שלנו.במדינה מתוקנת ראש מוסד שנוסע למדינה זרה כדי להפר החלטת דרג נבחר היה נכלא לשארית ימיו ומוקע בציבור וד"ל
לא פחות חשוב מכך
דבריו של גולדפוס כוונו להנהגת המדינה שהיא כבר אינה מחנה הימין המבהק אלא ממשלת חרום בהרכב שכולל את מחנה המרכז-שמאל ממשלה שיש לה תמיכה ציבורית ענקית ולכן למרות החוצפה בחציית הקוים לכל הפחות ההיבט הפוליטי של האמירה מאד מאד קלוש כי זו פניה לממשלה חוצת מגזרים.רוצה הוכחה ניצחת? אתה יכול לגזור מדבריו דעה פוליטית?
זה בניגוד מוחלט להרצי לראשי השבכ והמוסד שלא עמדו מול המקרופון הציבורי לא הישירו מבט ולא אמרו בקול צלול לעם ישראל-הדרג הפוליטי הנבחר באשר הוא הוא המפקד שלי נקודה רמככ"ל שלא פיטר במידי בבזיון את קבוצת הסרבנים הראשונה ורק תדלק עוד ועוד את "האחים". רק בגלל הסיבות האלו כבר מגיעה להם הדחה בבזיון ,הם והבכירים שתחתם,הביאו עלינו את הטבח,בקיצור הרצי מוסיף עוד ועוד חטאים על פשע הרצי ושות' פוליטיקאים במירעם.יד ביד אם גלנט הזגזגן שאותו המיליה סיכל את הרמטכ"לות שלו.הוא חבר אליהם וכעת יפול איתם יחד

חייל אלמוני
חייל אלמוני
4 חודשים לפני
הגב ל  פיפוץ

בול בפוני. כל מילה .

binance konta izveide
1 חודש לפני

Thanks for sharing. I read many of your blog posts, cool, your blog is very good.

כתבות נוספות

נא בדוק את החיבור שלך לאינטרנט

3
0
מה אתם חושבים? נשמח שתגיבו.x

תחזית מזג האוויר

אפשר לבחור ערים מסוימות בלחיצה על המיקום

זמני היום