חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

ד"ר מוטי קידר חזר מארה"ב ומדווח מה באמת חושב האמריקאי המצוי על ביידן

מוטי קידר חולק את רשמיו מנסיעתו לארה"ב עם יצחק זאגא

תגיות

שתפו :

ד"ר מוטי קידר חזר מארה"ב וחולק את רשמיו עם יצחק זאגא. תנועת ה"ערות" והפרוגרס חדרו חזק מאוד לחברה האמריקאית. בניו יורק יש חלקים שנראים כמו הקאסבה בשכם. מהגרים שחיים ברחוב, ליכלוך ואלימות. הממשל לא עושה דבר לגרש את ההומלסים כי בני משפחתם בעלי האזרחות ילכו עוד כמה חודשים לקלפי ובונים על הקול שלהם. הפרוגרס מוחק את ההסטוריה והתרבות, האנשים עסוקים רק בעצמם ואם זה הכיוון אליו הולכת אמריקה כדאי שנחפש לנו בת ברית אחרת.

ערוץ ToV אקטואליה יהודית ברשתות החברתיות   🇮🇱

המכללה לחיים1
עוד באותו נושא
רוצים להתעדכן מיד כשיש חדש?
הצטרפו לניוזלטר:
הרשמה
עדכן אותי
guest
4 תגובות
הישן ביותר
החדש ביותר המדורג ביותר
Inline Feedbacks
צפה בכל התגובות
יבין המבין
יבין המבין
1 חודש לפני

עם כל הכבוד לד״ר קידר הוא מדקלם את העמדה של השמרנים האמריקאיים בעיקר טראמפ והרפובליקנים, כולל תפישת העולם ובעיקר השקרים שלהם. למשל הטענה שהדמוקרטים מעודדים הגירה בלתי חוקית כדי שיצביעו בעדם בבחירות. מהגרים לא יכולים להצביע בבחירות. רק אזרחים אמריקאיים יכולים להצביע. מהגרים צריכים לחכות עד שיקבלו גרין כארד שהמצב שלהם יכול לקחת מספר שנים בעיקר אם הם בלתי חוקיים או בכלל לא. , מקבלת הגרין כארד צריך לחכות 5 שנים לקבלת אזרחות (3 שנים אם נישאים לאזרח/ית אמריקאי/ית) ורק אז יכולים להרשם בפנקס הבוחרים) זה סיפור של כ 10 שנים לפחות , ואף אחד לא. תתכנן עשר שנים קדימה. למרות שמסתננים פושעים הרוב הגדול של המהגרים מחפשים עבודה ובטחון. ויש מספיק עבודה למהגרים, כן כרגע יש פשיעה מוגברת באיזורים מסוימים אבל זה ענין זמני. צפיתי מדר קידר להראות מחשבה ומחקר עצמאיים ולא לדקלם עמדות שקריות . ייתכן שהובל שולל ע״י המארחים שלו.

מבין מבין
מבין מבין
1 חודש לפני

אולי אל הבנת את תוכן הדברים. אם הוא ייגרש אותם אז אלו שכבר קיבלו אזרחות והמשפחות שלהם לא ייבחרו בו.. הוא שומרים פה יפה יפה על ה minority..דואגים להם להכל קצבאות, תלושי אוכל טלפונים ומה לא.. שרק יישארו במקום שלהם ולא יצטרכו לעבוד, רק שיבחרו בו . יבין המבין, אז לא הבנת. ואני אזרח ארה"ב!

יבין המבין
יבין המבין
1 חודש לפני

גם מה שאתה כותב זה הדהוד תעמולה שיקרית. נעזרה המהגרים הבלתי חוקיים מקבלים מהממשלה היא בזה שמקבלים אותם לבתי ספר , בעיקר הם מקבלים עזרה מקרובים וחברים ולא מהממשלה. עוד בימי קלינטון חוקקו חוקים שצריך להוכיח שעובדים או לומדים כדי לקבל עזרה ממשלתית או תלושי מזון. האגדה שהממשלה נותנת תמיכה לאנשים שלא עובדים ורק עושים ילדים היתה קיימת בעבר אבל כבר מזמן לא. המהגרים האלה שחוצצים את הגבול עובדים בכל מיני עבודות שלא רצויות ע״י אחרים כולל בתי מטבחיים חקלאות בניה מסעדות בתי מלון ועזרה לזקנים . הכלכלה היתה פה בצרות לולא המהגרים האלה. הרוב המכריע הם אנשים ישרים שעובדים קשה ולא פושעים וסוחרי מין ובמים כמו שטראמפ מתאר אותם. טול קורה מביין עיניך. גם קריאתו של דר קידר לישראל למצוא ידידים אחרות הי לא ריאלית – התלות של ישראל בארהב היא אבסולוטית וללא תחליף , ישראל היא לא מדינה עצמאית בכלל

השופט
השופט
1 חודש לפני

גם סן פרנסיסקו, לוס אנג'לס ולאס וגאס חוות את המתואר בכתבה.
הייתי בשנה שעברה ונדהמתי מההידרדרות המהירה בהשוואה לביקור קודם מספר שנים לפני.

המכללה לחיים1

כתבות נוספות

אולי יעניין אותך...
רוצים להתעדכן מיד כשיש חדש?
הצטרפו לניוזלטר:

נא בדוק את החיבור שלך לאינטרנט

4
0
מה אתם חושבים? נשמח שתגיבו.x

תחזית מזג האוויר

אפשר לבחור ערים מסוימות בלחיצה על המיקום

זמני היום