חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

החשיפה הבלעדית של נצ"מ אבי וייס: 100 משפטנים הגיעו לקריה בבוקר ה-7.10 ומנעו מנתניהו להכריז על מלחמה!

תנ"צ אבי וייס חושף מידע מדהים על מערכת המשפט בישראל שמנעה מחיל האוויר לתקוף ב-7/10 את הנוחבות כדי שלא יפגעו "בלתי מעורבים", בעוד אזרחי ישראל נטבחים, נאנסים ונשרפים חיים.

תנ"צ אבי וייס אומר לגלי בת חורין: המוסד ואמ"ן מתחרים בניהם מי ישיג יותר הישגים במידע על חיזבאללה ולכן אנחנו מגיעים למידע מודיעיני טוב. בלבנון למזלנו אין גופים מטורללים שבאים מטעם המחבלים להגיש עתירות ולעצור אותנו, כמו שקורה בעזה. הגדרת המטרות יותר קלה ואפשר לתקוף מטרות. לדבריו בעשור הקודם השב"כ ניהל ריגול אחרי יהודים ביו"ש במקום אחרי מחבלי החמאס ולכן כשלה פעילות המודיעין בעזה. לדברי וייס, המערכת המשפטית השתלטה על חיל האוויר, וב-7/10 הגיעו משפטנים לבור לקריה באופן מידי כדי להגביל את צעדי חיל האוויר, בעוד הטבח המזעזע מתרחש בשטח. יש ראיות שנתניהו הורה לחיל האוויר לתקוף בעזה, ואילו היועמ"שית והפצ"רית אסרו על ההפצצות. מערכת המשפט הישראלית העדיפה לאפשר פגיעה באזרחי ישראל שנשחטו נאנסו ונטבחו, העיקר שלא יפגעו "בלתי מעורבים" מעזה, וזאת בניגוד לבקשת ראש הממשלה לתקוף. כל צווי איסור הפרסום שהפרקליטות מוציאה מיועדים להגן על עצמה.

ערוץ ToV אקטואליה יהודית ברשתות החברתיות   🇮🇱

עוד באותו נושא
רוצים להתעדכן מיד כשיש חדש?
הצטרפו לניוזלטר:
הרשמה
עדכן אותי
guest
14 תגובות
הישן ביותר
החדש ביותר המדורג ביותר
Inline Feedbacks
צפה בכל התגובות
Oren
Oren
19 ימים לפני

https://www.jewishpress.com/news/israel/temple-mount-har-habayit/jordan-condemns-israeli-tour-guides-on-temple-mount-wants-un-to-subdue-jewish-freedom-of-worship/2024/08/28/

If we can get the UN to officially condemn Jewish freedom of religion, then it will be no time before the UN outlaws christianity as well. Massively increasing opposition to the forces of evil. Many christians are sitting on the fence, confronting discrimination against Jews on the Temple on the Mount, would force their hands. In G-d I trust.

רפאל
רפאל
19 ימים לפני

אים הממשלה הכושלת לא מבינה שמערכת המשפט הוא החשוב ביותר בחברה צודקת חייבים לעוף ומייד

המורה נחמה
המורה נחמה
18 ימים לפני
הגב ל  רפאל

נו רפאל, אז למה לא רואים אותך עף ???

האמת
האמת
19 ימים לפני

אם זה נכון אז היועצ"שית והפצ"רית צריכות לעמוד לדין כמי שאחראיות לטבח המונים, ולקבל עונש כמו אייכמן

SEO danışmanlığı
18 ימים לפני

SEO danışmanlığı SEO optimizasyonu, web sitemizin performansını inanılmaz derecede artırdı. https://www.royalelektrik.com/hamidiye-elektrikci/

דני
דני
18 ימים לפני

עם ישראל תובע את דם הנרצחים!!!
מכל החשודים הידועים הנאשמים: 100 משפטנים.. גלנט. הרצי. ראש אמן שהיה והמחליף. ראש שבכ. ימר שי חטיבה אנטיהודית צמרת בכירה בבטחון. יועמשית. פרקליט. בגץ. פצ-מ-רית וחוקרי תביעה צבאית. מח"ש עדין בתפקיד עריצי ההבל וטרור הרחובות של כל הכתות בשמות השונים.
אלה אוייביך עם ישראל. הם סכנה קיומית נבזית ומכוערת.

המשיח
המשיח
18 ימים לפני

אלשיך ורונן בר סוממנו על ידי סייענית, רוצחת כדורי, ולכן הם השתגעו.

ברק
ברק
18 ימים לפני

בס"ד
ה"סדר עולמי החדש" כבר התגלה בקורונה ובכפיית זריקות הרעל.
מי שלא הבין אז שיש כאן כת חיצונית שולטת , לומד זאת לאט לאט

המשיח
המשיח
17 ימים לפני

רונן בר נפגע מחומרים פסיכיאטרים שסייענית נתנה לו בלי שיידע. היא רוצחת הזוג כדורי. והיא גם פגעה ברוני אלשיך ולכן הוא השתגע והמציא את תיקי האלפים.

המשיח
המשיח
17 ימים לפני

רונן בר נפגע מחומרים פסיכיאטרים שסייענית נתנה לו בלי שיידע. היא רוצחת הזוג כדורי. והיא גם פגעה ברוני אלשיך ולכן הוא השתגע והמציא את תיקי האלפים.

אלון
אלון
17 ימים לפני

אין קשרבין נוהל "הקש בגג" לבין מלחמה. הקש בגג הוא נוהל שמיושם במקרים בהם רוצים בפרוש לא לפגוע באנשים אלא להשמיד מבנה. הנוהל הזה הוא לא "הוראות פתיחה באש" כפי שאבי וייס מציג אותו ולכן גם אין צורך "לבטל את נוהל הקש בגג" כשפורצת מלחמה. עובדתית מסוקים ירו על כלי רכב עם חטופים וידוע על מקרים, חלקם פורסמו, בהם נהרגו חטופים מהירי.
לגבי המקרה שהוא מציג על כך שמסוק סרב לירות בתוך יישוב כי "אין אישור לירי בתוך יישובים" מדובר היה ביישוב ישראלי, ואכן, אין תרגולת למצב שמסוק קרב צריך לירות לתוך יישוב ישראלי. וזאת מהסיבה הפשוטה שלא חשבנו שנגיע לכך ולא בגלל "100 משפטנים שאסרו על כך" .
"החשיפה הבלעדית של אבי וייס" מבוססת על ראיון של הפצ"רית בגלובס. לפיכך לא בדיוק מדובר בחשיפה , בסה"כ חיפוש בגוגל. אגב, הציטוט המדוייק לגבי "100 המשפטנים" הוא : בבוקר 7 באוקטובר הרבה דברים עדיין לא היו ברורים, אבל ההבנה שמשהו חריג מתרחש הספיקה כדי להטיס את האלופה יפעת תומר-ירושלמי, הפרקליטה הצבאית הראשית, היישר לבור בקריה. תוך שעות ספורות כבר היו כ-100 מפקודיה, עורכי דין בסדיר ובמילואים, בכל המוקדים החשובים ללחימה: מהפיקודים והאוגדות, דרך חיל האוויר והים, ועד לאגפי המבצעים והמודיעין.
בקיצור בסה"כ, הגיעו 100 משפטנים לכל המוקדים, ולא כולם לבור בקריה כפי שטוען אבי וייס. בכל מוקד שניהל לחימה היה משפטן אחד או שניים. נוהל מקובל בצה"ל כבר שנים. בשום מקום בראיון לא כתובה ולו מילה אחת על מגבלות שהוטלו על חיל האויר ב7 לאוקטובר ההזיות שאבי וייס בודה ממוחו הקודח.
תפעילו קצת שיקול דעת ותבדקו בעצמכם את המקורות לפני שאתם קונים את תיאוריות הקונספירציה הרדודות האלו

אלון
אלון
17 ימים לפני

אבי וייס מביא ציטוט של אהוד ברק שאמר "יצופו גופות בירקון". ומנסה לגרום לצופה להבין שאהוד ברק רוצה להרוג אנשים כדי להוריד את שלטון הימין. זה מובא כחיזוק לדבריו דקה קודם על כך שהממסד המשפטי "לא אכפת לו שימותו המוני אנשים"
ובכן,
העובדות: ברק סיפר בשיחת זום עם פורום 555 שהיסטוריון אמר לו שיקראו לו כשיצופו גופות בירקון, אבל סיפר שענה להיסטוריון: "שלא יקרה ושלא יקראו"
לינק לסרטון מצורף
https://www.youtube.com/watch?v=KnFIahJ0jaw

שוב, בידקו בעצמכם עובדות במקום לקבל מידע שקרי בכפית מכל מיני אנשים

Last edited 17 ימים לפני by אלון
מומחה לקנוניות
מומחה לקנוניות
17 ימים לפני

הימנים יאמינו לכל בלוף של ביבי.

עכשיו אנחנו במלחמת התשה

ממשלת ישראל משתפת פעולה עם ארה"ב בתקווה להתיש את הישראלים ולעשות שהם ירצו להיכנס ללבנון!הם כבר אמרו לכם שהם מוכנים על הגבול ורק מחכים לפקודה.עוד הרוג,עוד 2 נכים,עוד עסק ניסגר,עוד כמה שיוצאים לחו"ל,עוד מיסים עולים(בעתיד,ביבי מושך כמה שיכולבלי, בשביל לא לעשות גלים).עינוי סיני מתמשך.ומה השמאל עושה?מקשקש על חטופים.מה הקשר למיליוני האנשים האחרים? יש הסבר פסיכולוגי שאם הפקרנו אותם הפקרנו את עצמנו.

מניפולציה זולה.הם לא אומרים לכם שצריך לצאת עכשיו מעזה כי הם גם נשלטים ע"י האמריקאים כמו שהימין אמר בצדק ששיקמה היא אישתו של בכיר בשב"כ.ויותר מזה אם יצאנו מעזה יותר קל לקבל את החטופים בחזרה כי הדרישה המרכזית של החמאס שנצא מעזה.

כמה פתטי
כמה פתטי
15 ימים לפני

אתם לא מתביישים לפרסם חרא כזה? אולי גם גדוד של שופטי בג"ץ עמדו על מסלולי ההמראה ונתניהו נאבק בהם בידיו החשופות

כתבות נוספות

אולי יעניין אותך...
רוצים להתעדכן מיד כשיש חדש?
הצטרפו לניוזלטר:
14
0
מה אתם חושבים? נשמח שתגיבו.x

תחזית מזג האוויר

אפשר לבחור ערים מסוימות בלחיצה על המיקום

זמני היום