חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

עירית לינור נלחמת על הזהות היהודית של תל אביב ורון חולדאי דוחה כל הצעת פשרה

בדיונים שנערכו היום בבית המשפט המחוזי בתל אביב, על עתירת עמותת "ראש יהודי" לקיים את תפילת יום הכיפורים בהפרדה בכיכר דיזנגוף דחתה עריית תל אביב כל הצעת פשרה

בדיון סוער שנערך היום בבית המשפט המחוזי בתל אביב יצגה עירית לינור את העותרות וביקשה מהעירייה לקבל את הצעות הפשרה של עמותת ראש יהודי. בתגובה לתקשורת שנכחה במקום אמרה לינור: "האם עיריית תל אביב יכולה להיות פוסק הלכה ולשנות את האופי בו מתפללים יהודים מזה דורות רבים?"  מעמותת "ראש יהודי" נמסר: "עצוב לדעת שבזמן שלוחמים דתיים וחילוניים לוחמים בגבורה זה לצד זה במלחמה על הגנת המולדת, מתוך הערך המקודש של אהבת אחים ועם ישראל, (ובמקרים כואבים, אף נקברים זה לצד זה בבתי העלמין). בעזה כל בעלי הדעות השונות מסתדרים מצוין, ויודעים לחיות באהבה. יש מי שלא למד כלום מאירועי כיפור ושמחת תורה, ומסרב להצעת פשרה כל כך בסיסית, מאחדת ומלאה בהשראה".

ערוץ ToV אקטואליה יהודית ברשתות החברתיות   🇮🇱

עוד באותו נושא
רוצים להתעדכן מיד כשיש חדש?
הצטרפו לניוזלטר:
הרשמה
עדכן אותי
guest
3 תגובות
הישן ביותר
החדש ביותר המדורג ביותר
Inline Feedbacks
צפה בכל התגובות
Oren
Oren
5 ימים לפני

If you don’t believe that Jews should be allowed to promote Jews marrying Jews, like all other people in the world do, or if you don’t believe that Jews should be allowed to celebrate their culture, or religion, or that Jews aren’t allowed to believe they are a race, or that Jews should be proud of themselves, their heritage, religion, or achievements, then you are a racist. You are welcome to advocate for reduced rights for Jews. Pass legislation saying that Jews should not have equal rights before the law. In G-d I trust.

רחל
רחל
5 ימים לפני

היהודים מתפללים לפני דורות רבים על מנת להסיר את המחיצה בינם ובין הקדושה. זה רחוק מסוג התפילות כאילו בלבוש לבן, מזכיר סדר פסח של חילונים כאשר בבית מלא חמץ, יש פה עניין של שליטה, משהו לא ממש תמים מצד עמותה ראש יהודי. בהצלחה עירית לינור עם התפילות לפי הלכה שאת כל כך משתוקקת, תזכה את כל עם ישראל, שכולם ערבים זה לזה. ותזכרו כלכן לשמוע קול שופר בראש השנה, יום תרועה.אולי בזכות זה תמצאו מקום יפה בבית כנסת יום כיפור.

נאווה
נאווה
5 ימים לפני

למה לא להתפלל בהפרדה בתוך בתי הכנסת? אפילו רבנים מתנגדים לתפילה בכיכרות העיר. זו כפירה כי במקום לעסוק בתפילה הם משתמשים בתפילה כמפגן כח. ענף רקוב של היהדות.

כתבות נוספות

3
0
מה אתם חושבים? נשמח שתגיבו.x

תחזית מזג האוויר

אפשר לבחור ערים מסוימות בלחיצה על המיקום

זמני היום