חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

הפרופסור המומחה מודאג: עד כמה מלחמת אזרחים בישראל קרובה?

אלעזר שטורם מראיין את המומחה פרופ' בנימין איש שלום. האם ישראל מידרדרת לעבר מלחמת אזרחים? מהי הנקודה שבה אנו נמצאים לעומת מדינות שהיו במצב דומה לשלנו והידרדרו? 

אלעזר שטורם מראיין את המומחה פרופ' בנימין איש שלום. האם ישראל מידרדרת לעבר מלחמת אזרחים? מהי הנקודה שבה אנו נמצאים לעומת מדינות שהיו במצב דומה לשלנו והידרדרו?

ערוץ ToV אקטואליה יהודית ברשתות החברתיות   🇮🇱

עוד באותו נושא
רוצים להתעדכן מיד כשיש חדש?
הצטרפו לניוזלטר:
הרשמה
עדכן אותי
guest
2 תגובות
הישן ביותר
החדש ביותר המדורג ביותר
Inline Feedbacks
צפה בכל התגובות
א.צ
א.צ
16 ימים לפני

דייקתם בהגדרתכם. זאת לא מלחמת אחים. זאת מלחמת אזרחים. כי השמאל הם לא אחים שלנו. הם האויב הגרוע ביותר שבכל האויבים שלנו
ואכן המלחמה כבר התחילה. ממזמן

קפוסטה יעקב
קפוסטה יעקב
15 ימים לפני

עם כל הכבוד לפרופ' הנכבד , אני אינני פרופסור אך אולי משום שאני אינני מיושבי מגדלי-השן כאלה או אחרים… אני חש היטב את הלך הרוח בציבור ואינני נשען על הידע הנלמד באופן דידקטי שמוביל בסוף לניתוח והבנות מובנות מתוך הלימוד… ובוודאי שאינני נסמך על עמים אחרים במצבים דומים… וזאת מתוך ההבנה שאיננו עם ככל העמים… !!! אלא… מתוך ההבנה שהיננו עם עם היסטוריה בתכארבעת אלפים שנה !!! ושילמנו מחירים כבדים כדמי לימוד במהלך ההיסטוריה שלנו… והיום כאשר אני מתבונן על מהו התהליך שעברנו בשנים האחרונות… ובפרט השינוי המטורף שעברנו בשנה האחרונה… מאז ה- 7 באוקטובר… ! והתוצאות המדהימות של שילוב הזרועות של כלל זרועות הביטחון… מחד ! ומאידך… הדעיכה של ההפגנות וחוסר ההיענות של הציבור הרחב להשתתף בהפגנות הטירלול של – השמאל הפרוגרסיבי…
אומר דבר אחד בבירור שאכן תמיד קיימת סכנה שבשולי המחנה המטורלל עלולים להיות מי שינסו להוביל מהלך בכיוון של מלחמת אזרחים… אך הם לא יתרוממו לכדי מעשה ובוודאי לא למלחמת אזרחים ! אלא… לכל היותר לכדי ביצוע פעולה או מספר פעולות טרור נגד השלטון… מהלך שלעניות דעתי ידוכא מיידית ע"י זרועות הביטחון… !!! ומאותו הרגע כל הכנופיה שתהיה מזוהה ושותפה למהלך הבגידה השפל הזה… יורחקו כמצורעים מקרב העם והמדינה לעד !!!!!!!
🧐🤔🇮🇱🇮🇱🇮🇱

כתבות נוספות

2
0
מה אתם חושבים? נשמח שתגיבו.x

תחזית מזג האוויר

אפשר לבחור ערים מסוימות בלחיצה על המיקום

זמני היום