חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

אפשר להגיע ללידה רגועה ומאושרת!

בהריון? שיהיה במזל טוב! יעל גריינר דולה ומיילדת במקצועה מזמינה אותך לצפות בשיעור הראשון מתוך הקורס "הכנה רוחנית ורגשית ללידה" השיעור הראשון יעסוק בהיריון מודע מתוך אמונה.

שתפו :

 

מה את מרגישה לקראת הלידה? פחד, חששות, דאגות?

כך גם אני הרגשתי, עד הלידה הרביעית.

אז הבנתי בפעם הראשונה שלידה היא קודם כל בראש ורק אחר כך באגן!
הבנתי שהשינוי צריך לבוא מבפנים, בחשיבה ובתפיסה,

באמונות שאני מאמינה לגבי עצמי ולגבי היכולות שלי.
הבנתי והפנמתי באופן הכי עמוק שאם רק אעשה את השינוי הרגשי-מחשבתי הזה הלידה שלי תראה לגמרי אחרת!!

ומה קרה בסוף? זה באמת היה ככה! באופן מדהים!!!
אז זה לא שלא פחדתי בכלל, אמנם עשיתי עבודה רגשית ורוחנית מאןד מאוד רצינית לקראת הלידה הזו והרגשתי הכי מסוגלת בעולם בימים שלפניה, אבל כששלחו אותי למיון מיילדותי לבדוק אם צריך ליילד באופן מיידי אני לא אשקר- הלב שלי צנח מפחד…
מה שכן עבד לי מעולה – הייתי צריכה רק תזכורת קטנה לעובדה שאני יכולה כדי שאתאפס ואתמלא בכל אותם כלים רגשיים שיעזרו לי לעבור את זה בגדול! ואכן בסוף לא היה יילוד ולא כלום, שלחו אותי הביתה כלעומת שבאתי…
יומיים אחר כך ילדתי. הלידה המופלאה ביותר שהיתה לי. ברוגע ושלווה, בשמחה, עם אמונה גדולה- חוויה מדהימה שאני מאחלת מעומק הלב לכל אחת.

השליחות שלי בחיים מאז ועד היום היא לאפשר לכמה שיותר נשים ללדת בדיוק ככה – כמו שהן מדמיינות, כמו שהן רוצות, עם הרגשה של עוצמה, יכולת, מסוגלות! שהלידה תהפוך לחוויה מעצבת, חוויה של העצמה אישית מטורפת!
ב"ה זכיתי להדריך כבר מאות נשים לקראת לידה כזו, אבל כיוון שזו באמת משימת החיים שלי אני לא מסתפקת במאות. מבחינתי הכלים האלו צריכים להיות נגישים לכל אישה בהריון, בכל הריון שהוא, בכל מקום בעולם!!! לפי החישוב שלי זה יוצא מאות אלפי נשים.
כדי לאפשר את זה ולהגיע באמת לכל הריונית בעולם, צילמתי עבורכן קורס הכנה רגשית ורוחנית ללידה שמעניק את כל הכלים המדהימים האלו שבהם השתמשתי בעצמי וששכללתי במשך השנים שאני מלווה יולדות, שהוא לא רק קורס של "בואי תלמדי" אלא ממש קורס של "בואי תיישמי!".  יעל גריינר

הפרק הראשון בקורס יעסוק בהיריון מודע מתוך אמונה– האם ההריון הוא רק תהליך פיזיולוגי? איך אפשר להתחבר לעובר עוד ברחם וללוות אותו בדרכו לעולם כבר במהלך ההריון? נלמד כלים חדשים, מיוחדים ויצירתיים שיהפכו את כל חווית ההריון למהותית יותר, מעצימה ומרוממת (למרות הבחילות, הצרבות ושאר החבר'ה!)

נהנת מהשיעור הראשון,רוצה גם להגיע ללידה שלך בצורה רגועה ומוכנה? כל הפרטים כאן  ושיהיה במזל טוב!

 

ערוץ ToV אקטואליה יהודית ברשתות החברתיות   🇮🇱

עוד באותו נושא
רוצים להתעדכן מיד כשיש חדש?
הצטרפו לניוזלטר:
הרשמה
עדכן אותי
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
צפה בכל התגובות

כתבות נוספות

נא בדוק את החיבור שלך לאינטרנט

0
מה אתם חושבים? נשמח שתגיבו.x

תחזית מזג האוויר

אפשר לבחור ערים מסוימות בלחיצה על המיקום

זמני היום