Search
Close this search box.

גדי אייזנקוט: "האנשים שמובילים את הקו של להתיישב בכל מקום מובילים לאסון"

במחנה הממלכתי מנסים למצב את עצמם כמפלגת מרכז, אולם ההתבטאויות של אייזנקוט אתמול מוכיחות כי מדובר במפלגת שמאל

שתפו :

צילום: תומר נויברג, פלאש 90

בחוג בית בו השתתף אתמול (ד') הרמטכ"ל לשעבר גדי אייזנקוט, הוא תקף את ההתיישבות ואת הכוונה לבטל את חוק ההתנתקות, כך מפורסם באתר ישראל היום. אייזנקוט אמר בין השאר כי "אנשים שלא מבינים מובילים לקו הפוך של ביטול ההתנתקות, והובלה למדינה דו לאומית. זה המצע של בן גביר, סמוטריץ' וחלקים בליכוד. בגלל קוניוקטורה פוליטית אני יודע טוב מאוד מה הם חושבים כי ישבתי איתם בדיונים. אבל המציאות הפוליטית דוחקת אותם לעמדות שהם בניגוד לאינטרס הלאומי של מדינת ישראל".

נזכיר כי לצד אייזנקוט, יושבים ברשימת המחנה הממלכתי חברי כנסת כדוגמת גדעון סער וזאב אלקין המגדירים עצמם אנשי ימין, ואף הצביעו לפני כשנה וחצי בעד החוק לביטול ההתנתקות. כצפוי, דבריו של אייזנקוט יצרו סערה במערכת הפוליטית.

במפלגת הרוח הציונית מסרו: "צריך להסיר את הכובע בפני אייזנקוט שבניגוד לאחיזת העיניים הקולקטיבית של המחנה הממלכתי, שם את כל האמת על השולחן. תמיכה בפינוי יישובים איננה ימין, אלא שמאל.זה הויכוח בינינו לבין המחנה הממלכתי. הרוח הציונית היא הבית של אנשי הימין הערכי שרוצים יישום של מדיניות ימין בממשלה הבאה״.

יו"ר מפלגת הציונות הדתית, ח"כ בצלאל סמוטריץ' התייחס גם הוא לדברים של אייזנקוט ושלח עקיצה לח"כ מתן כהנא שהצטרף לאחרונה לרשימה "אם זה הולך כמו שמאל ומריח כמו שמאל ומגעגע כמו שמאל – אז זה שמאל (גם אם גנץ ואיזנקוט עטפו את השמאל שלהם בכמה עלי תאנה ימניים ודתיים כדי לגנוב את ליבם של אנשי ימין ולהעביר קולות מהימין לשמאל".

 

 

 

ערוץ ToV אקטואליה יהודית ברשתות החברתיות   🇮🇱

עוד באותו נושא
רוצים להתעדכן מיד כשיש חדש?
הצטרפו לניוזלטר:
הרשמה
עדכן אותי
guest
1 תגובה
הישן ביותר
החדש ביותר המדורג ביותר
Inline Feedbacks
צפה בכל התגובות
DAN
DAN
1 שנה לפני

בושה של רמטכל מזל לשעבר

כתבות נוספות

נא בדוק את החיבור שלך לאינטרנט

1
0
מה אתם חושבים? נשמח שתגיבו.x

תחזית מזג האוויר

אפשר לבחור ערים מסוימות בלחיצה על המיקום

זמני היום