Search
Close this search box.

"קמפיין דמגוגי": ח"כים בגוש הימין תוקפים את שרת התחבורה על ההחלטה להפעיל את הרכבת הקלה בשבת

ללא ממשלה עם רוב בכנסת וללא לגיטימיות שרת התחבורה מירב מיכאלי הודיע הכי למרות הסטטוס קוו בעניין התחבורה הציבורית, תפעיל את הרכבת הקלה בשבת. ח"כ באופוזיציה תקפו אותו על ההחלטה ה"פופוליסטית"

תגיות

שתפו :

צילום: יונתן סינדל, פלאש 90

יו"ר מפלגת העבודה ושרת התחבורה מירב מיכאלי, הודיעה אתמול (מוצאי שבת) בתוכנית "פגוש את העיתונות" כי הרכבת הקלה שעתידה להיפתח בעיר תל-אביב תפעל גם בשבת. בימין תקפו את החלטתה של מיכאלי וטענו כי מדובר בהחלטה פופוליסטית שתפגע בשבכות החלשות ובזהות היהודית של מדינת ישראל.

יו"ר מפלגת הציונות הדתית, ח"כ בצלאל סמוטריץ' התייחס לדבריה של מיכאלי ואמר " במקום לטפל בקטסטרופה בתחבורה שכל אזרחי ישראל סובלים ממנה מעדיפה מרב מיכאלי לפזר סיסמאות ריקות. בממשלת הימין שנקים בעז"ה אנחנו נדאג לבטל כל החלטה שפוגעת בצביון היהודי של המדינה ונשמור על השבת וקדושתה כיום המנוחה הלאומי".

https://tovnews.co.il/%d7%aa%d7%97%d7%91%d7%95%d7%a8%d7%94-%d7%a6%d7%99%d7%91%d7%95%d7%a8%d7%99%d7%aa-%d7%91%d7%a9%d7%91%d7%aa-%d7%9b%d7%a4%d7%99%d7%99%d7%94-%d7%94%d7%a4%d7%95%d7%9b%d7%94-2/

חברו של סמוטריץ' לרשימה, ח"כ שמחה רוטמן התייחס גם הוא להפעלת הרכבת בשבת וכתב בעמוד הפייסבוק שלו. "מסתבר שהחזון הסוציאליסטי של מפלגת העבודה הומר ב"צדק חלוקתי" מזן חדש. מיכאלי מנהלת קמפיין דמגוגי על תחבורה ציבורית בשבת ומבקשת לסבסד חילול שבת מיותר ויקר לקבוצה פריבילגית בשעה שמתבצע שוד של תושבי הפריפריה החלשים, ייקור התחב"צ עבורם וסגירת הרכבת לעוטף עזה ב-8 בערב בימי חול.מפלגת העבודה איבדה את דרכם של האבות המייסדים שלה ואת זכות קיומה".

גם ח"כ משה גפני, איתו בגוש השמאל חולמים להקים את ממשלה, תקף את מיכאלי בראיון שמסר הבוקר ברדיו קול ברמה. "מיכאלי נמצאת במצב נואש בסקרים ולוקחת את נושא השבת כבת ערובה, בתקווה שזה יחזק אותה. השבת תדרוש את עלבונה, מקווה שלא תבחר לכנסת".

ערוץ ToV אקטואליה יהודית ברשתות החברתיות   🇮🇱

עוד באותו נושא
רוצים להתעדכן מיד כשיש חדש?
הצטרפו לניוזלטר:
הרשמה
עדכן אותי
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
צפה בכל התגובות

כתבות נוספות

נא בדוק את החיבור שלך לאינטרנט

0
מה אתם חושבים? נשמח שתגיבו.x

תחזית מזג האוויר

אפשר לבחור ערים מסוימות בלחיצה על המיקום

זמני היום