חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

נתניהו על הסכם הגז עם לבנון: "לפיד נכנע באופן מביש"

בישיבת הממשלה השבועית שהתקיימה היום (א'), הודיע לפיד כי ישראל ולבנון בדרך להסכם על הגבול הימי בין שתי המדינות

שתפו :

צילום: יונתן סינדל, פלאש 90

ראש הממשלה יאיר לפיד, התייחס הבוקר (א') להסכם הסחר הימי המתגבש עם לבנון. "במהלך סוף השבוע התקבלה בלבנון ובישראל הצעת המתווך האמריקאי להסכם על הגבול הימי בין שתי המדינות". עוד הוסיף לפיד ואמר "אנחנו מנהלים דיונים על הפרטים האחרונים, כך שאי אפשר עדיין לברך על המוגמר, אבל כפי שדרשנו מהיום הראשון ההצעה שומרת על מלוא האינטרסים הביטחוניים מדיניים של ישראל, וגם על האינטרסים הכלכליים שלנו. יותר מעשר שנים ישראל ניסתה להגיע לעסקה הזו – שמחזקת את הביטחון הישראלי ואת הכלכלה הישראלית".

https://tovnews.co.il/%d7%90%d7%9d-%d7%a9%d7%a7%d7%93-%d7%9b%d7%91%d7%a8-%d7%91%d7%9e%d7%9e%d7%a9%d7%9c%d7%94-%d7%a9%d7%aa%d7%9e%d7%9e%d7%a9-%d7%90%d7%aa-%d7%94%d7%95%d7%98%d7%95-%d7%a9%d7%99%d7%a9-%d7%9c%d7%94-%d7%a0/

ראש הממשלה לשעבר בנימין נתניהו הגיב להצהרתו של לפיד:״יאיר לפיד נכנע באופן מביש לאיומים של נסראללה. הוא נותן לחיזבאללה שטח ריבוני של מדינת ישראל עם מאגר גז ענק ששייך לכם, אזרחי ישראל. הוא עושה את זה ללא דיון בכנסת ובלי משאל עם. ללפיד אין מנדט למסור למדינת אויב שטחים ריבוניים ונכסים ריבוניים ששייכים לכולנו. אם המחטף הלא חוקי הזה יעבור, הוא לא יחייב אותנו. ב-1 בנובמבר נחזיר לישראל הנהגה חזקה, הנהגה מנוסה, שתשמור על הביטחון של כולנו".

דני דנון, מועמד הליכוד לכנסת ולשעבר שגריר ישראל באו"ם תקף גם הוא את לפיד. "ההתנתקות המסוכנת שלפיד יוזם בגבולנו הצפוני, היא לא חוקית ולא דמוקרטית. לממשלת מעבר זמנית אין מנדט לוותר על שטח יבשתי או ימי לטובת מדינת אויב. לפיד מוכר את האינטרסים של ישראל תמורת נזיד עדשים, פשוט כי הוא מורתע מנסראללה".

ערוץ ToV אקטואליה יהודית ברשתות החברתיות   🇮🇱

עוד באותו נושא
רוצים להתעדכן מיד כשיש חדש?
הצטרפו לניוזלטר:
הרשמה
עדכן אותי
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
צפה בכל התגובות

כתבות נוספות

אולי יעניין אותך...
רוצים להתעדכן מיד כשיש חדש?
הצטרפו לניוזלטר:

נא בדוק את החיבור שלך לאינטרנט

0
מה אתם חושבים? נשמח שתגיבו.x

תחזית מזג האוויר

אפשר לבחור ערים מסוימות בלחיצה על המיקום

זמני היום