חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

חוזרים לבמות ובגדול!

אפקט הפוסט-קורונה: בחג החנוכה הקרוב יעלו הופעות והצגות רבות לציבור הדתי לאחר שבחנוכה הקודם לא נערכו מופעים עקב ההגבלות

שתפו :

לאחר שנה וחצי ללא הופעות, תחום הבמה מתאושש וחוזר לפעול. השנה בחג החנוכה יועלו עשרות מופעים והצגות שמיועדות לציבור הדתי והחרדי. אספנו עבורכם כמה מהן.

חבורת 'אנדרדוס' מעלים זו השנה החמישית מחזמר לילדים, "מערת האוצר". זו הצגה שעלתה לפני 3 שנים, והשנה הם רצים איתה שוב. ההצגה מספרת על חבורת שודדים שמחפשים מערת אוצר. היא מלאה במסרים חינוכיים, שירים וכמובן המון צחוק. קהל היעד של ההצגה הוא כמובן הילדים, אבל גם ההורים והמתבגרים ייהנו ממנה. ביום רביעי של חנוכה יתקיים מופע מיוחד, 'אנדרדוס' יארחו בהצגה את הזמרים אברהם פריד, ישי ריבו ועקיבא תורג'מן.

את אסי צובל ויונתן רוזנהק סביר להניח שאתם או הילדים שלכם מכירים מ'ערוץ מאיר לילדים'. ההצגה שלהם "סוד תיבת הנגינה" רצה כבר מספר חודשים ברחבי הארץ, אבל לכבוד חנוכה הם חידשו את המופע והוסיפו אמן קרקס עם קטעים מטורפים ועוד שישה רקדני ברייקדאנס שיעיפו את ההצגה לגבהים חדשים. אסי ויונתן רוקדים, שרים ומציגים תכנים ושירים עם מסרים חינוכיים של התמדה ואמונה והתגברות על מכשולים.

בנוסף להצגה "סוד תיבת הנגינה" אסי יונתן רצים עם הצגה ביחד עם השחקן אריאל קרן, הלוא הוא שמשון מהתוכנית אבא ליום אחד. ההצגה נקראת "הנס של שמשון", הצגה ערכית ומשעשעת עם מסרים של חשיבה חיובית, כח הדמיון שיתוף פעולה והתגברות על פחדים. ההצגה בשילוב קטעי ג'אגלינג, אקרובטיקה ובשיתוף עם הקהל.

כוכבי הילדים האהובים קופיקו ודוד חיים לראשונה על במה אחת, ביחד עם המותג הבינלאומי המצליח מסדרת הטלוויזיה כח פיג'י. קופיקו מגלה שהג'ונגל שבו גדל נמצא בסכנה, והוא יוצא ביחד עם דוד חיים וכח פיג'י להציל את הג'ונגל.  מחזמר מוזיקלי ססגוני, מצחיק ומרגש עם אקרובטים, בובות ורקדנים, ומיטב השירים האהובים של קופיקו ודוד חיים.

אביה כוכבת הילדים במופע מיוחד לחג החנוכה, "רגע מתוק עם אביה". אביה וקאפקייק, מפלצת הממתקים המתוקה, יוצאים להרפתקה קסומה כדי להציל את חנות הממתקים מידיה של נוכלת ערמומית  מחזה מוזיקלי, מקורי ועשיר בדמויות צבעוניות, בעל מסר חינוכי ובריאותי עם הרבה חיוכים בדרך. המופע משולב בשירי חנוכה האהובים ובסופו מדליקים ביחד את נרות החנוכה.

 

ערוץ ToV אקטואליה יהודית ברשתות החברתיות   🇮🇱

עוד באותו נושא
רוצים להתעדכן מיד כשיש חדש?
הצטרפו לניוזלטר:
הרשמה
עדכן אותי
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
צפה בכל התגובות

כתבות נוספות

נא בדוק את החיבור שלך לאינטרנט

0
מה אתם חושבים? נשמח שתגיבו.x

תחזית מזג האוויר

אפשר לבחור ערים מסוימות בלחיצה על המיקום

זמני היום