Search
Close this search box.

כ-85% מהקולות נספרו: תוצאות האמת מבטיחות ניצחון ברור לגוש הימין

עם תום ספירת כ-85% מהקולות, שהם יותר 3.8 מיליון איש - מפלגת מרצ על סף אחוז החסימה, בל"ד מתנדנדת סביבו. רע"ם עוברת את אחוז החסימה.

תגיות

שתפו :

בתום ספירת 85% מהתוצאות:

הליכוד – 31
יש עתיד – 24
הציונות הדתית – 14
המחנה הממלכתי – 12
ש"ס – 12
יהדות התורה – 8
ישראל ביתנו – 5
רע"ם – 5
חד"ש תע"ל – 5
העבודה – 4
מרצ מתחת לאחוז החסימה
גוש נתניהו על 65 מנדטים.

 

יו"ר הליכוד  בנימין נתניהו, יו"ר האופוזיציה וראש הממשלה הבא של ישראל, בפעם השישית, נשא בלילה נאום ניצחון זהיר בבנייני האומה בכניסה לירושלים.

הוא קרא לקהל להמתין לתוצאות האמת. "אני קצת מנוסה ואני אומר לכם אנחנו צריכים לחכות לתוצאות האמת. אבל דבר אחד ברור דרך הליכוד הוכיחה את עצמה", אמר נתניהו בין היתר. "אנחנו על סף ניצחון גדול מאוד ואין להמעיט בגודל השינוי שהתרחש בעם בישראל בשנה וחצי האחרונות".

הוא התקבל בידי הקהל באולם בתשואות רמות. הקהל שאג לאורך הנאום קריאות כמו "משילות, משילות", ו"אין ממשלת שמאל" וכדומה. כשהקהל שר "ביבי מלך ישראל" הגיב נתניהו: "אני לא מלך, אני צריך להיבחר ואבחר בזכותכם״.

 

יו"ר הציונות הדתית, בצלאל סמוטריץ כתב הלילה בחשבון בטויטר שלו: "זה היום עשה ה' נגילה ונשמחה בו" היום הציונות הדתית עשתה היסטוריה עם ההישג הגדול ביותר למפלגה דתית לאומית מאז קום המדינה, הישג שמצטרף למה שמסתמן כנצחון והכרעה של המחנה הלאומי".  בעזרת ה׳ נקים בביטחון ממשלת ימין לאומית, יהודית וציונית.

בצלאל סמוטריץ בחגיגות אמש

יו"ר עוצמה יהודית, איתמר בן גביר בנאום לפעילי מפלגתו: "אנחנו עדיין לא יודעים אם יש לגוש 61. אני זוכר את החגיגות הקודמות, שבבוקר קמנו לממשלה עם רע"מ. מה שבטוח – אנחנו חייבים להודות על ההישג הגדול. ההישג הזה הגיע בין היתר כי אנחנו מייצגים את כולם – חילונים ודתיים, חרדים ומסורתיים, אשכנזים וספרדים. כולם מבקשים שינוי אמיתי – ללכת בביטחון ברחוב", אמר בן גביר. את דבריו ליוו קריאות "מוות למחבלים".

בן גביר הוסיף: "אנחנו מבקשים שלא יכבלו את הידיים של החיילים. מבקשים לעשות הפרדה מוחלטת בין מי שנאמן לבין מי שלא נאמן למדינת ישראל. הציבור מייחל להנהגה שתשמור על ארץ ישראל, שתפתח את הנגב והגליל, שתשמור על בירתנו ירושלים ותיישב את יהודה ושומרון".

https://tovnews.co.il/%d7%94%d7%90%d7%9d-%d7%99%d7%a9-%d7%a1%d7%99%d7%9b%d7%95%d7%99-%d7%a9%d7%a0%d7%aa%d7%a0%d7%99%d7%94%d7%95-%d7%99%d7%9c%d7%9a-%d7%a2%d7%9d-%d7%9e%d7%a4%d7%9c%d7%92%d7%aa-%d7%a9%d7%9e%d7%90%d7%9c-%d7%9b/

 

 

 

ערוץ ToV אקטואליה יהודית ברשתות החברתיות   🇮🇱

עוד באותו נושא
רוצים להתעדכן מיד כשיש חדש?
הצטרפו לניוזלטר:
הרשמה
עדכן אותי
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
צפה בכל התגובות

כתבות נוספות

נא בדוק את החיבור שלך לאינטרנט

0
מה אתם חושבים? נשמח שתגיבו.x

תחזית מזג האוויר

אפשר לבחור ערים מסוימות בלחיצה על המיקום

זמני היום