Search
Close this search box.

חרדת האקלים יצרה משבר אנרגטי

"משבר האנרגיה נוצר בגלל חרדת האקלים והפסקת חיפושי הנפט, ביידן לקח מארה"ב את העצמאות האנרגטית שלה" מושיק קוברסקי מסביר כיצד נכנסנו לכאוס כלכלי

תגיות

שתפו :

צילום: פלאש 90

חרדת האקלים: "תחזיות זה דבר קשה, בעיקר בכלכלה. אני יכול לנסות לנתח מה הביא אותנו למצב הזה", אומר מושיק קוברסקי.  "מאז 2008 הריבית היתה נמוכה והוזרמו כספים רבים למשק, המשק הוצף בכסף.  בקורונה כל הייצור והמכירה נעצרו ונפגעו, שרשרת האספקה נפגעה, נוצר חוסר במוצרים. מצד שני הכסף ממשיך להציף את העולם עוד יותר כי לא יכלו לצרוך בקורונה, וכאשר יש מחסור במוצרים והרבה כסף, נוצרת אינפלציה. אבל הניצוץ שגרם לעיקר ההתייקרות הוא מעשה ידי אדם, ממשל ביידן שריסן את נושא חיפושי האנרגיה. ארה"ב היתה עצמאית אנרגטית ופתאום הפכה להיות תלויה במדינות אחרות.

כיום ארה"ב מייבאת נפט לעצמה מוונצואלה המוחרמת והלא מוסרית, כי האמריקאים אוהבים לנסוע עם הרבה דלק ולא רוצים לעבור למכונית חשמלית. כלומר מחיר חבית נפט עלה בכמעט פי 2 עוד לפני המלחמה ברוסיה. וזה מה שגורם לאינפלציה. אופ"ק הורידו את כמות הייצור והאספקה המותרים של ייצור נפט וגז. התקווה היא שייבחר קונגרס רפובליקני שיאפשר לפתוח את חיפושי הנפט והגז להחזיר לארה"ב את העצמאות האנרגטית. בגדול, הכל מתבסס על אנרגיה וכשהיא מתייקרת הכל מתייקר." צפו בכתבה המלאה על חרדת האקלים:

play-rounded-fill

התעדכנו בתוכן היומיומי שלנו רק בערוץ ToV

 

 

ערוץ ToV אקטואליה יהודית ברשתות החברתיות   🇮🇱

עוד באותו נושא
רוצים להתעדכן מיד כשיש חדש?
הצטרפו לניוזלטר:
הרשמה
עדכן אותי
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
צפה בכל התגובות

כתבות נוספות

נא בדוק את החיבור שלך לאינטרנט

0
מה אתם חושבים? נשמח שתגיבו.x

תחזית מזג האוויר

אפשר לבחור ערים מסוימות בלחיצה על המיקום

זמני היום