המוזיקאי דרור שביד, דמות מרתקת בעולם המוזיקה הקלאסית, משתף בסיפור אישי עוצמתי על המעבר בין פסגת הקריירה המקצועית לבין החיפוש אחר משמעות עמוקה יותר בחייו. שביד מתאר רגע מכונן בגרמניה, המדינה שבה בנה את שמו כמוזיקאי ומנצח. הוא נזכר ברגע שבו הגשים את חלומו הגדול ביותר: עמידה על במת בית האופרה בגרמניה, לבוש בחליפה רשמית ומנצח על סימפוניה של בטהובן מול אולם מלא.
למרות ההישג הכביר והתחושה שהגיע לשיא שתמיד חלם עליו, הרגע שאחרי הביא עמו תובנה מפתיעה. שביד מתאר תחושת ריקנות ובדידות עמוקה שהציפה אותו ברגע שהאורות כבו והקונצרט הסתיים. החוויה המקצועית האדירה התפוגגה במהירות, והותירה אותו עם שאלות מהותיות לגבי סדרי העדיפויות בחייו.
ההבנה כי הקריירה הבינלאומית, מזהירה ככל תהיה, אינה יכולה למלא את החלל שנוצר ללא בסיס משפחתי ואישי, הובילה אותו להחלטה אמיצה. הוא שאל את עצמו מה חשוב לו יותר – האם להמשיך לרדוף אחרי במות העולם ולהישאר בודד בגרמניה, או לבנות חיים מלאים הממוקדים במשפחה. תובנה זו הייתה המנוע מאחורי החלטתו לעזוב את הקריירה המשגשגת בחו”ל ולעלות לישראל. סיפורו של דרור שביד הוא עדות למסע של מוזיקאי שמצא כי הניצחון האמיתי אינו נמצא רק על שרביט המנצחים, אלא בקשר האנושי ובבית שהוא בונה לעצמו.

















ברוך הבא ואיחולי המשך הצלחה בעולם ובארץ
I really like reading through a post that can make men and women think. Also, thank you for allowing me to comment!