חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

Tov בתרבות טור שבועי

ההמלצות שלנו לשבוע הקרוב להופעות, סרטים, ספרים וכל מה שאתם חייבים לדעת.

שתפו :

TOV במוזיקה:

ביום רביעי הקרוב 15.12 הזמר אביתר בנאי מופיע במועדון הבארבי בתל אביב. אביתר בנאי, אחרי 20 שנות יצירה מבצע את השירים המוכרים והאהובים שלו, כמו- יפה כלבנה, אבא ועוד ועוד. פתיחת דלתות ב20:30, מחיר כרטיס 135 שקלים. מילה שלי: אביתר בנאי אחד הזמרים המרגשים שיש לנו בארץ, כל הופעה שלו היא חוויה סוחפת. עולם התרבות היהודי לגמרי הרוויח כשהוא חזר בתשובה.

TOV טלוויזיה:

הסרט 'הערת שוליים' של יוסף סידר בכיכובם של שלמה בראבא וליאור אשכנזי. הסרט מספר על אב ובנו, שניהם פרופסורים לתלמוד באוניברסיטה העברית, כאשר דווקא הבן זוכה להכרה ולפופולריות ומאפיל על אביו. הסרט סובב סביב היחסים בין השניים. מה יקרה כאשר הבן אמור לקבל את פרס ישראל, אך נופלת טעות ומתקשרים לאב להודיע לו שהוא אמור לקבל את הפרס? מילה שלי: סרט נקי וערכי, יצירת מופת. שלמה בראבא בתצוגת משחק מופלאה כרגיל. רוצו לראות. הסרט המלא באתר TOV, יחד עם עוד המון סרטים וסדרות שלא תראו בשום מקום אחר. הכנסו לאתר https://lp.tov.tv/.

TOV ילדים:

'סיפור טוב' עם אפי זרסקי, תוכנית הילדים החדשה של ערוץ TOV. מביאה סיפורים מצחיקים, מרגשים ובעיקר עם המון חכמה ונשמה. בואו למסע קסום של מילים עם אפי כיפי וחברים! הפרק הראשון כבר עלה לאוויר, בואו לגלות מה קרה ליענקלה העני שמצא יהלום בחול. האם יענקלה יצליח להגיע עם היהלום ללונדון? ומה הקשר לשמשון שנפל מהאופניים? מילה שלי:סדרה מתוקה ומצחיקה לילדים, נהדר בתור סיפור לפני השינה. מלא בערכים ומסרים חינוכיים. גם את הסדרה הזו תוכלו לראות באתר של ערוץ TOV.

TOV ספרים:

הספר "דביר – תשע עשרה שנה של אור" של עפרה לקס משרטט את דמותו של דביר שורק הי"ד מתוך סיפורי משפחתו וחבריו, ומשרטט מתוך כך את דיוקנו של אדם צעיר שניחן במידות מיוחדות ומעוררות השראה. הספר, בן כ-260 עמודים, כולל גם תמונות, קטעי יומן, ודברים שנכתבו בעקבות נפילתו של דביר בידי מחבלים בז' באב תשע"ט בגוש עציון. מילה שלי: פנו את אחר הצהריים של שבת, ושבו לקרוא את הספר, הוא יתפוס אתכם לחלוטין. אה, ותדאגו שיהיה טישו באזור.

ערוץ ToV אקטואליה יהודית ברשתות החברתיות   🇮🇱

עוד באותו נושא
רוצים להתעדכן מיד כשיש חדש?
הצטרפו לניוזלטר:

כתבות נוספות

נא בדוק את החיבור שלך לאינטרנט

תחזית מזג האוויר

אפשר לבחור ערים מסוימות בלחיצה על המיקום

זמני היום