חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

Tov בתרבות טור שבועי

ההמלצות שלנו לשבוע הקרוב להופעות, סרטים, ספרים וכל מה שאתם חייבים לדעת.

שתפו :

 

 

מאת: שירה וייל

מוזיקה:

ביום שלישי הקרוב, 21.12 הזמרת יובל דיין מופיעה במועדון גריי ביהוד. יובל דיין שרה את השירים האהובים והמרגשים שלה שהפכו ללהיטים במהירות, כמו 'שרק תחייך', 'בדיוק כמו הירח' ועוד ועוד. פתיחת שערים ב20:00, מחיר לכרטיס-154 ₪. מילה שלי-יובל דיין אחת הזמרות היותר מרגשות שיש לנו בארץ, וזה שהיא כותבת ומלחינה לעצמה את השירים זה לא מובן מאליו. מומלץ ביותר! (שירת נשים).

סטנדאפ:

ביום חמישי הקרוב, 23.12 השחקנית חנה כהן אלורו מופיעה במתחם הגולה בפתח תקווה. חנה כהן אלורו- שחקנית, קומיקאית, יוצרת תיאטרון ומרצה לחסידות מביאה מופע טבעי שכולו שיתוף של רגעי החיים שלה עם הפן הקומי המוטרף שלה, בשילוב כנות ועומק ההסתכלות על מה החיים מזמנים לנו. פתיחת שערים ב20:30, מחיר לכרטיס-60 ₪. מילה שלי-סטנדאפ נשי זה לא דבר נפוץ כ"כ, וכשהוא נקי זה עוד יותר נדיר. לגמרי זכינו שיש לנו את חנה כהן אלורו, שהיא באמת קורעת מצחוק! לנשים בלבד.

טלוויזיה:

הסרט 'גאולה', סרט ישראלי זוכה פרס אופיר, הסרט שכל המבקרים לא הפסיקו להלל ולשבח פה אחד.יצירה קולנועית ישראלית על זמר רוק חוזר בתשובה המגדל לבד את ביתו וצריך להשיג טיפול יקר עבורה. מילה שלי: סרט מרגש ויפיפה שלא ישאיר את העיניים שלכם יבשות. הסרט המלא באתר TOV, יחד עם עוד המון סרטים וסדרות שלא תראו בשום מקום אחר. הכנסו לאתר https://lp.tov.tv/.

ילדים:

'הגיבורים של אביה', סדרת תוכנית לילדים מבית ערוץ TOV, בכל פרק אביה כוכבת הילדים תפגוש ילד אחר שמתגבר על התמודדות כלשהי, רפואית, חברתית וכו'. בפרק חדש שנוגע בדרך רגישה וכנה בנושא האובדן ובעיקר נותן תקווה לילדים שהתמודדו עם פרידה נפגוש את צופיה רודל בת התשע וחצי שאיבדה את אימא ומאז החיים נראים כל כך שונים ממה שהכירה, כל היומיום השתנה. מילה שלי: סדרה מרגשת ומצחיקה, הילדים שלכם יעופו עליה! גם את הסדרה הזו תוכלו לראות באתר של ערוץ TOV.

ספרים:

'לא עשו חכמינו' של הסטנדאפיסט יאיר יעקבי. בספרו הראשון, לא עשו חכמינו, הסטנדאפיסט יאיר יעקבי מגיש אסופה משוגעת ומדויקת של סיפורים ואגדות סאטיריות על מגזר שאי-אפשר לברוח ממנו אבל מדי פעם חייבים לנסות. האם הרבנות תאשר את קריאת מגילת העצמאות לנשים? מי שברה את לבו של איש הפח ומה פו הדוס עושה עם חזרזיר? מילה שלי: ספר מבריק ומצחיק, אם עוד לא קראתם אותו רוצו לקנות. או להשאיל מהשכנים, אני לא שופטת. (רק אל תשכחו להחזיר אותו אח"כ, זה לא נעים. לא משנה איך אני יודעת.)

ערוץ ToV אקטואליה יהודית ברשתות החברתיות   🇮🇱

עוד באותו נושא
רוצים להתעדכן מיד כשיש חדש?
הצטרפו לניוזלטר:

כתבות נוספות

נא בדוק את החיבור שלך לאינטרנט

תחזית מזג האוויר

אפשר לבחור ערים מסוימות בלחיצה על המיקום

זמני היום