חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

Tov בתרבות

ההמלצות שלנו לשבוע הקרוב להופעות, סרטים, ספרים וכל מה שאתם חייבים לדעת.

שתפו :

 

מאת: שירה וייל

מוזיקה

ביום חמישי הקרוב, 30.12 הזמר ישי ריבו מופיע באנרבוקס, חדרה. את ישי ריבו אין צורך להציג, הוא חוצה מגזרים וסגנונות ונהיה מהר מאוד אחד האמנים הבולטים בארץ. פתיחת דלתות: 19:30. מחיר-130 ₪ עד 150 ₪, תלוי במיקום הישיבה. מילה שלי- כל הופעה של ישי ריבו היא מדהימה. אין כמו מוזיקה כדי לחבר בין אנשים, והוא עושה את זה כל פעם מחדש ומקרב לבבות.

סטנדאפ

ביום שני הקרוב, 27.12 הסטנדאפיסטית ואושיית הרשת רביטל ויטלזון יעקבס מופיעה במרכז אלמא בזכרון יעקב. סטנדאפ להורים עייפים. על רומנטיקה לאור נרות אקמולי, הריונות, ילדים, דיאטות וסליים. פתיחת דלתות: 20:45 מחיר 130 ₪. מילה שלי-אחת הנשים המצחיקות שראיתי, סטנדאפ להורים אבל גם כאלה שעדיין לא. ממליצה לכם גם לעקוב אחריה ברשתות החברתיות.

טלוויזיה

הסדרה 'סרוגים' שזכתה להצלחה עצומה בארץ לפני מספר שנים נמכרה לחברת הפקה אמריקאית, ועכשיו יצאה הגרסה שלהם לסדרה "בקרוב אצלך". אז אם חשבתם שביצות של דוסים רווקים יש רק בקטמון וגבעת שמואל, תחשבו שוב ובואו להכיר את הביצה של מנהטן והגרסה האמריקאית של נתי, הודיה, אמיר, יפעת ורעות. הסדרה שתגרום לכם להבין שסצנת הדייטים העולמית לא פחות אטרקטיבית ומעניינת משלנו. הסדרה זמינה לצפייה באתר TOV https://lp.tov.tv/. מילה שלי:סדרה מצחיקה ומרגשת שתתפוס אתכם כבר מהפרק הראשון.

 

ספרים

'הנה ימים באים' של סיוון רהב מאיר הוא מדריך למסע של מעגל השנה: איך לצאת לחירות בחג הפסח? איך לשאוב שמחה מחג הסוכות? ומה עם חנוכה, פורים, ט"ו בשבט וגם הצומות השונים – למה בכלל אנחנו מציינים את כל החגים והמועדים, ואיך הם קשורים לחיים שלנו, כאן ועכשיו? קטעים על כל שלב במעגל השנה שיעזור לכם להתכונן לחגים והמועדים. בהוצאת ידיעות ספרים. מילה שלי- אם אתם רוצים הכנה ולימוד על מעגל השנה והחגים מזווית קצת אחרת, זה הספר בשבילכם.

ערוץ ToV אקטואליה יהודית ברשתות החברתיות   🇮🇱

עוד באותו נושא
רוצים להתעדכן מיד כשיש חדש?
הצטרפו לניוזלטר:

כתבות נוספות

אולי יעניין אותך...
רוצים להתעדכן מיד כשיש חדש?
הצטרפו לניוזלטר:

נא בדוק את החיבור שלך לאינטרנט

תחזית מזג האוויר

אפשר לבחור ערים מסוימות בלחיצה על המיקום

זמני היום