חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

TOV המלצות צפייה ילדים!

הילדים לא יוצאים החוצה בגלל הגשם? ריכזנו לכם המלצות צפייה לתכנים לילדים שתוכלו לתת להם לראות בראש שקט.

שתפו :

מאת: שירה וייל

הילדים לא יוצאים החוצה בגלל הגשם? ריכזנו לכם המלצות צפייה נקיות ואיכותיות לילדים שתוכלו לתת להם לראות בראש שקט והכל מרוכז במקום אחד, ערוץ Tov.

סדרת ספורים לילדים.

 

'הגיבורים של אביה'– סדרה המביאה את עולמם של ילדים המתמודדים עם קשיים שונים בגבורה. בכל פרק כוכבת הילדים אביה פוגשת ילדים שהם גיבורים המתמודדים עם מוגבלויות ואירועים שטילטלו את חייהם בצורה מעוררת השראה, סדרה שהיא אירוע משפחתי לילדים וגם עבורכם, שיעור גדול ברגישות ובאהבת אדם. ערוץ TOV יצר סידרה המעניקה הזדמנות נדירה להורים ולילדים ללמוד כיצד אנו מכילים את מי ששונה מאיתנו וכיצד מתמודדים עם אירועים שנושאים בתוכם קושי באומץ ובאמונה.

'הישרדות בטבע'– סרט המביא את סיפורם של שני אחים צעירים שהמטוס שלהם מתרסק בסרנגטי והם חייבים למצוא לבדם את הדרך חזרה למקום מבטחים, כשרק הכלב שלהם ופיל קטן וחמוד שמצאו בדרך מלווים אותם, סיפור מושלם על חברות וחיבור לטבע.

‘סיפור טוב’ עם אפי זרסקי– תוכנית הילדים החדשה של ערוץ TOV. מביאה סיפורים מצחיקים, מרגשים ובעיקר עם המון חכמה ונשמה. בואו למסע קסום של מילים עם אפי כיפי וחברים! סדרה מתוקה ומצחיקה לילדים, נהדר בתור סיפור לפני השינה. מלא בערכים ומסרים חינוכיים.

'טינטין'-סדרת הילדים הנוסטלגית והמצחיקה שהיא קלאסיקה של כל הזמנים, על העיתונאי הבלגי שחוקר תעלומות מסביב לעולם. מבוסס על הקומיקס המפורסם באותו השם. בואו להכיר את טינטין והכלב הנאמן שלו שלג והחברים המצחיקים והמשוגעים שלהם-קפטן האדוק, התומפסונים ועוד ועוד. הזדמנות מצויינת לראות ולהכיר לילדים את הסדרה העל זמנית הזאת, רק זהירות זה ממכר!

נהנתם? יש לנו עוד מאות סרטים וסדרות שלא תראו בשום מקום אחר

ערוץ ToV אקטואליה יהודית ברשתות החברתיות   🇮🇱

עוד באותו נושא
רוצים להתעדכן מיד כשיש חדש?
הצטרפו לניוזלטר:

כתבות נוספות

נא בדוק את החיבור שלך לאינטרנט

תחזית מזג האוויר

אפשר לבחור ערים מסוימות בלחיצה על המיקום

זמני היום