חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

"מסע הסתה פרוע שבבסיסו מלחמה נגד הזהות היהודית"

איש הליכוד ויו"ר פורום ישראל 2030, מיכאל לובוביקוב, מסביר מהן שיטות התעמולה וההסתה של השמאל הישראלי כנגד קיומה של מדינת ישראל כיהודית וכדמוקרטית

שתפו :

Tomer Neuberg/Flash90

האווירה הרותחת ברחוב הישראלי וברשתות החברתיות, הביאה את מיכאל לובוביקוב שוב למסקנה כי ההסתה קיימת רק מצד שמאל.

לובוביקוב הוא אדריכל, רס”ן במילואים, חבר מרכז הליכוד, מסורב עליה ופעיל עליה לשעבר בברה”מ. בראיון לאלעזר שטורם הוא מסביר: "יש כאן בפירוש מסע הסתה פרוע שאני לא זוכר כמותו. לא נגד ימין ושמאל אלא נגד הערכים הבסיסיים של  החברה הישראלית שהם הזהות היהודית וההגדרה של המדינה כמדינה יהודית ודמוקרטית. זה מה שמפריע להם וזה מתחיל בחוק הלאום כשמדינת ישראל הוכרזה רשמית כמדינת הלאום של העם היהודי. הם רוצים פה מדינת כל אזרחיה. שורש הבעיה והמחלוקת עוד לפני 2000 שנה בין המתבוללים לבין אלו שרוצים להישאר יהודים".

יותר מכך, טוען לובוביקוב, אין הסתה בכלל מימין: "כשאומרים שיש הסתה משני הצדדים זה מזכיר לי שבפרעות "שומר החומות" אמר המפכ"ל שהבעיה היא בשני הצדדים. אין הסתה של הימין נגד השמאל, מנסים להדביק לנו את זה עוד מרצח רבין, אין הסתה מוסדית ממלכתית מימין. מצד שני אנחנו רואים מחנה מאורגן, מסודר וממומן היטב שיש לו גם אמצעי תקשורת שנשלטים על ידי הפוסט ציונית שמעבירים קו ברור נגד הזהות היהודית ותוך כדי זה מנצלים סיסמאות ואירועים כדי לתקוף".

צפו בראיון המלא באולפן ערוץ TOV

כמעט שנה למלחמה: "פוטין חטף מכה מוראלית קשה"

 

ערוץ ToV אקטואליה יהודית ברשתות החברתיות   🇮🇱

עוד באותו נושא
רוצים להתעדכן מיד כשיש חדש?
הצטרפו לניוזלטר:
הרשמה
עדכן אותי
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
צפה בכל התגובות

כתבות נוספות

אולי יעניין אותך...
רוצים להתעדכן מיד כשיש חדש?
הצטרפו לניוזלטר:

נא בדוק את החיבור שלך לאינטרנט

0
מה אתם חושבים? נשמח שתגיבו.x

תחזית מזג האוויר

אפשר לבחור ערים מסוימות בלחיצה על המיקום

זמני היום