חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

"בעבר עיתונאי היה פרשן בלבד – היום הוא אקטיביסט ומזוהה פוליטית"

הפרשן הפוליטי והיועץ האסטרטגי, ברל'ה קרומבי, בראיון לאורנה ישר מסביר שתקשורת המיינסטרים בישראל אינה מסקרת את מחאות השמאל - אלא מקדמת קמפיין חזק ומתוזמן שלהן

תגיות

שתפו :

פלאש 90

לנוכח המלחמה התקשורתית שמתחוללת בימים האחרונים כנגד רפורמות הממשלה, ראיינו את ברל'ה קרומבי כדי לשמוע מה יש לו לומר על חציית הגבולות הבוטה. האם מדובר במשהו שלילי בהכרח?
לדבריו, חשוב להבין שאנו חיים היום בעידן אחר בו התקשורת כבר מזמן אינה מנסה לשמור על נייטרליות, ונראה שאנו מתקרבים למצב התקשורת בארה"ב בה יש שני גופי תקשורת גדולים שכל אחד מהם מזוהה פוליטית.
תקשורת המיינסטרים בישראל מציגה קו מאוד ברור, כשהדוגמה הבולטת לכך היא ההתעסקות המוגזמת סביב ההפגנה – התקשורת ממש עודדה אנשים להגיע אליה ואחר כך נראה שניפחה את הדיווחים לגבי מספר המפגינים.
קרומבי אינו מבין מדוע כל כך מתרגשים מחד הצדדיות של התקשורת ומהדיווחים המוגזמים ומזכיר שזו אינה הפעם הראשונה – דבר דומה קרה סביב "הפגנת המליון" במחאה החברתית ב-2011.
על אף שכיום פועלים גופי תקשורת ימניים, עדיין ערוצים 11, 12 ו-13 הם אלה שקובעים את סדר היום. ממה זה נובע וכיצד אפשר לשנות את מאזן הכוחות?
עוד התייחס קרומבי לעיסוקו הרב של הימין בתגובות נגד מתקפות השמאל.
האם הימין אמור להמשיך במסע התגובות והאם בכך הוא בעצם רק ממשיך לתדלק את השמאל?
קרומבי לא עושה הנחות לימין וטוען שיש לו עוד דרך בנושא כדי להשתוות לכוחו של השמאל באשר להשפעה על הציבור ולהוצאת מפגינים מהבית.

צפו בראיון המלא לאורנה ישר.

איך משפיעה המלחמה באוקראינה על היחס העולמי לאיראן?

 

ערוץ ToV אקטואליה יהודית ברשתות החברתיות   🇮🇱

עוד באותו נושא
רוצים להתעדכן מיד כשיש חדש?
הצטרפו לניוזלטר:
הרשמה
עדכן אותי
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
צפה בכל התגובות

כתבות נוספות

אולי יעניין אותך...
רוצים להתעדכן מיד כשיש חדש?
הצטרפו לניוזלטר:

נא בדוק את החיבור שלך לאינטרנט

0
מה אתם חושבים? נשמח שתגיבו.x

תחזית מזג האוויר

אפשר לבחור ערים מסוימות בלחיצה על המיקום

זמני היום