חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

"אביב כוכבי הפך את הצבא לפוליטי"

מנכ"ל ארגון "תורת לחימה", הרב אביעד גדות, מסכם את הקדנציה של הרמטכ"ל היוצא אביב כוכבי ומסמן את המטרות העיקריות של הרמטכ"ל הנכנס, הרצי הלוי

שתפו :

אביגדור קהלני
הרצי הלוי וכוכבי. צילום: אוליבייה פיטוסי, פלאש 90

בשבוע שעבר נערך טקס החילופים בין הרמטכ"ל היוצא, אביב כוכבי, לבין מחליפו הרמטכ"ל הנכנס רא"ל הרצי הלוי. הרב אביעד גדות מסכם את הקדנציה של כוכבי באכזבה ממי שהתחיל כהבטחה גדולה כשדיבר על "צבא קטלני" ולא פוליטי אך למעשה קידם אג'נדות פרוגרסיביות: "הסעיף המרכזי שבו נכשל כוכבי היה בבג"ץ כאשר הגישו נשות הפמיניזם הרדיקאלי בקשה לשילוב נשים במקומות שבהם הן לא צריכות ויכולות להיות. ואת הירושה הזו הוא משאיר לבאים אחריו. אני מאוד מקווה שהרמטכ"ל החדש יקח אחריות על האירוע, גם הממשלה. כל עוד הציבור לא אומר את דברו בצורה נחרצת לא נוכל לתקן את זה. חייבים סיוע ציבורי בשביל זה".

גם לגבי השנים הבאות תחת פיקודו של הלוי יש לרב גדות אמירה ברורה: "לא נשכח שהמינוי שלו היה בצורה מאוד מאוד לא תקינה לבני גנץ וזה מחייב אותו. יש פה קליקה של יוצאי צנחנים שמקיפה אותו. אין לי שום ספק שבני גנץ בקשר איתו ומתאם איתו עמדות. אל תשכח שיש שאלה מרכזית במקום של הצבא מול הגורמים הפוליטיים, סוגיית דובר צה"ל, יש פה את תחנת גלי צה"ל שנמצאת בידיים של בני גנץ".

צפו בראיון של זיו מאור עם הרב גדות באולפן ערוץ TOV

 

מרגש: הקמת המיזם לזכרה של אסתר פולארד – "הילדים של פולארד"

ערוץ ToV אקטואליה יהודית ברשתות החברתיות   🇮🇱

המכללה לחיים1
עוד באותו נושא
רוצים להתעדכן מיד כשיש חדש?
הצטרפו לניוזלטר:
הרשמה
עדכן אותי
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
צפה בכל התגובות
המכללה לחיים1

כתבות נוספות

נא בדוק את החיבור שלך לאינטרנט

0
מה אתם חושבים? נשמח שתגיבו.x

תחזית מזג האוויר

אפשר לבחור ערים מסוימות בלחיצה על המיקום

זמני היום