חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

שבוע לאחר הרצח, אלפים צעדו לזכרו של יהודה דימנטמן הי"ד

אלפים, ביניהם שרים ואישי ציבור השתתפו בצעדה עד היישוב חומש בו למד יהודה דימנטמן הי"ד בדרישה להסדיר את הישיבה.

שתפו :

 

תחת גשם שוטף צעדו היום (חמישי) בדרך ליישוב חומש בדרישה מהממשלה לא לפנות את הישיבה בה למד יהודה דימנטמן הי"ד. האלפים צעדו מהיישוב שבי שומרון ועד היישוב חומש, שם נערכה אזכרה ליהודה בהשתתפותם של אישי ציבור, חברי כנסת ורבנים בנוכחותם של המשפחה. הצעדה עברה גם במקום הפיגוע בו חוליית המחבלים ירתה לעבר הרכב, והאלפים נעצרו לומר שם תהילים.

אתיה דימנטמן אלמנתו של יהודה אמרה: "ככל שיש פה יותר אנשים ויותר גשם זה יותר מאתגר וקשה לנו, יהודה יותר שמח. ברור לי. ואנחנו מזמינים את כל עם ישראל, את כל מי שלא הגיע או שהתחרט שלא הגיע, מוזמנים לצעוד איתנו בלב או להגיע לכאן מחר או מחרתיים. נחזור לכל המקומות, כמו שיהודה חלם, וכל עם ישראל חלם וחולם גם אם הוא לא מרגיש את זה".

ראש מועצת שומרון יוסי דגן: "צעירים, צעירות, נשים, גברים וטף מכל הארץ הגיעו לכאן כדי להגיד אמירה ברורה לכל הפוליטיקאים בירושלים: עם ישראל רוצה לבנות את חומש. אנחנו עומדים כאן עם משפחת דימנטמן היקרה, עם אתיה, ואנחנו אומרים לראש הממשלה – אתה אחראי לתת את התשובה לרצח הזה. אנחנו אומרים לכל הפוליטיקאים בירושלים וכל חברי הממשלה שרק השבוע הצטלמו חברים בקואליציה עם המחבל ראאד סאלח, ואנחנו מצפים לתשובה של אישור ישיבת חומש עוד היום. אנחנו, עם ישראל כולו, מתבייש שיש רצון וכוונה לא רק לא להסדיר את הישיבה אלא גם להוריד אותה מכאן ואנחנו הגענו לכאן יחד עם המשפחה שעלתה לכאן ישר מאזכרת השבעה, להגיע למקום הרצח, להתחזק ביחד ולהצדיע לחלוצים של ישיבת חומש בראשות הרב אלישמע כהן". נזכיר כי אתמול בצהריים עוכב ראש ישיבת חומש הרב אלישמע הכהן בכניסה לירושלים. הרב הכהן עוכב במחסום חיזמא בחשד להפרת חוק ההתנתקות, אך שוחרר לאחר התערבותו של ראש מועצה אזורית שומרון יוסי דגן.

לאחר האירוע פרסמו המארגנים בפייסבוק: בשמחה, בדמעות, בהתרגשות ובנחישות. בגשם וברוח עולים לחומש. כובשים את רגבי ארץ ישראל. הצלחנו. אלפי האנשים שהגיעו לחומש הוכיחו מעבר לכל ספק שחומש היא חלק מארץ ישראל, והיא שלנו!

 

 

ערוץ ToV אקטואליה יהודית ברשתות החברתיות   🇮🇱

עוד באותו נושא
רוצים להתעדכן מיד כשיש חדש?
הצטרפו לניוזלטר:

כתבות נוספות

נא בדוק את החיבור שלך לאינטרנט

תחזית מזג האוויר

אפשר לבחור ערים מסוימות בלחיצה על המיקום

זמני היום