חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

"ההשוואה בין יהודים לערבים היא מגוחכת"

היועמ"ש של תנועת רגבים, עו"ד בועז ארזי, חושב שצריך לתת ממשלה עוד זמן לפני ששופטים אותה אבל מבטיח שיעקבו וידרשו את מה שצריך כי המצב קריטי ודורש תיקון דחוף

קרקעות
בנייה פלסטינית בלתי חוקית באזור הר חברון. צילום: תנועת רגבים

הפינוי המהיר של מאחז "אור חיים" על שם הרב דרוקמן זצ"ל אל מול התמשכות התהליך של פינוי חאן אל אחמר במשך עשור מעלה את השאלה האם הממשלה החדשה מבשרת שינוי שאמור להגיע?

היועמ"ש של תנועת רגבים, עו"ד בועז ארזי, סבור שיש לתת עוד זמן לממשלה החדשה לגבי נושא סמכויות המנהל האזרחי אבל מבהיר שיש עוד משימות רבות לפניה: "אנחנו מזהים בשנה האחרונה צמיחה גדולה בבניה הערבית. הייתה התפארות שנעשות פעולות של אכיפה אבל הן דלות מדי ואפילו לא מגרדות את מה שצריך כדי לעשות אכיפה יעילה. ההשוואה בין יהודים לערבים היא מגוחכת. אומרים עשינו 100 הריסות לערבים מול 20 ליהודים אבל הערבים לא בונים פי חמישה מהיהודים, אלא פי 70. הם בנו 5500 מבנים חדשים בשנה האחרונה. זה אפילו לא מגרד את מה שצריך".

לגבי חאן אל אחמר מסביר ארזי בראיון לאורנה ישר: "אנחנו עדים מזה שנים לבניה מאסיבית בלי שהמנהל האזרחי יעשה את מה שצריך כדי למנוע את זה. חאן אל אחמר הוא בנקודה המזרחית של ירושלים וזה מאבק לאומי והוא רק דוגמא ואבן בוחן למה שקורה באיזור ירושלים. מעבר לסכנה התחבורתית זה רק מבהיר כמה מי שעושה את זה לא אכפת לו מהחוק ואת הרצון לקבוע עובדות בשטח".

צפו בראיון המלא באולפן ערוץ TOV

 

בריק על מחדלי הבטחון: "אין הרבה זמן – יכולים להגיע לנקודת אל חזור"

ערוץ ToV אקטואליה יהודית ברשתות החברתיות   🇮🇱

עוד באותו נושא
רוצים להתעדכן מיד כשיש חדש?
הצטרפו לניוזלטר:
הרשמה
עדכן אותי
guest
0 תגובות
הישן ביותר
החדש ביותר המדורג ביותר
Inline Feedbacks
צפה בכל התגובות

כתבות נוספות

אולי יעניין אותך...
רוצים להתעדכן מיד כשיש חדש?
הצטרפו לניוזלטר:
0
מה אתם חושבים? נשמח שתגיבו.x

תחזית מזג האוויר

אפשר לבחור ערים מסוימות בלחיצה על המיקום

זמני היום