חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

TOV בתרבות

ההמלצות שלנו לשבוע הקרוב להופעות, סרטים, ספרים וכל מה שאתם חייבים לדעת.

שתפו :

מאת: שירה וייל

מוזיקה:

הזמר חנן בן ארי פותח היום (חמישי) סבב הופעות מיוחד. ההופעות יתקיימו ,ב30.12, ב-31.12 וב01.01 בהיכל מנורה תל אביב, ב06.01 בארנה ירושלים, 07.02 במשכן באשדוד וב23.02 ו24.02 במרכז הקונגרסים בחיפה. מחירי הכרטיסים נעים בין 270 ₪ ל170 ₪. מילה שלי: חנן בן ארי פרפורמר מטורף, הוא מקפיץ את הקהל ומרגש אותו בתוך חמש דקות. מומלץ.

טלויזיה:

הסרט "אשת הברזל" מספר את סיפורה של מרגרט תאצ'ר, אחת המנהיגות הגדולות של בריטניה. הסרט מלווה אותה מצעירותה ומראה את המאבק שלה באליטיזם הגברי הבריטי עד שהגיעה להנהגת המדינה. הסרט זמין לצפייה באתר TOV https://lp.tov.tv . מילה שלי:סרט נקי לחלוטין ומצוין, תצוגת משחק מדהימה של מריל סטריפ האחת והיחידה.

ילדים:

"מריו", סדרה קומית בכיכובם של שירה האס (שטיסל) רועי בר נתן(ארץ נהדרת), מיה דגן ודב נבון! חייו של מריו, מכשף צעיר ומגושם, משתנים ברגע כשקסם מקולקל מנחית אותו מבוליביה הרחוקה היישר אל בית משפחת גדות הישראלית. גם הסדרה הזו זמינה לצפייה באתר TOV. מילה שלי:סדרה קורעת מצחוק עם הקומיקאים מהשורה הראשונה בארץ. הילדים הולכים להתמכר.

ספר:

מסדרת גדולי האומה לילדי ישראל- איש פשוט מירושלים על הרב אלישע וישליצקי, שאתמול (רביעי) היה יום פטירתו. את ספר כתבו נועם ושירה ונגרובר. עשרים וארבעה סיפורים, מעובדים היטב ומאוירים בחן, יפגישו אתכם עם דמות מופלאה ומרתקת שתאיר את עולמכם ואת עולמם של ילדיכם למשך שנים רבות. מילה שלי:הזדמנות נהדרת להכיר לילדים את דמותו הגדולה של הרב וישליצקי זצ"ל. הציורים הנהדרים של שמולי לנדסמן מוסיפים המון לחווית הקריאה וממש ממחישים את הסיפורים.

ערוץ ToV אקטואליה יהודית ברשתות החברתיות   🇮🇱

עוד באותו נושא
רוצים להתעדכן מיד כשיש חדש?
הצטרפו לניוזלטר:

כתבות נוספות

נא בדוק את החיבור שלך לאינטרנט

תחזית מזג האוויר

אפשר לבחור ערים מסוימות בלחיצה על המיקום

זמני היום