חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

ראיון נוקב! הרב פרופ' זיני על יאיר שרקי והיציאה הפומבית מהארון: "תרבות שמקדשת את הפרט, רק הרגשות שלי חשובים"

הרב פרופ' אליהו זיני בראיון לאלעזר שטורם על הפוסט של יאיר שרקי אותו הוא מגדיר כ"דבר בעל השלכה עצומה על כל החברה הישראלית"

שתפו :

ויקיפדיה

 

 

 

 

 

 

 

הרב פרופ' אליהו זיני מתייחס לפוסט שכתב יאיר שרקי כאשר "יצא מהארון" ואומר בחיוך שזו בשורה טובה לשמאל, שכן יאיר שרקי הוא האישיות הבכירה במדינת ישראל ולא בנימין נתניהו. מוסיף הרב ואומר כי העובדה שעיתונאי "התפשט" בציבור והשפיע על אנשים כה רבים מעידה על רמה מוסרית ואינטלקטואלית ירודה מאוד של החברה הישראלית.

הטעות הגדולה בעיני הרב היא שמייחסים את המילה האהבה לחשק מיני, למשיכה גופנית. "אהבה היא נתינה, לא קבלה. לא משיכה מינית, לא סיפוק צרכים גופניים", מסביר הרב ואומר כי יאיר שרקי "בהיותו בן של רב, נתן גושפנקא לציבור הישראלי, אפילו גושפנקא דתית".

הרב פרופ' זיני מזכיר כי יאיר שרקי כתב שהוא אוהב את אלוקים ושואל: "ממתי כשאוהבים מישהו הולכים נגד רצונו? איך אתה אוהב את השם ועושה את מה שתועבה בעיניו?"

"הצעירים בימינו מבולבלים מאוד, בא אדם ידוע, בן של רב, מעלים אותו על נס, משבחים אותו. אם עיתון "הארץ" משבח אדם דתי אז ודאי שיש לו בעיה", אומר הרב ומוסיף "יש לו תסבוכת נפשית פנימית, אני לא שופט אבל הוא מעמיד את הפרט מעל הכלל, טובת הפרט מעל הכלל. זה אופייני לתרבות המערבית, זה נוגד את הציונות, את המשרתים בצבא, שמוסרים את נפשם למען הכלל. הוא שם את הרגש מעל השכל כמו בתרבות הנוצרית".

בהתייחסו להסטוריה אומר הרב זיני: "היהודי היה מוכן להכנס לכבשן האש כדי לא לוותר על רצון השם. זה קשה יותר מאשר לא להכנע ליצרים. היטלר אמר שקל יותר להלחם נגד אויבים חיצוניים מאשר נגד שדים שבתוכנו. בעם ישראל יש מסירות נפש. יהודים איבדו את חייהם כדי לא לוותר על רצון השם".

שואל אלעזר שטורם מה יכול היה יאיר שרקי לעשות אחרת?

עונה הרב: "זו בעיה אישית פרטית, היה עליו לומר לחברים קרובים, הייתי עוזר לו אבל הוא רוצה לקבל גושפנקא ולתת גושפנקא. יהודים צריכים להגשים את השאיפות הנצחיות של עם ישראל מבחינה לאומית, יהודית, תודעתית. היטלר רצה לחסל את עם ישראל מבחינה רוחנית. ההשמדה הפיסית היתה רק אמצעי. יהודי אמיתי לא נכנע. הוא לא עושה דבר נגד רצון השם".

צפו בראיון המלא

 

ערוץ ToV אקטואליה יהודית ברשתות החברתיות   🇮🇱

עוד באותו נושא
רוצים להתעדכן מיד כשיש חדש?
הצטרפו לניוזלטר:
הרשמה
עדכן אותי
guest
229 תגובות
הישן ביותר
החדש ביותר המדורג ביותר
Inline Feedbacks
צפה בכל התגובות
יוסי שונא צבועים
יוסי שונא צבועים
1 שנה לפני

הרב פרופ' זיני – מכל הלב : אתה לא מבין כמה נמאס מאנשים כמוך, אין לך יכולת לתאר את רגשות הגועל שאתה מעורר עם התגובה האטומה המתנשאת והצבועה שלך.
לציבור אולי יש רמה מוסרית נמוכה. לך יש אפס רמה מוסרית.
אתם כל הזמן מקשקשים שבית המקדש נהרס מדנאת חינם וייבנה מאהבת חינם. לפי כמות אהבת החינם שיש לך לא ייבנה אפילו השער לחניון

יעל
יעל
1 שנה לפני

כשאוהבים מישהו אומרים לו את האמת.

מוטי
מוטי
1 שנה לפני
הגב ל  יעל

עם את אוהבת את ביבי תגידי לו את האמת שהוא עבריין ושקרן כרוני.

נתנאל שלום
נתנאל שלום
1 שנה לפני
הגב ל  מוטי

נכון ולכן העם בחר בו ועכשיו שב בשקט עד הבחירות הבאות

אחד מהעם
אחד מהעם
1 שנה לפני

השאלה היא מתי יהיו הבחירות הבאות?
ביבי כבר הוריד את הליכוד ל12 מנדטים
והפעם לא יהיה מי שיוציא אותם מהבוץ
אין אחד בליכוד שיכול לקחת את העגלה ולהוביל אותה לחוף מבטחים

עידן
עידן
1 שנה לפני
הגב ל  אחד מהעם

הלוואי שהליכוד יקבל בבחירות הבאות 12 מנדטים! הליכוד הפך למפלגה רקובה, ומושחתת, מפלגת ימין קיצוני שמנותקת מהעם.

משה
משה
1 שנה לפני
הגב ל  עידן

חחחח טמבל

יהודי
יהודי
1 שנה לפני
הגב ל  עידן

משאלת לב הזוייה,לא משנה מי יעמוד בראש הימין אתם תראו נצחון של האנרכיסטים כמוך ודומיך הנבזים רק בחלום

אתה ה'
אתה ה'
1 שנה לפני
הגב ל  אחד מהעם

קשה… אה …. שוב ראיית דעתך ועצמך

אמת
אמת
1 שנה לפני

עד אז הבחירות הבאות המדינה תתרסק חביבי

ענת
ענת
1 שנה לפני

חשוכה

זה קצת מוגזם
זה קצת מוגזם
1 שנה לפני
הגב ל  מוטי

מה הקשר ביבי? זה השיחה האלף בתגובות שאני רואה שאנשים משרבבים את שמו בלי קשר. היא אומרת מה שעתה על שרקי ועל תגובת הרב איך ביבי קשור פה לשיחה

רות המואביה.
רות המואביה.
1 שנה לפני
הגב ל  יעל

איזה אמת??! הרב משקר לעצמו ולאלוהים שלו.אלוהים יודע את האמת כי הוא יצר את השונות המינית. אהבה ומין הולכים יחד..הם נוצרו
כדי להמשיך ולקיים את מצוות פרו ורבו… שרקי היקר..פרסם ברבים כדי לעזור להבנת ההומוסקסואליות והיותה חלק מנתון ביולוגי של המין האנושי. הרב בור ועם הארץ. יש מחקרים חדשים שזו לא בחירה שזה נתון..להוולד הומו לסבית טרנסגנדר ועוד. דבר שלא ידעו אלה שכתבו את התורה..או קיבלו אותה. אבל עם התקדמות המדע יודעים היום. הרב משקר לעצמו. מבלבל בין כוח רצון ושמירת ערכים ודת..לבין נתונים ביולוגיים שאי אפשר לשנותם..גם..בכוח הרצון. הרב מתחזה לאלוהים וחושב שהוא הנציג שלו עלי אדמות..ושיש לו כוח לשנות סדרי עולם. יאיר שרקי וכן העולם המערבי שהרב משמיץ..לא פחות ערכיים מהרב מהדת ומכמה הומויים אומללים שהרב שכנע לשקר לנשותיהם ולאמלל את עצמם נשותיהם ועוד. בשם..קידוש השם.
יש רבנים בישראל שהינם ..למרות תואר הפרופסור שלהם..פרימיטיבים ובורים בהשכלתם. ובוחרים לזייף רגשות ..בשם הדת קרדום לחפור בה. במקום להפתח..להיות פורצי דרך..מתקנים ומתאימים את המצוות וכו'..לידע החדש שנרכש. מספיק להשמיץ את המערב החילונים כל מי ששונה ממך..להטב"ים..ולתת להם מקום של כבוד..הומניות ואהבה למרות השונות. דברי הרב ורבנים אחרים..נובעים מחרדה קיומית..לתקפות הדת. דבר שמראה שאמונתם מעורערת, שטחית ולא מעמיקה. אם הם פוחדים שכל מי שמעט שונה.. מאיים ..מידית על הדת. קטנות רוח ופרימיטיביות של התפיסה הדתית היהודית שהיא מלאת שאר רוח.יאיר שרקי..הוא הרב האמיתי . הרב יאיר שרקי. העלה את הדת לנתיבים של חמלה הבנה ידע ואמירת האמת.

אדיר
אדיר
1 שנה לפני

פסיכיאטריה גמורה.. השם לא יצר שני מינים בשביל שיהיה מגוון לאפשרויות בחירה, יש אישה – יש גבר ובזה הכל מתחיל והכל נגמר. כל הזוהמה של מעבר תשאירי אצלך בבית. שמאלנות הרי זו הפרעה נפשית, כבר אמרתי את זה?

אסתי
אסתי
1 שנה לפני

אולי כדאי שתתענייני קצת בתופעת הדיטרנסג'נדר לפני שאת מדברת על מחקרים בצורה כל כך בטוחה…
בשם המחקרים השקריים ושטיפות המוח נוצרה תופעה של גידול בתופעת הטרנסג'נדרים בשיעור של 4,400 אחוז רובם בנות צעירות.
את ראית פעם סרטון על בחורה שהורידו לה את הרחם או על בחור שעבר ניתוח לשינוי מין והתעוררו להבין ששכנעו אותם שזאת הבעיה והנה כבר הם הופכים לבני המין השני וממשיכים באושר ובעושר עד עצם היום הבא ???
אני ראיתי … יש כאלו אלפים …

מרכז הדיווח
מרכז הדיווח
1 שנה לפני
הגב ל  אסתי

היי, אני איילת ואני מתנדב.ת במרכז הדיווח של האגודה למען הלהט"ב, שמטרתו להיאבק בשיח פוגעני נגד הקהילה הגאה.

רוב מי שמתחרטים על השינוי מתחרטים בגלל הדחייה החברתית, בגלל טרנספוביה מצד החברה. הסביבה הקרובה, המשפחה, קשיים במציאת עבודה. חלק גם התחרו כי הבינו שהם לא גברים או נשים אז חשבו שהם נשים או גברים, בהתאמה, בגלל חוסר מודעות לא-בינאריות. אחוז המתחרטים נמוך, ומתוכו אחוז המתחרטים שבאמת מתחרטים קטן עוד יותר.

המתחרטים על התאמה מגדרית הם פחות מאחוז. לניתוחים להחלפת ברך יש אחוזי חרטה של בין 6% ל-30%, אבל על זה לא מדברים.

כל מי שנפגעו מלהטא"בופוביה מוזמנותים לפנות אלינו בפייסבוק Magen Aguda, אם תרצו לבקש עזרה, הקשבה או לדווח לנו. גם מי שלא מסכימים איתנו מוזמנים לפנות אלינו, אם תרצו לקיים שיח פתוח בנושא

עמר
עמר
1 שנה לפני
הגב ל  יעל

הרב אוהב את עצמו בעיקר ,עם אחרים הוא נוטה לריב בכלל זה הוא רב

רחל
רחל
1 שנה לפני

חוץ מנאץ ולגדף אותו לא התייחסת לדבריו מה שמחזק יותר את טענותיו. אנחנו ביהדות לא עושים מה שנוח ומתאים ואם זה לא שייך לך – אז לא שייך. מה אתה רוצה ממנו? תתנצר ותהנה מהחיים..

לאה ע.
לאה ע.
1 שנה לפני
הגב ל  רחל

פשוט תתבישי. מה זהתתנצר ואיך זה בכלל שייך.

יהודיה
יהודיה
1 שנה לפני
הגב ל  לאה ע.

כמו שזיני העילוי משייך את זה לשמאל, לנצרות והנורא מכל לנאציזם.
אם זיני יכול ליצור איזה שהוא קשר של משהו למה שקרה בשואה, הרי שהוא נבל ברשות התורה, מבחינתי הוא מכחיש שואה כיוון שהוא בור ועם הארץ ומקרה היתר גרוע-זד ורשע מרושע המחלל את זכר קורבנות השואה ויום אחד הוא יעמוד מול בוראו

משה
משה
1 שנה לפני
הגב ל  לאה ע.

ענה כסיל כאיוולתו

שלי
שלי
1 שנה לפני
הגב ל  רחל

אין הבדל בין יהדות לנצרות ולאסלאם. כולם מאמינים באל אחד. ההבדלים במנהגים, אינם העיקר. יש רוב גדול בעולם, שאינו מאמין. ולא כל מי שאינו יהודי חרדי, רוצה לבחור בדת אחרת.

חיים
חיים
1 שנה לפני
הגב ל  שלי

יש הבדל מהותי ועקרוני.היהדות שונה בתחליט .תלמדי הסטוריה ,כיצד התהוו הנצרות והאיסלם

יוסי
יוסי
1 שנה לפני
הגב ל  שלי

האיסור "ואיש אשר ישכב את זכר משכבי אשה תועבה עשו שניהם מות יומתו דמיהם בם"
הוא פסוק בתורה.
וכל אדם דתי לא יכול לעשות זאת!
מי שעושה זאת, הוא אינו דתי.
מה לעשות ?
זה המציאות.

יהודיה
יהודיה
1 שנה לפני
הגב ל  יוסי

לא בטוח
תשאלו את דוד ויהונתן (כמובן אם לא תעוותו את תורת אלוהים חיים ותנכסו לכם אותה)

אוהבי השם יראי אלוקים
אוהבי השם יראי אלוקים
1 שנה לפני
הגב ל  יהודיה

אהבתם הייתה אהבת נפש (דוד ויהונתן) תלמדו קצת תורההההה .. מספיק עם הבורות

האמת
האמת
1 שנה לפני

"אהבת נפש"???? פחחחח עשו נעים אחד לשני בכל מיני מקומות ונהנו

תחשוב לפני שאתה כותב שטויות🤦‍♂️
תחשוב לפני שאתה כותב שטויות🤦‍♂️
1 שנה לפני
הגב ל  האמת

הינה התחילו הבורים לדבר

מנחם
מנחם
1 שנה לפני
הגב ל  האמת

דוד ויהונתן לא קיימו יחסי מין איך הגעת לזה אהבת נפש זה דבר פנימי, לא תן לי ואתן לך אלא כמו אנשים יהודים מסרו את עצמם על קידוש השם מכוח אהבת אולקים ממש וזה נקרא אהבת נפש שאדם מוכן לאבד את הכל בחיים למען השם וכך דוד ויהונתן היה בהם אהבת השם פנימית עד כדי כך שיהונתן הלך אחרי דוד ולא אחרי אביו שאצה להרוג את דוד המלך גם שידע שהשם בחר בדוד להיות מלך ולכן יהונתן לא שמע לאביו ולא מרד בדברי השם ולכן מסר את עצמו למען דוד שהשם בחר בו והלך איתו באש ובמים שלא כל מנת לקבל פרס! וזה קשה בדור שלנו לצערינו כולנו יש לנו אהבה אבל של על מנת לקבל פרס של תן לי ויתן לך! בהצלחה ובשורות טובות להעיר שהרבי מלבד הכניס לחסידים שלו להיות אהבת ישראל אהבת נפש לכל אחד כפשוטו ממש. ולכן אתה תמצא חסיד חבד בכל מקום בעולם הם וויתרו על הכל הגשמיות שחלמו למען הרבי והשליחות שזה לא קל ולא הגיוני בשכל האנושי שבני אדם יתחתנו וילכו לגור במדינות שאין כשר ואין מקוה ואין בית הכנסת ואין כל האוכל והממתקים וכל התענוגים וכל זה בשביל מה ? בשביל דבר אחד שהרבי הכניס לחסידי חבד שכל החיים שלך זה ואהבת לרעך כמוך ולכן תצאו מהמקום הנוחות שלכם ולכו למקומות שיש נשמות יהודיות ותדליקו אצלם את האור היהודי ולכן השלוחי חבד נמצאים במדינות הללו לכל חייהם, אין לך מושג מה זה וזה מכוח אהבת נפש לרבי מלבד ממש אהבת נפש עושים הכל למען הרבי באש ובמים וכמובן על פי התורה ולא אהבת נפש להגשים את הגשמיות ואת היצרים ולהשים פס על דברי התורה לא לעושת סלט בגלל שנוח לנו או בגלל שיצר והנפש הבהמית רוצה! שיהיה בשורות טובות

זומפידומפי
זומפידומפי
1 שנה לפני
הגב ל  האמת

אתה דביל

אמת
אמת
1 שנה לפני
הגב ל  האמת

אתם רוצים לומר שכל חייל שאוהב את חברו ומה כן למסור נפשו עליו, זה רק עניין מיני?
ז"א שאבא שאוהב את בנו, זה עניין מיני? והכל נגמר במיטה?
תפסיקו עם הבורות .
תפסיקו עם השטאנצים.
אבא שאוהב את בתו, או אימו או אחותו לא מתכוון להיות איתן בתנוחה כמו עם אשתו. ואם הוא יעשה זאת, יגיע לבית הסוהר.
ובכל אופן זאת תהיה בוודאות אהבה, של מסירות ונתינה, אפילו חיבוקים ונשיקות, רק לא בכוונה מינית.

ומי שאוהב את העולם ב"ה לא עושה דבר נגד דרישותיו.
מבחינה מינית, הקב"ה לא מרשה, מגע כזה בין גבר לגבר, והעונש כתוב במפורש…מוות!!!!! והאיידס הוא עונש המוות.
ויש הרבה בתוך הקהילה ההיא, שחולים במחלה הזו, ומסתירים גם מבני משפחותיהם, וכשהם מתים, מספרים שקיבלו התקף לב… ואם אושפזו קודם, מספרים שקיבלו שבת מוחי….
תפסיקו לשקר את עצמכם….

מנחם
מנחם
1 שנה לפני

דוד ויהונתן לא קיימו יחסי מין איך הגעת לזה אהבת נפש זה דבר פנימי, לא תן לי ואתן לך אלא כמו אנשים יהודים מסרו את עצמם על קידוש השם מכוח אהבת אולקים ממש וזה נקרא אהבת נפש שאדם מוכן לאבד את הכל בחיים למען השם וכך דוד ויהונתן היה בהם אהבת השם פנימית עד כדי כך שיהונתן הלך אחרי דוד ולא אחרי אביו שאצה להרוג את דוד המלך גם שידע שהשם בחר בדוד להיות מלך ולכן יהונתן לא שמע לאביו ולא מרד בדברי השם ולכן מסר את עצמו למען דוד שהשם בחר בו והלך איתו באש ובמים שלא כל מנת לקבל פרס! וזה קשה בדור שלנו לצערינו כולנו יש לנו אהבה אבל של על מנת לקבל פרס של תן לי ויתן לך! בהצלחה ובשורות טובות להעיר שהרבי מלבד הכניס לחסידים שלו להיות אהבת ישראל אהבת נפש לכל אחד כפשוטו ממש. ולכן אתה תמצא חסיד חבד בכל מקום בעולם הם וויתרו על הכל הגשמיות שחלמו למען הרבי והשליחות שזה לא קל ולא הגיוני בשכל האנושי שבני אדם יתחתנו וילכו לגור במדינות שאין כשר ואין מקוה ואין בית הכנסת ואין כל האוכל והממתקים וכל התענוגים וכל זה בשביל מה ? בשביל דבר אחד שהרבי הכניס לחסידי חבד שכל החיים שלך זה ואהבת לרעך כמוך ולכן תצאו מהמקום הנוחות שלכם ולכו למקומות שיש נשמות יהודיות ותדליקו אצלם את האור היהודי ולכן השלוחי חבד נמצאים במדינות הללו לכל חייהם, אין לך מושג מה זה וזה מכוח אהבת נפש לרבי מלבד ממש אהבת נפש עושים הכל למען הרבי באש ובמים וכמובן על פי התורה ולא אהבת נפש להגשים את הגשמיות ואת היצרים ולהשים פס על דברי התורה לא לעושת סלט בגלל שנוח לנו או בגלל שיצר והנפש הבהמית רוצה! שיהיה בשורות טובות

כדאי לקרוא
כדאי לקרוא
1 שנה לפני
הגב ל  יהודיה

חוסר הבנת הנקרא.
אם דוד כותב שאהבת יהונתן גדולה מאהבת נשים זה אומר שאהבת נשים אצל דוד היא גדולה. אם הוא לא היה אוהב נשים לא הייתה משמעות.
האמירה של דוד היא שלמרות שלאהבה רומנטית יש עוצמה גדולה , הוא אוהב את יהונתן אהבת רעים גדולה מאוד.

אדם
אדם
1 שנה לפני
הגב ל  יהודיה

פשוט בורות .תלמדי קצת תנך אולי לא תעוותי כרצונך

ישי
ישי
1 שנה לפני
הגב ל  יהודיה

מפגר. מה הקשר דוד ויונתן. דוד המלך אהב נשים. היו לו הרבה. והסיפור עם בת שבע… עם יונתן זו הייתה חברות בלב ובנפש. זה המוח המעוות שלך שיוצר דברי הבל.

א.ל
א.ל
1 שנה לפני
הגב ל  ישי

יש דבר כזה שנקרא ביסקסואליות. זה שהוא אהב נשים לא אומר שהוא לא אהב גם גברים ואת יהונתן.

איי
איי
1 שנה לפני
הגב ל  יהודיה

אז אי אפשר לאהוב בלי לקיים יחסי מין? תשאלי את הבעל.

פורפוריה
פורפוריה
1 שנה לפני
הגב ל  יוסי

האיסור הוא על המעשה …ולא על היותו אוהב גברים
הקושי שלו זו מלחמתו הפנימית בין האהבה שלו לשם לבין היותו מי שהוא..
כך השם ברא אותו..הוא יצירה של השם יתברך ומי אנחנו שנשפוט אותו..
אולי זה תפקידו בעולם? אולי הוא שליח השם? לעזור לנוער מבולבל לא להרגיש לבד בחברה דתית שמרנית? אולי השם יתברך רואה את סיבלם של אותם מבולבלים?

כל שכן לא שופטים אדם כל עוד אתה לא בנעליו

ולגבי מה שכבוד הרב אומר ..
כל מה שנעשה בעולם ..והדרך שזה נעשה ..זה רצון השם…הפוסט הזה זה רצון השם ..עליו לראות את הדברים לחיוב..כפי שנאמר ..תמיד לדון לכף זכות..גם אם הוא לא מסכים עם שרקי עליו למצא מילים פחות פוגעניות חשוכות ושיפוטיות..הוא רב שיש ציבור שנושא אליו עניים..
שייפזר קצת אהבת חינם…

ישי
ישי
1 שנה לפני
הגב ל  פורפוריה

אתה טועה. ברור שכל מה שקורה בפועל זה מאת ד' אבל חובה על הרב לכוון למה שנכון ולא נכון לעשות. הוא לא זלזל בקושי של שרקי אלא יצא נגד הבחירה להוציא את זה בפומבי. יש בזה חילול ד' ומתן לגיטימציה לדבר שהוא איסור מוחלט מהתורה.

תמר
תמר
1 שנה לפני
הגב ל  פורפוריה

ואולי תפקידו גם להוות שליח לדבר עבירה- כלומר להטעות נוער דתי ותמים…?
תפסיקו לנחש חשבונות שמיים, כל אחד צריך לטפל בעצמו ודתיות שלו. כולל שרקי, חבל מאוד שפירסם

מיכל
מיכל
1 שנה לפני
הגב ל  יוסי

מזל שיש לנו את הבחירה לא להיות דתיים, ואם זאת הגישה אני מוותרת גם על היותי יהודיה. תהרגו אחד את השני

אהבת חינם ❣️
אהבת חינם ❣️
1 שנה לפני
הגב ל  יוסי

יאיר לא טען שהוא דתי..
רק ציין שהוא אוהב את הקדוש ברוך הוא.
ככה נראה איש שלם ואוהב.

אמת
אמת
1 שנה לפני
הגב ל  יוסי

גם אסור לגבר לאונן , שפיכת זרע לבטלה גם חטא דינו מוות.. מה עם זה? תתרכז אתה בעצמך להיות אדם טוב יותר ונצור פיך

תמר
תמר
1 שנה לפני
הגב ל  אמת

ומי שמאונן מפרסם פוסט ומצפה שכולם יכתירו אותו כדתי?! נו באמת. דתיים חוטאים, אבל משתדלים לתקן, ובטח לא מתרצים שככה הם וזהו!!

עידן
עידן
1 שנה לפני
הגב ל  יוסי

זו פרשנות. יש פרשנויות אחרות.
עובדה שיש יהודיים דתיים מהזרם הרפורמי שכן הומואים ולסביות, חלקם אפילו רבנים ורבניות.

מסורתית
מסורתית
1 שנה לפני
הגב ל  עידן

הרפורמים לא יהודים. זו דת חדשה לגמרי!

תמר
תמר
1 שנה לפני
הגב ל  עידן

יש גם זרמים אחרים שיצאו מהיהדות, הנצרות… האיסלאם. יהדות רפורמית זה לא יהדות חוץ מהמילה הראשונה

אני
אני
1 שנה לפני
הגב ל  שלי

וואו איזה בורות.. לכי קצת ללמוד לפני שאת כותבת דבר כזה

אמת
אמת
1 שנה לפני
הגב ל  אני

מדבר הבור הגדול.

בשמחה ואחווה
בשמחה ואחווה
1 שנה לפני
הגב ל  שלי

קצת היסטוריה. הנצרות העתיקה וימי הביניים ועד ממש לפני תקופתנו, חיזקה עצמה כעם הנבחר במקום היהודים בהנהגת ישו. כדי לקיים את זה היהודים היו חייבים להטמע בהם. ומי שלא, לעיין בערך. אפשר לבחור זרקור אחד על תקופת האיקויזיציה. הישרדותנו היא ראיה של העם. הקבוצה בכל מקום בעולם בויתור האני. להודות להם אנחנו כאן כעם

נתנאל שלום
נתנאל שלום
1 שנה לפני
הגב ל  שלי

חחחח …חיב להגיב
לא קמים בבוקר ובוחרים דת ….קצת הבנה מותק

אמת
אמת
1 שנה לפני

לא קמים בבוקר ובוחרים נטיה מינית , קצת הבנה חומד

אלמונית
אלמונית
1 שנה לפני
הגב ל  רחל

לא אומרים לגבר הומו ללכת להתחתן עם אשה. זה להרוס לה את החיים.

אמת
אמת
1 שנה לפני
הגב ל  אלמונית

נכון מאוד

אמת
אמת
1 שנה לפני
הגב ל  רחל

לפי היהדות אסור לגברים לאונן ולשפוך לחינם , נראה לך שמישהו מקיים את זה?!

נתנאל ח.
נתנאל ח.
1 שנה לפני
הגב ל  רחל

רחל הצדיקה.תשובה מהממת כמוך.

עידן
עידן
1 שנה לפני
הגב ל  רחל

רחל, הרב הסה טיפש, בור ועם הארץ… כל הזמן מנסה לעשות השוואות והקבלות בזויות עם הנאצים, כאילו שזה יכול לעבוד על מישהו..
הפרט יותר חשוב מהכלל.
השמאל יותר מוסרי וערכי מהימין.
והיהדות האורתודוקסית פרימיטיבית, גזענית, קיצונית, צבועה מזוייפת ומלאת שנאה.
מי שבאמת מעוניין להמשיך להיות יהודי דתי עדיף שיילך בדרך הרפורמית.
כל שאר הדרכים עקומות וצבועות. מבינה?

אמת
אמת
1 שנה לפני
הגב ל  עידן

ומה הדרך שלך?

משה
משה
1 שנה לפני
הגב ל  רחל

כל הכבוד

גילה שניאור
גילה שניאור
1 שנה לפני
הגב ל  רחל

חידוש: ביהדות לא עושים מה שנוח? אוי איזה עם סגולה… הרבנים כולם מחרפים נפשם וסובלים מרעב.
בטן מלאה רגשי אשמה וראש מלא שטויות זה מה שיש ל"יהודים הצדיקים"

גבת
גבת
1 שנה לפני

הקשבתי ושמחתי על דבריו של הרב זיני !!!! תודה רבה

לאה ע.
לאה ע.
1 שנה לפני

ממש אהבתי מה שכתבת.

יהודיה
יהודיה
1 שנה לפני
הגב ל  לאה ע.

אז למה הוא צבוע, כי לא זכה לילד או נכד כאלו

לוסי
לוסי
1 שנה לפני

כל כך מסכימה איתך. תכלס כשהם מדברים על אהבת חינם הם לא באמת מבינים מהי.

חן
חן
1 שנה לפני

כמה שהתגובה שלך היא האטומה ..אפס הבנה למה הרב התכוון

חיים
חיים
1 שנה לפני

אתה כנראה רחוק מאד מערכים אישיים מוערכים ציבוריים.תבדוק את עצמך לפני שאתה מעביר ביקורת כה מגעילה

רחל גוטרמן
רחל גוטרמן
1 שנה לפני

מעולה! לא יכולתי לבטא טוב יותר!

משה
משה
1 שנה לפני

אתה בן אדם עצבני מידי
הא ו.. מטומטם

בן הארץ
בן הארץ
1 שנה לפני

ליוסי טפשות ללא הפסקה ושכל שברח ממך לגהנום כמו ממגפה רעה

Gidi
Gidi
1 שנה לפני

אהבת חינם??? רמה מוסרית??? מותר ליפות עבירה שהיא בסדר גודל של אכילה ביום כיפור בגלל אהבת חינם? ואם מישהו אוהב לרצוח אנשים. אתה תגיד לו שזה לא כל כך נורא, בגלל שיש לך אהבת חינם כלפיו? אדם דתי שיודע שבאנו לעולם כדי לעשות נחת רוח לה', עושה בדיוק להיפך, זה בדיוק כמו בן שנותן מכות לאבא הביולוגי שלו. יהיה לך אמפתיה כלפיו בגלל אהבת חינם?? אתה שומע את עצמך?

אמת
אמת
1 שנה לפני
הגב ל  Gidi

מקווה שהילדים שלך בסדר, עם יכולת הכלה כזו רדודה.
הבחור כל עוונו , לא נוגע לך . ואתה מתעסק בו כמו ילדה אובססיבית עם קוקיות

Gidi
Gidi
1 שנה לפני

ואם אתה כבר מדבר על חורבן בית המקדש, הוא חרב בגלל עבודה זרה. שפיכות דמים, וגילוי עריות. גבר ששוכב עם גבר, זה ברמת גילוי עריות, זה באותם פסוקים בתורה, וכתוב גם אותו עונש.

אמת
אמת
1 שנה לפני
הגב ל  Gidi

גם אוננות יא טמבל

צבי לוי
צבי לוי
1 שנה לפני

איזו זוועה האיש הזה
לא היה יהודי שהלך לכבשן מרצונו
לא מבוגר ולא אישה ולא ילד
כל מי שיכול היה חיפש איך להימלט
ודברי הבור הגס הזה הם חילול כבוד הנספים בשואה

השרוף
השרוף
1 שנה לפני
הגב ל  צבי לוי

אז למה הם לא התנצרו וכן נשרפו? אם נכון מה שאתה טוען אז לא היו הולכים כלל. איש אינו רוצה לשלם אך על ערכים במקרים רבים יש לשלם. ואם אינך מוכן לשלם אין לך ערך באמת.

א.ל
א.ל
1 שנה לפני
הגב ל  השרוף

ממש לא קשור לשואה, בשואה נרצחו גם יהודים שכן התנצרו וגם נוצרים ממוצא יהודי שהיה להם יהודי במשפחה לפני שני דורות. השואה קרתה סביב תפיסה גזעית ולא דתית, הנאציזם לא הייתה אידאולוגיה נוצרית. האופן שבו הרב זיני מדבר עליה מעוות וגובל בהכחשת שואה. יש אירועים היסטוריים אחרים שבהם יהודים בחרו במוות על קידוש השם ולא להמיר את דתם. הבחירה דווקא בשואה כדי לדבר על כך מעוררת קבס.

נתנאל שלום
נתנאל שלום
1 שנה לפני

התגובה רק מראה כמה אתה תקוע עמוק בדיוק שם ולכן זה משגע אותך… אתה יודע מה.. ? נמאס מאנשים חלולים כמוך ודרך אגב הראשון נחרב בין היתר מגילוי עריות

רות
רות
1 שנה לפני

יאללה , גילוי עריות יש מלא לכל אורך ההיסטוריה וזה גם המשיך , בייחוד אצלינו במגזר החרדי. אז מי שנבוא ונטיח ביקורת , הומו שלא פוגע באף אחד.

זומפידומפי
זומפידומפי
1 שנה לפני

יוסי
אתה סתם אוהב שבוחשים לך בשוקו
הרב סיני פרש עובדות מעניינות ונכונות על עם ישראל
ודברים אמיתיים
אתה כנראה אוכל בתחת ולכן אתה צריך להצדיק את האכילות בתחת שלך

שלוך
שלוך
1 שנה לפני

כמה קלאס.

אהבת חינם ❣️
אהבת חינם ❣️
1 שנה לפני

בול בפוני. תודה יוסי 💞

אמת
אמת
1 שנה לפני

תגובה מעולה

נתנאל ח.
נתנאל ח.
1 שנה לפני

אתה רק יכול לנגב תתחת לרב אליהו זיני

שרה
שרה
1 שנה לפני

התגובה שלך לאב זיני, היא תת רמה שמראה על בורות ולא סתם כתוב במקורותינו "עם הארץ שונא לתלמידי חכמים". אתה דוגמא קלאסית בעיני לבור ועם הארץ. זו לא שנאה, אני פשוט מצטערת וכאובה לשמוע את דבריך. מאחלת לך שתלמד ותכא על חטא.

לולו
לולו
1 שנה לפני

ואנחנו לא סובלים כל יוסי שונא צבועים .
אתה צבוע מפוספס הולך על שניים .
חזיר פושט אלפיים אומר ראו "כשר" אני

משה
משה
1 שנה לפני

זה שאתה לא נורמלי, זה לא אומר שהרב זיני אין לא אהבת חינם.
האהבה שלך כנראה היא רק ל….ודי למבין

בר דעת
בר דעת
1 שנה לפני

גועל ואף זיהום אוויר נוזל מטינופת כמוך.אני כחילוני נימאס מהסוטים שכל הזמן מנסים לכפות את הגועל שלהם על הרובא י גם יודע שכמוני הם רוב הציבור החילוני שחלקם הגדול היה סובלנות וסבלנות.כ

בר דעת
בר דעת
1 שנה לפני

אניתגיד לפתיחת כולירה אומלל..מה נאור בלדפוק אחד את התחת של השני..מה מה חתיכת סוטה מזורגג?!

ג'קלין כריסטופר
ג'קלין כריסטופר
1 שנה לפני

מה זה עניין שלך?
מאיזה עם אתה?
לעם ישראל יש תורה והלכה.
לפי התורה, אסור משכב זכור.

אתה ה'
אתה ה'
1 שנה לפני

מה שנוח לנו באהבת חינם. כואב הלב שאף צד לא מגלה אמפטיה לצד האחר. אהבת חינם. זו ראיית הזולת ואמפטיה למקום שהוא נמצא . ואהבת לרעיך .. ..
היציאה ממך אל הזולת באופן באופן אקטיבי…. אהבת חינם אין בא התנייה… וכל בריאה היא בריאת ה'.

בונה ארונות
בונה ארונות
1 שנה לפני

למטומטם כמוך חבל לענות,הרי לא תבין כלום כי החשיבה שלך היא דרך התחת,סתום!!

יהודי
יהודי
1 שנה לפני

במקום לקרוא בעיון את דברי הרב אתה קופץ כמו זיין חסר מעצורים ,שכל אחד כולל אותך יעשה עם התחת שלו כרצונו,זה לא אמור לעניין אף אחד.

אילן
אילן
12 ימים לפני

אתה לא מודע שהרב זייני נמצא בעשר רמות מעליך ודברי הגידופים שאתה כותב מיישכים אותך למיעוט אלים ומתנשא שאינו מכיר את מקומו

יודה
יודה
1 שנה לפני

רב טיפש מתנשא וחוצפן. היום אני כבר מבין למה יש אנטישמיות בעולם.

יעל
יעל
1 שנה לפני
הגב ל  יודה

נו באמת… אסור להגיד אמת. צריך להיות חופשי, ליברלי, מבולבל, סובל….

אמת
אמת
1 שנה לפני
הגב ל  יעל

יעל את לא מבינה כלום, את רק חושבת שאת מבינה. אני אסביר לך את זה ככה שתביני. כשאתה עושה קורס נהיגה מלמדים אותך בייסיק שתעבור אבל לא מלמדים אותך את הנהיגה. אותו הדבר פה. איתך והחיים. אז נראה לך שאם את מנסה להבין את חייך שאת מכירה… את תוכלי להבין ולהסביר למשהו שאת לא מכירה?

Gidi
Gidi
1 שנה לפני
הגב ל  יודה

אתה מחלק תארים? נחלק גם לך. אתה לכאורה טיפש. בור. עם הארץ וחלאה. כולם כותבים מה הם חושבים. אתה לא! כנראה אתה לא מצליח לחשוב. לכן נראה שאתה לא יודע מה אתה אומר

יודלה רכב ישראל ופרשיו
יודלה רכב ישראל ופרשיו
1 שנה לפני

תשמע מיסטר זיני, מה אתה אומר למצוא לעצמך חיים במקום לגרום לשנאה ולדיכוי?
ועוד טיפ, פליז אל תשתמש בהשוואות וציטוטים מהיטלר, זה לא גורם לך להשמע טוב יותר.
תודה מראש

בושה
בושה
1 שנה לפני

כבוד הרב נתלה בציטוט של היטלר. חושך על פני תהום. ואידך זיל גמור.

עידן
עידן
1 שנה לפני
הגב ל  בושה

יאללה זדיין

יעל
יעל
1 שנה לפני
הגב ל  בושה

בזה אתה צודק

דר. רן
דר. רן
1 שנה לפני

פרופסור חשוך ותת רמה שלא מבין בפסיכולוגיה ולא ברפואת הנפש ועוד נותנים לו לדבר שטויות

שרון
שרון
1 שנה לפני
הגב ל  דר. רן

פרופסור למה האיש בזה? מי הסמיך אותו?

צפוני
צפוני
1 שנה לפני
הגב ל  שרון

למיטב ידיעתי הוא לא פרופ' הוא לא קיבל את התואר הזה והוא היה ד"ר.
בנוסף הוא היה רב הטכניון רב חשוך ומשיחי. שלא הצליח לקרב לבבות ורק קומץ קטן של מעריצים עטף אותו ורדף אחריו.

רחל
רחל
1 שנה לפני
הגב ל  צפוני

אתה טועה, בדוק שוב לפני שאתה יוצא עליו ובכלל על כל אחד. היית רוצה להגיע לרמה שלו. תלמד להתמודד עניינית עם טענות שלא מתאימות למיטת הסכום שלך

יהודיה
יהודיה
1 שנה לפני
הגב ל  רחל

לא מעניין אותי מיהו אלא מה איכויותיו, לא, לא הייתי רוצה לדמות לו.
התכוונת למיטת סדום?
אין לזה ולהומופוביה קשר,
צאי ולימדי מה זה

בוגר טכניון
בוגר טכניון
1 שנה לפני
הגב ל  שרון

פרופסור וגאון גם אם לא מוצא חן בעינך

מנלם
מנלם
1 שנה לפני
הגב ל  שרון

לימד מתמתיקה בטכניון

אמת
אמת
1 שנה לפני
הגב ל  מנלם

מתמטיקה*

גבת
גבת
1 שנה לפני
הגב ל  דר. רן

לא ממש הקשבת לדבריו. זה ברור.
היית מקשיב , יש מצב שהיית גם משתכנע…. אבל יותר קל לברבר עצמך לדעת

צפוני
צפוני
1 שנה לפני

בתור מי שלמד אצלך בזמנו אתה איבדת את הכל נהיית אדם חשוך מדבר שטויות וגורר אחריו עדת משיחיים שלא חושבים. בניגוד לך אני, כחילונים, רואה בשרקי גיבור גדול שלמרות כל החשוכים שכמוך בחר לבחור באור ולא בחושך וכמו שהוא אמר הוא עדיין אוהב את אלוהים והקשקושים שלך יגרמו לו ולאחרים להפסיק לאהוב את אלוהים

ששון גואטה
ששון גואטה
1 שנה לפני

לא הבנתי משרתים בצבא … ממתי חרדי תורם למען הכלל שהוא לא משרת ..הזוי

א. י. ש.
א. י. ש.
1 שנה לפני

רב ציוני עפילו ציוני מאוד. לא קשור בכלל לעולם החרדי. כנראה הסתכלות שטחית על הלבוש שלו בלבלה אותך

צפונית
צפונית
1 שנה לפני

כל דתי אצלך הוא חרידי? בור ועם הארץ. תבדוק לפני שאתה מדבר.

ששון גואטה
ששון גואטה
1 שנה לפני

הפרט מעל הכלל, טובת הפרט מעל הכלל. זה אופייני לתרבות המערבית, זה נוגד את הציונות, את המשרתים בצבא, שמוסרים את נפשם למען הכלל. הוא שם את הרגש. אתם לא מתגייסים

גבת
גבת
1 שנה לפני

תבדוק בגוגל מי הבן שלו ….. תקשיב טוב למה שהוא אומר , תשכיל קצת

מיכל
מיכל
1 שנה לפני

כל הכבוד .הרב פרופ' זיני .דבריך אמת . גבר עם גבר זה תועבה . לא ניתן ליפה את זה בשום צורה.

בעל תשובה
בעל תשובה
1 שנה לפני

תודה רבה לך כבוד הרב על פתיחת אופקי המחשבה על הסדר שאתה עושה לנו בבילבול הגדול והעמקת הרצון לעבוד את ה' מתוך בירור האמת

כ.פ.ל
כ.פ.ל
1 שנה לפני

יאיר, בטוח שקשה לך תגובתו של הרב, אבל אין צורך שתגיע לדבריו, יבוא יום והוא יצטרך על כך, ואתה תמשיך בחייך, תמיד אותם ות"א מאושר.

אהרון
אהרון
1 שנה לפני

רק אמת

דוד
דוד
1 שנה לפני

אף אחד לא מתחשב באישה שההומו נושא רק כדי לרָצות את הדתיים. הומו שנושא אישה, מאמלל אותה עד אינסוף.
הומו צריך לשאת גבר.

Last edited 1 שנה לפני by דוד
יהודיה
יהודיה
1 שנה לפני
הגב ל  דוד

בעולמם הנאור האישה היא כלי.
ראה הרמונות לעינוג, דוד המלך (בשימוש בהן אבשלום השפיל אותו) ואלו של שלמה-אלף נשים לשלמה

רועי
רועי
1 שנה לפני

חילול השם לדבר על רצון השם
בושה וחרפה שרב מדבר ככה
הרב זיני יודע מה רצון השם?
סוגדים להלכה

שיר
שיר
1 שנה לפני
הגב ל  רועי

רצון ה' בתורה שנמסרה למשה מסיני. אכן הרב זיני ציטט את רצון ה' מהתורה.

אוראל
אוראל
1 שנה לפני

בשביל זה נולדה הרפורמה להצלת נתניהו מבית האסורים. -לא סתם הנאשם שכנע את ד״ר אבי מעוז להצטרף לקואליציה על מנת ״להרביץ תורה״ בעם ישראל. ואם צריך לתת כמה מכות …כמה שצריך בישבן ולהשבית אותו לפרק זמן: בהצלחה לשרקי האמיץ.. הוא כמו רבים צריכים להגיד הרבה תודה ליעל דיין.. ולמפלגת מר״צ ז״ל.

לאה ע.
לאה ע.
1 שנה לפני

יאיר שרקי. קראתי מה שהרב הזה זינו כתב לך. אני בוגררת אוולינה דה רוטשילד. בת ⁷5 עם תואר ראשון ושני בהיסטוריה שבתלמודכותבת לך. אל תיפול ברוחך. האיש הזה כתב מה שהיה חייב לכתוב. לא באמת אכפת לו ממך וממה שמתחולל בנפשך. רקתשמור על נפדך בימים הקשים האלה שאתה עובר.

רחל
רחל
1 שנה לפני

דברי הרב מבישים ומחרידים!

שלומי
שלומי
1 שנה לפני

כל מילה בסלע. ישר כח שסוף סוף מישהו אומר את האמת בפנים בלי לנסות להתייפיף בעיני החילונים העלק ליברליים…

מיקו
מיקו
1 שנה לפני

נער הייתי וגם זקנתי. קראתי פעמיים את מה שזיני כתב.אז ככה: או שיש כאן בעיית עריכה עיתונאית,או שיש פה רצף של משפטים שלא קשורים לכלום. מה היטלר ? מה הבלבול מוח הזה עם הרוחניות? מה קשור הכלל,הפרט,ועצם היותו של שרקי בן של רב? מה בין מה ששרקי אמר לביןממוסריות? איך בכלל מוסר קשור לעיניין? בשורה התחתונה, זה לא עינייננו . זה עיננו הפרטי של יאיר שרקי .תשאירו את זה כך.

צפונית
צפונית
1 שנה לפני
הגב ל  מיקו

עם כל השאלות האלה מבינים שאתה לא מבין כלום מכלום. לך תסכיל, אחר כך תקרא . בור ועם הארץ

ישראל
ישראל
1 שנה לפני

הוא גם ציטט את היטלר וגם נגד הומואים…
אמא של הרב הזה מתהפכת בקברה.

אושרי
אושרי
1 שנה לפני
הגב ל  ישראל

כול אומו לא אוהב את השם שונא אותו כול מה כתוב בתורה אמת בגלל זה אדמה רועדת

צפונית
צפונית
1 שנה לפני
הגב ל  ישראל

הוא לא נגד הומואים. אתם באמת קשיי הבנה , ישר מגיבים בלי להבין כלום. עצוב.

דוד
דוד
1 שנה לפני

להגיד דברי אמת כאשר זה לא פופולארי זה אומץ אלה דברי אלקים, כך היו נבאי ישראל אומרים דברי אלקים דברי אמת שלא היו מוצאים חן בעני העם והותקפו בשל כך, אך דברהם היו אמת
כאן הרב נימק יפה והבהיר טוב את העניין
תודה
חזק ואמץ.

שלי
שלי
1 שנה לפני

יאיר שרקי לא חשב רק על עצמו, אלא על קהילה שלמה של להט"בים, חלקם סובלים בחשכה שהחרדים מחזיקים אותם בה.
לחשוב על הקהילה החרדית, מבחינתי, הוא להכניס אור לתוכה ולהבין שדרך החיים שלהם, הם לא חזות הכל. זכות הבחירה באורח החיים על כל גווניו, היא האור.

דוד
דוד
1 שנה לפני

כמה הרב אטום, פשוט אטום. לך תראה מה קורה במשפחות בהם הגבר הומו ולא יצא מהארון בגלל שמקשיב לחשוכים כמוך. והם מביאים ילדים אחרי ששוכבים ללא כל הנאה כי הגבר מדמיין גברים בשביל שיצליח. האישה לא מבינה מדוע אינה נחשקת. עובדה שיש משפחות חד מיניות מאושרות מוכיחה כמה אתה וחבריך מפיצים רעל. העיקר שהכל קשור לשמאל. להזכירך יש אפילו חכ בליכוד שהוא הומו. אז כן הומואים הם גם בימין. פשוט איש חשוך.

צביה
צביה
1 שנה לפני

לא לסלף דברים! היהודי לא נכנס לכבשן כדי לא ללכת נגד רצון האל! היהודי נכנס לכבשן כי הוא יהודי! להבדיל מימי האינקוויזיציה שם היהודי יכול היה להמיר את דתו כדי להציל את חייו כאן לא ניתנה ההזדמנות לכך! רק מעצם היותך יהודי שלחו אותך למוות. לא שמעתי ולו סיפור אחד על יהודים שהלכו לתאי הגזים אחרי התלבטות אם לזנוח את דרכי האלוהים כדי להינצל! ולעניין שרקי… שאפו על האומץ למרות אנשים חשוכים כמוך….

יהודיה
יהודיה
1 שנה לפני
הגב ל  צביה

וזה פרופסור?
לזה יש תלמידים?

חדווה
חדווה
1 שנה לפני

אתה מציג את זה כאילו להתחשב בפרט זה דבר נחות, אבל להזכירך הכלל מורכב מפרטים. ותורה שמלמדת לאטום לב לפרט עד כדי כתיבת מאמר מרושע כזה- זו לא תורה. יש מורכבות נכון. אבל כמ כמו בזוגיות- יש מקום לשני בני הזוג ולרצונות שלהם, גם כשהם סותרים. תורה אמיתית מקשיבה גם לרצון האלוקי שמתגלה בתורה וגם לרצון העמוק של האדם. וכמו בחיים, לפעמים זה סותר. ויש כאב מהסתירה ולא מוצאים מוצא. והדבר הכי חשוב במקום הזה הוא להמשיך לתת מקום לרצונות של שני הצדדים (בלי קשר למה עושים בפועל בסוף). וללמוד להחזיק מורכבות בלי למחוק אף אחד.

ישנה אמרה
ישנה אמרה
1 שנה לפני

אל תלבין פניי חברך ברבים
וכבוד הרב כנראה שכח זאת.

ירדן
ירדן
1 שנה לפני

תפסיקו עם הסוטה הזה אתם גורמים נזק לאלה שעלולים לקחת דוגמא ממנו, כי אם לחרדי מותר לעבור על איסור תורה עם כיפה על ראשו בן של רב לכול אחד מותר לפחות שיוריד את הכפה שעל ראשו יעשה קעקועים ויצטרף לערב רב

חושי הארכי
חושי הארכי
1 שנה לפני

יאיר שרקי גמר על אבא שלו.לא יכל לשמור זאת לעצמו.? כבד את אביך ואת אמך .אם היה כאן לחץ של עמיתיו לתקשורת שיצא מן הארון, חבל שהוא מצא את המפתח …

אייל
אייל
1 שנה לפני

"הרב" זיני החשוך וקטן רבנים גדולים ממך הטיפו לענוה שהי אחת המידות הכי חשובות ולדרכי נועם לפני הכול.

אני
אני
1 שנה לפני

איבד אותי כשציטט את היטלר.

אמיר שכ
אמיר שכ
1 שנה לפני

הרב פרופסור אליהו זיני תודה רבה על האמת והאומץ

א. י. ש.
א. י. ש.
1 שנה לפני

הרב לא שופט אוטו על היותו אומוסקסואל אלה על הפרסום של העובדה הזאת. על שימוש של תמיכה כללית בהתמודדות עם הנושא הפרטי שלו גם אם זה בא על חשבון השפעה על הכלל לכיוון שנוגד את התורה. תחת הנחה שמר שרקי מאמין בתורה בחשיבותה לעם ישראל ככלל.
והרב שופט את החברה שמשתמשת בהתמודדויות של אנשים פרטיים כשלאף אחד אין מושג איך זה ישפיע על החברה ככלל לאורך הזמן.
דומה למקרה שהיינו חוגגים בפומבי על יחסים פתוחים מחוץ לתא המשפחתי ועושים מזה אידאל. גם אם זה קורה, ברגע שהופך לאידאל בלי לחשוב מה ההשלכות הערכיות ותרבותיות, שמנו את הנהת הפרט מעל הכל

חזק
חזק
1 שנה לפני

תודה הרב זיני! דייקת בכל מילה!
איך עיתונאי ימני מושך את כל הזרקורים אליו!!???

יוסי
יוסי
1 שנה לפני

כל מילה !
ישנה תעמולה נבזית על האפשרות לחיים בין שני בנים.
וחבל שאנשים טובים משתכנעים ממנה ומאמללים את חייהם.
אין דבר נפלא ונשגב מלחיות עם האישה שאתה אוהב ולהקים יחד איתה משפחה וילדים.
יחד עם האישה זה הנאה רוחנית ולא רק הנאה גשמית!
וחבל מאוד על כל מי שמפסיד הנאה רוחנית גדולה זאת.
====
ובכלל
לא שייך להיות אדם דתי שעושה מעשה שכל כך נתעב ואסור בתורה.
אדם זה לא יכול להיות דתי.
כיצד הוא דתי אם הוא עושה דבר שעליו נאמר בתורה "ואיש אשר ישכב את זכר משכבי אשה תועבה עשו שניהם מות יומתו דמיהם בם"
חבל חבל חבל

יהודיה
יהודיה
1 שנה לפני
הגב ל  יוסי

איך אריה דרעי עם כיפה, קורא לעצמו רב ועובר על דיברות התורה, גונב, עונה ברעהו עד שקר, חמדן,כך הוא לא מכבד את הוריו ונושא את שם אלוהיו לשוא- איך הוא יכול להיות דתי.
יש עוד הרבה חטאים בתורה שדינם מיתה או קטיעת אברים, בזה אתה בוחר?

איטה
איטה
1 שנה לפני

כל מילה פנינה , לא מענין אף אחד מה נעשה בפרטיות שלו , ממש מגיעל ביותר לצאת , עם הצהרות פומביות שרקי ביזה את כל המעגל שסביבו

איטה
איטה
1 שנה לפני

כל מילה של הפרופסור נכונה , לא צריך לענין אף אחד מה נעשה בפרטיות שלו בושה , לכתב

יענקי
יענקי
1 שנה לפני

מי שנושך כריות או ההפך .הוא אדם מגעיל ומזהם את הסביבה .

אראלה
אראלה
1 שנה לפני

אני מוכנה להבין את הרציונל של הרב, מתוך העולם שממנו הוא מגיע. אבל יש לי בעיה עם המושג "אהבת חינם" או "ואהבת לרעך כמוך". אלה מושגים שיש בהם התניה. יש המון סתירות בהתנהלות אנשים מאמינים שקרובים אליי בהתייחס ל"עשה את הטוב בעיני אדוני" ובהתייחס אל תרי"ג מצוות. וכשאני מתעמתת איתם, הם מדברים על ההשתדלות. הם מדברים על אנושיות. הם מדברים על עבודה שנמשכת כל החיים. מכאן… גם יאיר שרקי אנושי, משתדל ועובד כל חייו. וזה נכון. בעידן הזה ההסתכלות על הפרט בהחלט מודגשת. ויאיר שרקי חי היום. בעידן הזה.

תומר קיסר
תומר קיסר
1 שנה לפני

הרב מצטט את היטלר בלי לשים לב על מי הוא נשען

בחור ת״א
בחור ת״א
1 שנה לפני

מישהו צריך להסביר לרב הזה שזאת בורות לחשוב שבן אדם פשוט יכול לבחור את הנטיה המינית שלו. זה מה שקורה כשחיים במערכת חינוך שמטפחת בורות וחוסר בהשכלה מדעית.

רחלי
רחלי
1 שנה לפני

מילים בסלע.צודק הרב זיני.מאוד חבל שמתקיפים אותו. הוא אומר את דעת התורה.יש יהודי עם קושי פרנסה, יש יהודי עם קושי כלכלי, יש יהודי עם קושי בריאותי יש מי שיש לו צער גדול בנים ויש מי שאין לו בנים וגם זה מצער אותו. יהודי לא בוחר את האתגר שהשם נתן לו להתמודד איתו. יהודי בוחר אם ללכת בדרך השם או לא.אני חושבת שחילונים לא ממש מבינים את המשמעות של להיות יהודי בדרך התורה.הרב זיני הולך בדרך התורה בדור שלנו, ידען מופלג בתורה וגם בתכנים חילוניים.אני מאחלת ליאיר שרקי בהצלחה עם ההתמודדות שלו בדיוק כפי שאני מאחלת לעצמי ולכל אדם שחווה קשיים.לא יזיק קצת אהבת ישראל בתגובות גם אם זה לא מסכימים עם הדרך.

ירחמיאל
ירחמיאל
1 שנה לפני

יאיר שרקי,
חזק ואמץ,
הפנייה שלך באה ממקום כואב וכנה והבקשה והרצון שלך לא להיכנס למריבות וויכוחים על זה מאוד חשובה.
מקווה שיהיה לך כח לא להיגרר לויכוחים, התקתשיות וליכלוכים על אלה שיוצאים נגדך.
מקווה שיניחו לך גם המלכלכים וגם רבנים טובים ויקרים שלצערי מגיבים.

חרדי לשעבר
חרדי לשעבר
1 שנה לפני

כל רב שני פדופיל או גנב וזה מה שמפריע לו.

אורי
אורי
1 שנה לפני

בקרוב גם עם לשכב עם חיות זה יהיה אין

רחל גוטרמן
רחל גוטרמן
1 שנה לפני

איזו צביעות ואיזה שטויות! עלבון לאינטליגנציה. אהבת גבר-אישה מבוססת גם(!) על משיכה גופנית ויחסי אישות. לא רק על אהבה אפלטונית!!

זהבית
זהבית
1 שנה לפני

אתם הרבנים הצבועים שוכבים משכבי זכר עם תלמידכם הורסים חיים של ילדים רכים, מגנים על פושעים וסוטים .
מזכירה לך, "דוד ויהונתן בחייהם ובמותם לא נפרדו"
כך כתוב בתורה.

בזה לכם ומתעבת אתכם.
תתביישו!!!!!

שלמה אידר
שלמה אידר
1 שנה לפני

יש לו את סטייה הזאת
מה עניין בפרסום
קוראים לזה גאווה אולי מהמילה גיי
בוודאי אין מה להתגאות בכך
ולצאת בפרהסיה בתופים ומחולות כפי שעושים הצועדים

יהודיה
יהודיה
1 שנה לפני

כתוב גם עין תחת עין שן תחת שן יד תחת יד רגל תחת רגל כאשר יתכן מום באדם ניתן בו. כתוב שהורים להביא את ילדם-בן סורר ומורה להמתה ע"י בית דין,
70 פנים לתורה, לא לבחור מה שנוח
ועל זה נאמר: או בורות או שצביעות

אוהבי השם יראי אלוקים
אוהבי השם יראי אלוקים
1 שנה לפני

הרב זיני, מרגש לשמוע אותך בפעם הראשונה בחיי האמת ובלי להתכוון בכלל.
איש אמת חכם מאד, כל כך צודק בכל מילה, כל כך מבינה ומתחברת למילים שיצאו לך מהפה לגבי יאיר שרקי . זה מראה שיש לך יראת שמים טהורה ואהבת ה' אמיתית. וכל מי שיוצא נגדך כנראה שאין לו יראת שמים לפחות לא כמו שיש לך. ישר כוח !!

Gidi
Gidi
1 שנה לפני

זה פשוט אסור!!!! כמו שאסור להתיחד עם אישה בגלל שיש משיכה מינית. ואסור להתיחד עם גוי כי סביר להניח שיש לו משיכה מינית. אסור להתיחד עם יהודי אחר במידה שיש משיכה מינית. מה שמותר להתיחד עם יהודי, זה רק במקרה שאין משיכה מינית!!!!! זו הלכה מפורשת.

כתבות נוספות

אולי יעניין אותך...
רוצים להתעדכן מיד כשיש חדש?
הצטרפו לניוזלטר:

נא בדוק את החיבור שלך לאינטרנט

229
0
מה אתם חושבים? נשמח שתגיבו.x

תחזית מזג האוויר

אפשר לבחור ערים מסוימות בלחיצה על המיקום

זמני היום