Search
Close this search box.

"הממשלה ממשיכה למרוח ולהפקיר את משפחות ההרוגים במירון"

ועדת השרים לחקיקה דחתה את הצעת החוק של ח"כ אשר לפיצוי משפחות ההרוגים באסון מירון.

שתפו :

ועדת השרים לחקיקה דחתה את הצעת החוק לפיצוי משפחות נפגעי אסון מירון שהגיש ח"כ יעקב אשר. שר המשפטים, גדעון סער, אמר בדיון כי הוא מעדיף שהממשלה תטפל בנושא. "הצעתי בשבוע שעבר לשר האוצר הצעה למתווה פיצוי. בהצעתי אני מבקש להביא זאת כהחלטת ממשלה ולא כחקיקה. דחיית החוק בשלושה חודשים היא לצורך בחינת המתווה שהצעתי לשר האוצר. ראוי שתובא החלטת ממשלה בנושא לפני הגשת התביעה לפיצויים ע״י המשפחות", דברי סער.

ח"כ יעקב אשר(דגל התורה), תקף את ההחלטה ואמר, "הסיוע הכלכלי למשפחות הרוגי ופצועי אסון מירון היה צריך להינתן מזמן, כל יום שעובר הוא עוד סבל וקושי למשפחות שממתינות כבר מעל 8 חודשים ולא קיבלו עדיין כל סיוע. אם במקום אישור החוק שהגשתי תובא החלטת ממשלה שתעניק את הסיוע הנדרש – אתמוך בה, אך אין צורך ביותר משבועיים שלושה כדי להביא החלטה שכזו, כפי שאמרו שר הבטחון גנץ ושרים נוספים שתמכו בהצעת החוק שהגשתי ועל כך אני מודה להם"

שי צרפתי שאביו נהרג באסון מירון תוקף את ההחלטה ואומר: "הממשלה ממשיכה למרוח ולהפקיר את משפחות ההרוגים במירון. כנראה ש-45 הרוגים ולמעלה מ-100 פצועים לא מספיקים כדי שמישהו יבין שצריך לשנות התנהלות. מריחה של עוד שלושה, אחרי מריחה של שמונה חודשים היא הדרך של הממשלה לומר בקול ברור למשפחות אתן לא מעניינות אותנו. לא מפתיע ומעצבן בכל פעם מחדש".

ערוץ ToV אקטואליה יהודית ברשתות החברתיות   🇮🇱

עוד באותו נושא
רוצים להתעדכן מיד כשיש חדש?
הצטרפו לניוזלטר:

כתבות נוספות

נא בדוק את החיבור שלך לאינטרנט

תחזית מזג האוויר

אפשר לבחור ערים מסוימות בלחיצה על המיקום

זמני היום