Search
Close this search box.

TOV בתרבות

ההמלצות שלנו לשבוע הקרוב להופעות, סרטים, ספרים וכל מה שאתם חייבים לדעת.

שתפו :

 

 

מאת: שירה וייל

 

מוזיקה:

 

ביום שלישי הקרוב, 11.01 בהיכל התרבות בתל אביב שולי רנד ועמיר בניון, שניים מענקי המוזיקה הישראלית, כל אחד בסגנונו וחותמו האישי המובהק, חוברים למופע משותף. במופע, יבצעו שולי ועמיר את השירים הגדולים מתוך הרפרטואר העשיר של שניהם: מ"ניצחת איתי הכל", "שלכת", "וכשאת עצובה" ועד "אייכה", "נקודה טובה" "עוקר הרים" ועוד שורה ארוכה של שירים אהובים ומרגשים שנכנסו לספר השירים הישראלי. מופע לקראת אלבום חדש שיראה אור בחודשים הקרובים בו שולי מבצע שירים שעמיר כתב לפני 15 שנה. פתיחת דלתות:21:00. מחיר כרטיס נע בין 134 ₪ ועד 294 ₪. מילה שלי: שני אמנים ענקיים שקשה לדמיין את המוזיקה הישראלית בלעדיהם, שילוב מנצח.

 

סטנדאפ:

 

יאיר יעקבי עם מופע הסטנדאפ שלו 'אומר מעט מדבר הרבה' מופיע במוצ"ש הקרוב 08.01 בגולה בפתח תקווה. יאיר יעקבי, רבע אנדרדוס וחצי הונגרי, במופע סטנדאפ על זוגיות, ילדים, איסורי דרבנן ורשימות שנגמרות בלי פאנצ'. פתיחת שערים:20:30. מחיר כרטיס: 70 ₪. מילה שלי: הזדמנות לראות שיאיר יעקבי הוא לא רק ההוא מאנדרדוס, אלא גם קומיקאי וסטנדאפיסט נהדר כשלעצמו.

 

טלוויזיה:

 

הסרט 'השורד' הוא מסע הישרדות מרתק של אדם אחד מול איתני הטבע, זהו סיפורו המופלא של טייס השורד התרסקות מסוק בקוטב הצפוני וכמו בסיפור איוב מודרני, שורד עוד ועוד ועוד מכשול כחלק מהשיעור שהוא וגם אנחנו כצופים עוברים במהלך הסרט המטלטל הזה. הסרט זמין לצפייה באתר TOV https://lp.tov.tv . מילה שלי: סרט עוצר נשימה ומהפנט עד הרגע האחרון.

 

ילדים:

 

סדרת הלהיט דובימאניה, כי מה יותר מושלם לחורף שקפץ לבקר מאשר סידרה על דובים? הצטרפו לבריאר ובראמבל הדובים המגנים יחד עם חבריהם על היער מפני וויק, חוטב העצים הרשע, ויש יער מלא בהפתעות  כדי לעצור אותו! גם הסדרה הזו זמינה לצפייה באתר TOV. מילה שלי: סדרה נהדרת וחמודה לילדים.

 

ערוץ ToV אקטואליה יהודית ברשתות החברתיות   🇮🇱

עוד באותו נושא
רוצים להתעדכן מיד כשיש חדש?
הצטרפו לניוזלטר:

כתבות נוספות

נא בדוק את החיבור שלך לאינטרנט

תחזית מזג האוויר

אפשר לבחור ערים מסוימות בלחיצה על המיקום

זמני היום