חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

שפטל על שופטי העליון: "מיהם בכלל 15 השחצנים האלה?"

עו"ד יורם שפטל בפינתו הקבועה ״סוגר חשבון״, הפעם עם פרופ' ברק מדינה שסבור שלשופטי העליון יש סמכות לפסול חוקי יסוד: "ברק מדינה בז לעם. בשבילו הם אספסוף"

שתפו :

צילום: מרים אלסטר, פלאש 90

עו"ד יורם שפטל מגיע לפינתו הקבועה "סוגר חשבון״ אצל אלעזר שטורם, והפעם עם הרקטור של האוניברסיטה העברית, פרופ׳ ברק מדינה: "שמעתי עימות בין פרופ' רות גביזון ז"ל, אשת שמאל מובהקת אבל בניגוד מובהק למה שמאפיין אנשי שמאל, היא הייתה ישרה כמו סרגל. העימות היה בינה לבין פרופ' ברק מדינה, איש שמאל קיצוני. העימות היה לגבי הסוגיה האם לבית המשפט העליון יש סמכות לפסול חוקי יסוד? בשורה התחתונה אמרה רות גביזון שחוקי היסוד מחוקקים על ידי הכנסת, שהם הריבון והעם, ולא שלטון של שופטים שחושבים שהם פועלים למען העם גם אם הם צודקים ולכן אין להעלות על הדעת פסילה של חוקי יסוד, ללא סמכות".

שפטל: "פרופ' מדינה, הרקטור של האוניברסיטה העברית, מביא דוגמאות שקריות, ״אם מחר יהיו חוקי נאצים״ ועל סמך תיאוריות מופרכות כאלה הוא נותן לשופטים את הסמכות. אם 94 ח"כים כמו אלו שקיבלו את ההחלטה לגרש מחבלים, היו מקבלים חוק יסוד איום ונורא, זה רצון העם גם מימין וגם משמאל. מי הם בכלל 15 השחצנים האלה? אבל ברק מדינה בז לעם. בשבילו הם אספסוף".

צפו בראיון המלא באולפן ערוץ TOV

ח"כ עמית הלוי: "מתווה העם" הוא הכל חוץ מהמתווה של העם

ערוץ ToV אקטואליה יהודית ברשתות החברתיות   🇮🇱

עוד באותו נושא
רוצים להתעדכן מיד כשיש חדש?
הצטרפו לניוזלטר:
הרשמה
עדכן אותי
guest
2 תגובות
הישן ביותר
החדש ביותר המדורג ביותר
Inline Feedbacks
צפה בכל התגובות
מוטי החילוני
מוטי החילוני
1 שנה לפני

שפטל מגן הנאצי דמיאניוק מעיז לפתוח את הפה מול שופטי בית המשפט העליון-בושה

סמדר
סמדר
8 חודשים לפני

פעם חשבתי כמוך. שפטל מגן על נאצי. אבל הבנתי היטב ששפטל סה"כ רצה להוכיח לנו ששופטי העליון פועלים משיקולים שאינם טהורים. והוא לא איפשר להם לקבל את הכבוד שהם כ"כ רצו לקבל במשפט הזה. גם חף מפשע יכול לצאת אשם אם זה מתאים לאינטרס שלהם. הם סהכ בשר ודם עם תאוות כמו כולנו והם רחוקים מאוד מלהיות ברמה מוסרית גבוהה כמו שהיינו רוצים להאמין.

כתבות נוספות

אולי יעניין אותך...
רוצים להתעדכן מיד כשיש חדש?
הצטרפו לניוזלטר:

נא בדוק את החיבור שלך לאינטרנט

2
0
מה אתם חושבים? נשמח שתגיבו.x

תחזית מזג האוויר

אפשר לבחור ערים מסוימות בלחיצה על המיקום

זמני היום