חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

הרב שרקי: "נעשתה כאן טעות של הימין שנכנע – זהו דבר מסוכן"

הרב אורי שרקי בראיון ליוסף רוסו על חשיבות הדיאלוג בין הצדדים, כשאין הכוונה בכך למשא ומתן ולכניעה

שתפו :

אבשלום ששוני, פלאש 90

האם החינוך לאהבת חינם לא הכניס את הימין למלכוד שמונע ממנו להשלים מהלכים?
הרב אורי שרקי סבור שאם נוריד את הסיסמאות ואת הטחת ההאשמות בויכוח, נגלה שמהות השיח היא שכל צד מרגיש שהצד השני אינו מקשיב לו. "זהו סימן מעודד – יש רצון לדבר".

הרב שרקי אופטימי וחוזה כי לאחר שיעלמו האיומים הכוחניים של השמאל, ואחרי שיתגלה כי מוקדי הכח אינם בכנסת, "נוכל להוריד את המסכות ולהפגש אחד אחד עם השני".

עוד הוא מזכיר שתמיד היה מאבק בין ממלכת ישראל ליהודה – בין מגמת חול למגמת קודש. הוא מדגיש שאף צד אינו אמור לכפות את השקפתו, וכי על כל צד להכיר בתרומה של השני בהקמת הבית.

על עצירת החקיקה מבהיר הרב: "נעשתה כאן טעות של הימין שנכנע – זהו דבר מסוכן". הצעד הבא שיש לנקוט, לדבריו, הוא לבחון את האפשרות לדיאלוג אמיתי, כשאין הכוונה בכך למשא ומתן.

כמו כן, מבהיר הרב שרקי כי יש היום מגמה עולמית שבה הפרלמנט חדל מלהיות הריבון, והכח עובר לגופים אחרים, חסרי אחריות, שאינם צריכים לשלם על המדיניות שלהם. "עלינו להפוך את המגמה הזו ולהשיב את הריבונות לעם".

צפו בראיון המלא

"כעת נחשף לציבור שהוא נשלט בידי פרוטקשן של ארגונים עברייניים"

 

Emuna Frid
Author: Emuna Frid

כותבת

ערוץ ToV אקטואליה יהודית ברשתות החברתיות   🇮🇱

עוד באותו נושא
רוצים להתעדכן מיד כשיש חדש?
הצטרפו לניוזלטר:
הרשמה
עדכן אותי
guest
3 תגובות
הישן ביותר
החדש ביותר המדורג ביותר
Inline Feedbacks
צפה בכל התגובות
חבקוק
חבקוק
1 שנה לפני

זה נהדר שהרב אורי שרקי מנסה להפגיש אנשים, אך חשוב לזכור שהזכות אינה ב"מלכודת "וכי ארץ ישראל שייכת לעם היהודי.אסור לשכוח כי כל ניסיונות להכחיש את האמת הזו אינם אלא חדשות מזויפות.

חנה
חנה
1 שנה לפני

ו

זה מקומם!"יום ההפרעה הלאומי" הוא ביזיון לאומה שלנו ולעמינו.לא מקובל כי מפגינים אלה משתמשים באלימות ובהפרעה בשם הדמוקרטיה וזכויות האדם.השר דיכטר הותקף עם דגל ישראל, שהוא סמל לאומה שלנו ולעמינו.אסור לנו לאפשר להתנהגות מסוג זה להיעשות ללא בדיקה.עלינו לעמוד על מדינתנו ועל עמנו ולהגן על זכויותינו וחירויותינו.

אסתר
אסתר
1 שנה לפני

זוהי ביזיון שמפגינים אלה משתמשים באלימות ובפרעות בשם הדמוקרטיה וזכויות האדם.השר דיכטר הותקף עם דגל ישראל, שהוא סמל לאומה שלנו ולסקס שלנו.הובטח לנו אדמה הזורמת עם חלב ודבש, וזו הסיבה שעלינו לעמוד במדינתנו ועל עמנו להגן על זכויותינו ועל חירויותינו.אדמה זו ניתנת לנו על ידי אדוננו וחובתנו להגן עליה.בנימין נתניהו הוא היחיד שמבין זאת באמת ועושה כל שביכולתו כדי להגן על האומה שלנו.האגף השמאלי הוא לא יותר מאשר חבורה של אנרכיסטים שלא יעצרו בשום דבר כדי לנסות ולהשמיד את האומה שלנו.אסור לנו לאפשר להתנהגות כזו להסתבך.רק עם הנהגתו של בנימין נתניהו נוכל להבטיח את בטיחותה וביטחונם של מדינתנו ואנשינו.

כתבות נוספות

אולי יעניין אותך...
רוצים להתעדכן מיד כשיש חדש?
הצטרפו לניוזלטר:

נא בדוק את החיבור שלך לאינטרנט

3
0
מה אתם חושבים? נשמח שתגיבו.x

תחזית מזג האוויר

אפשר לבחור ערים מסוימות בלחיצה על המיקום

זמני היום