Search
Close this search box.

בני גנץ מסדיר עשרות יישובים צעירים ביהודה ושומרון

בתגובה לחוק החשמל, שר הביטחון יאשר ''צו אלוף'' שיחבר לרשת החשמל עשרות יישובים

שתפו :

צילום: יונתן סנידל, פלאש 90.
צילום: יונתן סינדל, פלאש 90.

על פי פרסומים בערוץ 7, שר הביטחון בני גנץ יאשר חיבור של תשתיות של חשמל ומים לרוב ההתיישבות הצעירה ביו"ש ולעשרות מאחזים פלסטינים לא חוקיים. חיבור התשתיות לעשרות ישובים של ההתיישבות הצעירה, מהווה הסדרה של אותם יישוביים, יתבצע רק לאחר "צו אלוף" של בני גנץ.

על פי ההסדר המסתמן יחוברו רק יישוביים שיהיה אפשרי להסדיר אותם בהמשך הדרך. כך לדוגמא, הכפר הבלתי חוקי חאן אל אחמר לא יחובר ויעתידו יקבע בזמן אחר.

מפורום ההתיישבות הצעירה נמסר בתגובה: "ברגעים אלו מה שמתקדם בצעדי ענק היא הסופה הקשה שעתידה להותיר אלפי משפחות בחושך ובקור בימים הקרובים. נגמרו ימי הכותרות. הגיעו ימי המעשים. צו האלוף צריך להחתם היום ולתת מענה ראוי לחיבורי חשמל לכל יישובי ההתיישבות הצעירה".

ראש המועצה האזורית בנימין, ישראל גנץ (אין קשר משפחתי), אמר כי "אנו עומדים בפני ימים חורפיים קשים וצריך כבר היום לחתום ולהעניק חשמל לעשרות אלפי הורים וילדים ביהודה ושומרון. כל דיווח על התקדמות הוא חיובי וטוב, אך זה לא הזמן לדיווחים אלא למעשים. אנו דוחפים לכך כבר חודשים רבים מול שרי הממשלה, הצו מוכן ורק צריך לחתום. אף אזרח לא צריך להישאר מאחור מבחינת זכויות. אנחנו כאן כדי לוודא זאת".

שלמה נאמן, ראש המועצה האזורית גוש עציון, מסר: "אני מודה לשרים שקד וגנץ שנלחמו בכדי שגם החלוצים האמיתיים של דורנו יחיו בתנאים הראויים לבני אדם".

ערוץ ToV אקטואליה יהודית ברשתות החברתיות   🇮🇱

עוד באותו נושא
רוצים להתעדכן מיד כשיש חדש?
הצטרפו לניוזלטר:

כתבות נוספות

נא בדוק את החיבור שלך לאינטרנט

תחזית מזג האוויר

אפשר לבחור ערים מסוימות בלחיצה על המיקום

זמני היום