חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

ראש השב"כ בביקור ראשון בשומרון בתפקידו

הביקור מגיע על רקע אירועים אלימים בתקופה האחרונה

שתפו :

צילום: יוסי זלינגר
צילום: יוסי זלינגר, פלאש 90.

ראש השב"כ רונן בר, סייר אתמול (שלישי) במאחזים בשומרון. הביקור מגיע על רקע אירועים אלימים שהיו בתקופה האחרונה בין יהודים וערבים, בניהם עימותים בין פעילי ימין ונוער גבעות לאנשי שמאל ופלסטינים. בר הגיע ליישובים יצהר וגבעת רונן, ביחד עם בכירים בשב"כ ומפקדים בצבא.

בשני הותקפה "שיירת שחרור אסיר" של נערי גבעות בכפר חווארה בשומרון. מספר רכבים יהודים ניזוקו מאבנים שזרקו פלסטינים. במקום החל 'קרב אבנים' ושלושה פלסטינים, בהם ילד, נפצעו באורח קל-בינוני מאבנים שיידו יהודים.

סגן השרה יאיר גולן (מרצ) הגיב לתקיפת הפלסטינים וכתב בטוויטר: "בנט, שקד וסער, מה לא ברור? הימין הקיצוני ימשיך לאתגר אתכם על ידי ניסיונות חוזרים ונשנים להדליק את השטח. הפורעים השפלים האלה חייבים להיות מטופלים ביד ברזל – חקירות, מעצרים מנהליים ותקופות מאסר ממושכות".

שר הביטחון בני גנץ אמר כי "האירועים האחרונים של פשיעה לאומנית ביהודה ושומרון – חמורים ובכוונתי לפעול נגדם ביד קשה. מי שמיידה אבנים, מצית רכבים ומשתמש בנשק קר או חם – הוא טרוריסט וכך נתייחס אליו. לאחרונה כינסתי מספר דיונים בנושא, ואנחנו נמצאים בעיצומו של תהליך שמטרתו חיזוק הכוחות בשטח, בניין הכוח ביחד עם המשטרה והשב"כ, וריכוז מאמצים מבצעיים ומשפטיים".

ערוץ ToV אקטואליה יהודית ברשתות החברתיות   🇮🇱

עוד באותו נושא
רוצים להתעדכן מיד כשיש חדש?
הצטרפו לניוזלטר:

כתבות נוספות

נא בדוק את החיבור שלך לאינטרנט

תחזית מזג האוויר

אפשר לבחור ערים מסוימות בלחיצה על המיקום

זמני היום