המותג "דוריטוס" מבית שטראוס בפרסומת שנויה במחלוקת

האם חברת שטראוס מבקשת גט כריתות מהציבור הדתי והמסורתי? מהפרסומת החדשה של מותג "דוריטוס", בהחלט נראה כך.

שטראוס

חברת שטראוס הוציאה פרסומת חדשה למותג החטיפים "דוריטוס" לכבוד יום המשפחה. בפרסומת מדובר על "סוגי משפחות שונות", ומוצגות בה, בין השאר "משפחות" להט"ביות מסוגים שונים. כמו כן, בפרסומת מדובר על "משפחות שנסעו לצד השני של העולם בדרך למשפחה", ונראה כי הפרסומת מעודדת פונדקאות לטובת זוגות להט"ביים. הפרסומת מסתיימת במילים "לכל המשפחות באשר הן – יום המשפחה שמח".

יש לציין כי דוריטוס הוא חטיף פופולרי בקרב הציבור הדתי והחרדי, מעניין יהיה לעקוב כיצד הפרסום בעל הגוון הפוליטי והפרובוקטיבי ישפיע על צריכת המוצר בקרב אוכלוסיות אלו בהמשך.

אריה קינג, סגן ראש העיר ירושלים, הגיב לפרסומת: "מצטרף לחרם נגד מעודדי הסטיות", גולשים רבים נענו לקריאתו והביעו תמיכה בדבריו.

ערוץ Tov אקטואליה יהודית ברשתות החברתיות

עוד באותו נושא
רוצים להתעדכן מיד כשיש חדש?
הצטרפו לניוזלטר:

כתבות נוספות

טור מיוחד של פרופ' אלישע האס: האם טראמפ באמת התהפך עלינו?

אמריקנים לא אוהבים סמרטוטים. בדרך הטבע כל אחד מתחבר ללוחמים אמיצים ונחושים גם האמריקנים. לפני חמישה חדשים (!) נתן הנשיא הנבחר של ארה"ב אור ירוק לישראלים לפתוח את שערי הגיהינום בעזה אם לא ישוחררו כל החטופים עד ליום כניסתו לתפקיד

הרב איתי אסמן: הדחף של עם ישראל לשוב למצוות זה לא "הדתה", זו יד ה׳

בטורו החדש כותב הרב איתי אסמן על תחיית הקודש בדורנו ועל השיבה ההמונית של יהודים לתורה ולמצוות. הוא מציג את הקשר בין קיבוץ הגלויות לגאולה הרוחנית, מבקר את ההאשמות על "הדתה", ומדגיש: לא אנחנו מחזירים בתשובה – זו פעולה אלוקית, והתפקיד שלנו הוא רק לתת מענה לרצון הפנימי שגובר בלבבות

מחיר הזהב מזנק: "זה הרגע להחזיק בחומר הפיזי, לא במניה"

מחיר הזהב מזנק, ואדם אטיאס מבוליון קלאב טוען: זה הזמן להשקיע בזהב הפיזי. לדבריו, העולם עובר ממאבק על כסף וגז למאבק על מינרלים – והזהב נמצא במרכז. בשוק תנודתי, זהב מוחשי נחשב לנכס יציב ובטוח, עם פוטנציאל להגיע ל־22 אלף דולר לאונקיה. אל תפספסו את העיתוי

אולי יעניין אותך...
רוצים להתעדכן מיד כשיש חדש?
הצטרפו לניוזלטר:

תחזית מזג האוויר

אפשר לבחור ערים מסוימות בלחיצה על המיקום

זמני היום