חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

מי יהיה היועץ המשפטי הבא?

היום (ראשון) תתכנס וועדת האיתור לתפקיד היועמ"ש הבא, שיחליף את מנדלבליט

שתפו :

Tomer Neuberg/Flash90

ועדת האיתור לתפקיד היועץ המשפטי לממשלה תתכנס הערב (ראשון) במטרה לבחור את מי שיחליף את אביחי מנדלבליט, היועמ"ש הנוכחי. הוועדה תדון במועמדים, כאשר המטרה היא למצוא מועמד מתאים ולהעביר את שמו לשר המשפטים גדעון סער עד פרישתו של מנדלבליט, ביום שני בחצות. עם זאת, "כאן חדשות" דיווחו כי הוועדה שריינה מועד דיונים נוסף למקרה שלא יגיעו להסכמות בנושא. חברי הוועדה יכולים להמליץ על עד שלושה מועמדים, ולהעביר את הרשימה להכרעתו של סער.

ועדת האיתור התכנסה לראשונה בחודש שעבר, ואז גם פרסמה את רשימת המועמדים: פרקליטת מחוז תל אביב לשעבר, עו"ד גלי בהרב-מיארה, ושני המשנים ליועץ המשפטי לממשלה, עו"ד רז נזרי ועו"ד רועי שיינדורף.

כעבור שבוע פורסמו שמותיהם של חמישה מועמדים נוספים: יועמ"ש הכנסת לשעבר איל ינון, ראש המחלקה המשפטית בפורום קהלת ד"ר אביעד בקשי, המועמדת לבית המשפט העליון השופטת ד"ר מיכל אגמון גונן, יועמ"ש מערכת הביטחון לשעבר איתי אופיר והמשפטן פרופ' אריאל בנדור.

על פי דיווחים, עורכת הדין גלי בהרב-מיארה היא בעלת הסיכוי הגבוה ביותר לקבל את התפקיד. שם נוסף שעלה עם סיכוי גבוה להיכלל ברשימה הסופית הוא המשנה הנוכחי ליועץ המשפטי לממשלה, עורך הדין רז נזרי.

 

ערוץ ToV אקטואליה יהודית ברשתות החברתיות   🇮🇱

עוד באותו נושא
רוצים להתעדכן מיד כשיש חדש?
הצטרפו לניוזלטר:

כתבות נוספות

נא בדוק את החיבור שלך לאינטרנט

תחזית מזג האוויר

אפשר לבחור ערים מסוימות בלחיצה על המיקום

זמני היום