חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

מומחה לטרור: הטורקים והירדנים שילמו למוסלמים כדי שיתפרעו בהר הבית

אור יששכר, מומחה ליחסים בינלאומיים וראש מחלקת המחקר בתנועת "הביטחוניסטים", בראיון לאלעזר שטורם על ניהול מערכה ארוכת טווח נגד הטרור

שתפו :

ארדואן
פלאש 90

האם התגובה של ישראל לטרור היא רופסת או מידתית ונכונה?

"הטרור בוחן אותנו כבר למעלה ממאה שנה", מזכיר אור יששכר, "והיום אנחנו יותר מתמיד מפגינים תגובתיות ולא יוזמה. הרבה אנשים שואלים אותי "איך התגובה?" אני שואל – "איפה היוזמה?" הרבה שנים לא היה דיון אסטרטגי בקבינט".

יששכר מתייחס בדבריו להשתלטות הפלסטינית על שטחי C, שגם היא חלק מאותה אוזלת יד שמפגינה המדינה. "בשטח C יש כיום 80 אלף מבנים בלתי חוקיים, שנבנו במימון אירופאי ובהתעלמות ישראלית. הממשלה צריכה לפנות את התושבים, לפנות את המבנים. זה לא חוקי". בדבריו הוא מזכיר כמה קשה עד בלתי אפשרי לפנות את הפלסטינים מביתם כשהם בונים באופן בלתי חוקי, לעומת הקלות בה עושים זאת ליהודים.

לפני כשבוע וחצי התקיימו התפרעויות של מחבלים בהר הבית, והמשטרה הגיבה בעוצמה בתמונות שהתפרסמו בתקשורת הערבית בעולם. בדבריו מציין יששכר שישראל פעלה כנדרש ועצרה 300 מחבלים מתפרעים שאגרו תחמושת, וחשף כי חלקם מקבלים תשלום מטורקיה, ירדן וחמאס. הטורקים, מצידם, משלמים לערבים מכל העולם על מנת שישתקעו במזרח ירושלים, ומחזיקים מסעדות, בתים ובתי מלון.

צפו בראיון המלא:

hofit
Author: hofit

ערוץ ToV אקטואליה יהודית ברשתות החברתיות   🇮🇱

עוד באותו נושא
רוצים להתעדכן מיד כשיש חדש?
הצטרפו לניוזלטר:
הרשמה
עדכן אותי
guest
1 תגובה
הישן ביותר
החדש ביותר המדורג ביותר
Inline Feedbacks
צפה בכל התגובות
טוביה
טוביה
1 שנה לפני

זה העיניין צריכים אחד כמו בן גביר שיפעל נוכון אסטרטגית ולא שום קצין לשעבר…

כתבות נוספות

נא בדוק את החיבור שלך לאינטרנט

1
0
מה אתם חושבים? נשמח שתגיבו.x

תחזית מזג האוויר

אפשר לבחור ערים מסוימות בלחיצה על המיקום

זמני היום